Skocz do zawartości

paruch

użytkownik
  • Liczba zawartości

    203
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

Retained

  • weteran

Profile Information

  • Lokalizacja
    Warszawa

paruch's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

0

Reputacja

  1. Z moich doświadczeń po szkoda nerwów. Zaakceptuj rzeczywistość i jeździj tak jak lubisz
  2. Od września. Idealny środek komunikacji miejskiej.
  3. Ja sezonu nigdy nie zamknalem. Smigam caly czas do roboty na 2 OO. Ze 2-3 dni odpuscilem w tym roku.
  4. > to jak chcesz fajnego diesla w terenówce to poszukaj LC 80 z silnikiem 4.2 Silnik i fura zacne ale relacja rocznika do ceny mnie nie kręcą. Poza tym jakoś lubię egzotyczne klimaty, a LC czy Patrol są jak Passat i Octavia w świecie 4x4...
  5. > ale dlaczego diesel? Bo lubię diesle w terenowkach :-) Pasuje mi do ich surowego charakteru. Poza tym ostatnio ciągle jeżdżę benzynami a trzeba zbierać różne doświadczenia.
  6. > Niektore wersje Forestera maja reduktor. Chyba 2.0 i 2.5 bez turbo. Ale nie wiem czy jak jest > automat to nie wyklucza reduktora. A sorki. Forek ma stale 4x4.
  7. Niektore wersje Forestera maja reduktor. Chyba 2.0 i 2.5 bez turbo. Ale nie wiem czy jak jest automat to nie wyklucza reduktora.
  8. paruch

    KV

    To ja mam z zycia wzięte, z mojej pierwszej roboty: Wpada "technik" do kierownika technicznego kampusu, który ulokowany był na terenie leśnym: -Panie kierowniku, panie kierowniku! -No co tam -Panie kierowniku alem znaleźli! -Ale co? -Łoś! -Łoś? -No łoś za rektoratem! -Ale jak to Łoś, tu? -No tak od Kamaza
  9. Przykładowe auto. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z tym autem. Czy silnik tego auta to faktycznie taka porażka i więcej stoi jak jeżdzi? W necie roi się od info nt padniętych wtryskiwaczy i problemów z osprzętem. Jednak myślę sobie że to auto z końca lat 90, wtedy jeszcze malo kto umiał odpowiednio traktować Common Raila w Polsce. Czy piszą tylko skrzywdzeni przez los, czy to faktycznie parch? Relacja cena/rozmiar/możliwości kusi. Nawet biorąć pod uwagę regenerację dieslowej aparatury. Ale jak to ma się co chwilę sypać, to już lipa
  10. paruch

    FWD ze szpera

    > wpisywac porsze mi tu model aut z napedem FWD wyposazonych FABRYCZNIE w szpere (nie interesuje mnie > elektroniczne protezy) > powiedzmy zakres lat 90-teraz > w brew pozorom duzo ich nie ma > mi do glowy przychodzi tylko: > lancia delta 2.0T > mazda 3 MPS > Honda Civic Type R jakas limitowana wersja > Renault Megane RS jakas limitowana werjsja > Ford Focus RS > co jeszcze? Hyundai Accent I w wersji na rynek Kanadyjski ;-p Z powaznych aut dodalbym Leon Cupra R Astra OPC (aktualny model) Golf GTI (aktualny model w konkretnej wersji) Aktualny Leon Cupra Opel Corsa Nurburgring Edition Honda/Acura Integra Type-R Honda Accord Type-R Wydaje mi sie ze Civic 1.8 VTI w wersji 5d z poznych lat 90' No narazie wystarczy
  11. paruch

    lightbar vs 4x22cm

    Ja miałem (i nadal mam gdzieś w piwnicy jak chcesz kupić) 2x22cm halogen WESEM + listwa mocowana do rynienek. Jeździły w offroadzie na dachu i skutecznie przerabiały noc na dzień tak w lesie, bagnie jak i podczas brodów przez rzekę :-) Teraz leżą i czekaja na dobre czasy. Wniosek jest taki że WESEM świetnie działa, kosztuje 25% tego co Hella i wspiera polski przemysł
  12. > Hej. Sporo mnie czasu nie było bo byłem z córą w szpitalu. A więc do rzeczy > 1. KTM Adventure 990 > 2. > YAMAHA XTZ 1200 Super Tenere > 3. BMW F1200GS > Fotki poglądowe. Co myślicie o tych sprzętach? Który lepszy jako uniwersalne moto?? Ktm jest najbardziej uniwersalne bo jako jedyny jest naprawde przystosowany do offroadu i tym samym jezdzi po wszystkim. A dla mnie to wlasnie jest moto uniwersalne :-)
  13. > supermoto w stosunku do enduro ma troche inny zawias, mniejsze kolo przednie, szosowe opony, > mocniejszy przedni hamulec > enduro to offroadowiec z homologacja drogowa > cross to motocykl wylacznie do upalania w terenie poza drogami publicznymi Poprawka: supermoto moze miec opony szosowe. Tradycyjnie hypermotard wywodzi sie z wyscigow asfaltowo-szutrowych. Taki motocyklowy rallycross. :-)
  14. Poczytaj forum Junaka. Nie jest to motocykl dla kogoś kto chce tylko lać i jeździć. Poza tym większość ludzi po roku-dwóch sprzedaje. 320ccm, to jednak niewiele na ciężkie moto, nawet do jazdy spacerowej. Ja się przymierzałem, przymierzałem do tego Junaka ...aż w końcu kupiłem Shadowke 600-tke. I teraz sprzedaje bo mi 600 nie wystarcza > Bo strasznie mi się wizualnie ten motocykl podoba, tylko czy przy wzroście 190 będzie na mnie ok? > Wiem, że to pół-chińczyk, pół-coś tam, ale mnie to jakoś nie odstrasza...
  15. O matko Niezły bullshit w tym w opisie. Patrząc na zdjęcie to chyba nawet amerykanie się na to nie zrobili...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.