some0NE Napisano 23 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2006 a wiec mam sobie Abarth'a (2,4L 20V - 170KM) powoli zastanawiam sie nad modyfikacja dolotu i ukladu wydechowego... na jakiego rzedu przyrosty moge po takich modyfikacjach liczyc? czy po zrobieniu tych 2 rzeczy powinienem od nowa "napisac program"? co oprocz tych dwoch rzeczy moge w tym silniku zrobic? (pomijajac robienie mowych walkow) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paruch Napisano 23 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2006 Zaczął bym od głowicy. Następnie po dokładnym jej wymierzeniu i gdy już będziesz wiedział jakie chcesz dać wałki można zrobić odpowiedni kolektor wydechowy i resztę układu + dolot, z dostępem świeżego powietrza. Oczywiście już po głowicy powinno się zmierzyć AFR (stosunek powietrze/paliwo) i w razie zbyt ubogiej mieszanki dostroić elektronikę. Po zmianie wałków to mus. To jest tak ogólnie model idealny, pomijający wiele szczegółow i szczególików. Żeby nie było, to w związku z tym że budżet jest ograniczony sam się do tych zasad niespecjalnie stosuję. Ale jak bym miał na półce 10kpln na dłubanie to taka by kolejność była. Na początek zastanów się czego oczekujesz. Niezawodnego auta do jazdy na codzień, czy superszybkiej wyczynówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some0NE Napisano 23 Lutego 2006 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2006 > Zaczął bym od głowicy. Następnie po dokładnym jej wymierzeniu i gdy > już będziesz wiedział jakie chcesz dać wałki można zrobić > odpowiedni kolektor wydechowy i resztę układu + dolot, zaznaczylem, ze na razie w walki bawic sie nie chce > Na początek zastanów się czego oczekujesz. > Niezawodnego auta do jazdy na codzień, czy superszybkiej > wyczynówki. potrzebuje szybkiego auta na codzien Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lysy007cc Napisano 23 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2006 > zaznaczylem, ze na razie w walki bawic sie nie chce > potrzebuje szybkiego auta na codzien - dobry dolot - dobry wydech zaczynajac od koklektora np. supersprint - no i mozna sie troszku glowica pobawic - potem strojonko elektroniki to powino dac bardzo widoczne efekty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mad_Mac Napisano 23 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2006 Czy ty wiesz ile kosztuje kompletny wydech np ze supersprinta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ramstein Napisano 23 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2006 > - dobry dolot > - dobry wydech zaczynajac od koklektora np. supersprint > - no i mozna sie troszku glowica pobawic > - potem strojonko elektroniki > to powino dac bardzo widoczne efekty hehe, tylko nie powiedziales ile to bedzie kosztowac przyrost kilka, kilkanascie koni... wiecej raczej nie wyciagnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 23 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2006 > a wiec mam sobie Abarth'a (2,4L 20V - 170KM) > powoli zastanawiam sie nad modyfikacja dolotu i ukladu wydechowego... > na jakiego rzedu przyrosty moge po takich modyfikacjach liczyc? > czy po zrobieniu tych 2 rzeczy powinienem od nowa "napisac program"? > co oprocz tych dwoch rzeczy moge w tym silniku zrobic? > (pomijajac robienie mowych walkow) tu masz przyklad klik kompleksowej "modyfikacji" N/A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some0NE Napisano 23 Lutego 2006 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2006 > Czy ty wiesz ile kosztuje kompletny wydech np ze supersprinta? ~1,5k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some0NE Napisano 23 Lutego 2006 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2006 > hehe, tylko nie powiedziales ile to bedzie kosztowac > przyrost kilka, kilkanascie koni... wiecej raczej nie wyciagnie przy bazie 170KM przyrost nie przekroczy 20KM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 23 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2006 Napisz do vigi ile by wzieli za zrobienie wydechu ze strojeniem moze , mialbys moze z 200km za kwote 2500-3000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekS(axo) Napisano 23 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2006 > ~1,5k Prawie 2,3k i to nie jest kompletny wydech tylko cat-back. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some0NE Napisano 23 Lutego 2006 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2006 > Prawie 2,3k i to nie jest kompletny wydech tylko cat-back. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 23 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2006 Someone , napisz moze co chcesz osiagnac albo za jaka kwote ? Wiadomo ,ze dobrze zrobiony program , moze dac wiecej niz wieksze mody (przebieg momentu...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mad_Mac Napisano 23 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2006 > przy bazie 170KM przyrost nie przekroczy 20KM? 20 koni z dolotu i wydechu? ZAPOMNIJ!!! Chyba ze zaplacisz za to kilka ladnych tysiecy zlotych. Znajomy ma namiary na goscia ktory daje na pismie 30km z wydechu. Cena ponad 15000zl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misior Napisano 23 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2006 > 20 koni z dolotu i wydechu? ZAPOMNIJ!!! Spoko spoko. Znam gosci co w hondach 1,6 na dolocie i wydechu mają przyrosty po 14-20KM A ceny to: kolektor 600-700zl, potem przelot we wlasnym zakresie i dobry CAI i spoko sie miesci w 1500zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 23 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2006 > Spoko spoko. Znam gosci co w hondach 1,6 na dolocie i wydechu mają > przyrosty po 14-20KM > A ceny to: kolektor 600-700zl, potem przelot we wlasnym zakresie i > dobry CAI i spoko sie miesci w 1500zl no bo nie ma co gdybac czy w 2.4 bedzie przyrost 20 km czy nie bedzie bo nikt z wypowiadajacych sie tu nie modyfikowal tego silnika a przynajmniej nie przyznal sie do tego. jak gosc che to niech sobie zrobic dolot i wydech na miare w jednej z polskich firm i nie za placi za to 10k a efekty beda. wieksza pomoc i rzeczowe informacje dostaniesz na forum na www.steetracing.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ramstein Napisano 23 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2006 wszystko zalezy ile kasy w to wladujesz, jak chcesz duzo wiecej to nie oplaca sie tego robic... i tu nie ma co gdybac o innych silnikach - chodzi o ten 2,4 170 KM... najlepiej to znalezc kogos, kto to przerabial... inna sprawa, ze nikt sie nie przyzna, ze wlozyl kilka klockow a efekt jest mizerny.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
makdania Napisano 27 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2006 Bez ingerencji w silnik, przyrosty sa symboliczne. Zreszta ważne jest chyba nie te kilka kucy / co za różnica czy pojedziesz 200 czy 210 / a jaki byłby przyrost momentu. Modyfikacje podstawowe tzw GT w Nadarzynie to około 10% ale i koszt kilka tyś Gdyby do tego dodać kompletny wydech / razem z kolektorem / supersprinta to juz inna bajka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ramstein Napisano 27 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2006 pewnie ma gwarancje - lepiej nie ruszac silnika .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 27 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2006 > pewnie ma gwarancje - lepiej nie ruszac silnika .... Chyba za mało razy jeszcze mial silnik zatarty Ja proponuje nie ruszac tego silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mad_Mac Napisano 27 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2006 > Chyba za mało razy jeszcze mial silnik zatarty > Ja proponuje nie ruszac tego silnika Co do silnika to SomeOne ma juz chyba dosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.