Skocz do zawartości

gizio

użytkownik
  • Liczba zawartości

    4 506
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O gizio

  • Urodziny 13.08.1983

Retained

  • Abarthoholik

Contact Methods

  • WWW
    www.bbs4u.pl

Profile Information

  • Imię
    Krzysiek
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Ciechocinek, Toruń, Polska
  • Zainteresowania
    Abarth / ABARTHoholizm /
  • Samochód
    Fiat DobLOW

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

gizio's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/20)

9

Reputacja

  1. Zaczynam dumać jeszcze nad zaworem zwrotnym paliwa.... musiałby gdzieś wykopać czy takowy jest i gdzie. Bo wszystkie opisy wskazują na to, że jest umieszczony w pompie... :/
  2. akurat z tym urządzeniem nie będzie problemu
  3. pewnie żeby się do niego dobrać trzeba zrzucić cały bak na dół... ???? czy jest tam jakieś normalne dojście od góry ????
  4. czyli przyjąć, że ten typ tak ma... jednak nadal to nie rozwiązuje mojego problemu z odpalaniem :/
  5. No to fenomen auta francuskiego. Wedle numeracji VIN pojazd jest wyposażony w filtr paliwa, dokumentacja techniczna wskazuje jego umiejscowienie. Całe auto przekopane od przodu do tyłu... filtra brak :/
  6. samych sond nie sprawdzałem... jedynie co wiem, to że po podłączeniu wypluł błąd misfire na 2 cylindrze.
  7. Może ktoś się spotkał z taką przypadłością.... Auto nie pali przy pierwszym kręceniu... trzeba pokręcić 2-3 razy aby załapał. Sama praca silnika równa. Wymienione świecie, cewki sprawne,wymieniony czujnik położenia wału. Jakieś inne pomysły ???
  8. Witam Potrzebuję pomocy... znajomy chciał się pozbyć radia fabrycznego z magnetofonem i wstawić w to miejsce zwykłe radio 1 din. Mam jednak problem ponieważ po podłączeniu przejściówek pod ISO do radia dalej nie dociera mi prąd... jakieś sugestie ???? sprawdziłem ustawienie pinów na wstyczkach wszystko jest ok
  9. gizio

    Renault Kangoo III

    > oo gizio i renault - nie możliwe > podjedz do mnie do CB i podepniemy go pod clip'a , zobaczymy co tam ciekawego piszczy jest doblo.... jest i kangoo
  10. gizio

    Renault Kangoo III

    > W Lagunie taki symbol oznacza wymianę oleju. Kasuje się go wciskając i długo przytrzymując przycisk > od komputera (ten na manetce wycieraczek). Nie pamiętam ile sekund trzeba go trzymać ale po > jakimś czasie wyskakuje info o ile zwiększyć kolejny interwał wymiany oleju, przykładowo 15 > 000 km.
  11. Witam Stałem się posiadaczem tego auta. Nie mam jednak do niego instrukcji obsługi zaczęły pojawiać na wyświetlaczu symbole... człowiek całe życie jeździ włoskimi autami i nie rozumie fran. myśli technicznej. co owy pojazd ma na myśli kiedy pokazuje mi takie znaki
  12. > Nie masz ''dopchanego'' pokrętła na siłę ? W lecie tak samo było czy problem pojawił się dopiero > teraz ? Najprościej to byłoby ściągnąć ''plastik'' i zobaczyć czy to blokuje ''pokrętło'' czy > sama ''gałka metalowa'' chodzi ciężko. ok... w chwili wolnego rozkręcę... wczoraj z czystego lenistwa nie chciało mi się tego ruszać
  13. a mianowicie pokrętło z 4 biegami szybkości nawiewu. Jak już się lekko nagrzeje to jakoś działa... w chwili kiedy wsiada się rano istnieje większa szansa na połamanie tego pokrętła niż włączenie nawiewu na szybę... Jakieś uwagi , sugestie ???? ktoś coś z czymś takim się spotkał ????
  14. > eee biutiful to on raczej nie jest jaki kraj taki abarth.... tfuuu tzn skorpion
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.