nikt-znany Napisano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2013 Ciekawi mnie co może być przyczyną: 1. z silnika dobiega cykanie, coś jak gdyby zbyt duże luzy zaworowe. Słyszalne tylko gdy jedziemy ze stałą prędkością, wciśnięcie gazu eliminuje stuki :-) 2. przy wciśniętym pedale sprzęgła odczuwam pod nogą lekkie drżenie/stukanie... Pytam z czystej ciekawości, bo autko i tak jest z kategorii "aut najlepszych na świecie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 Napisz chociaż jaki silnik Może być rocznik auta, wydedukujemy jaki to silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 7 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2013 > Napisz chociaż jaki silnik W tytule jest: 2.0 benzyna > Może być rocznik auta, wydedukujemy jaki to silnik 2006 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2013 > Ciekawi mnie co może być przyczyną: > 1. z silnika dobiega cykanie, coś jak gdyby zbyt duże luzy zaworowe. Słyszalne tylko gdy jedziemy > ze stałą prędkością, wciśnięcie gazu eliminuje stuki :-) kolektor dolotowy. trza bedzie wyłożyć kasiorę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mavv Napisano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2013 > kolektor dolotowy. trza bedzie wyłożyć kasiorę Znaczy się słynne klapki w kolektorze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2013 niby tak ale w 2006 to bardzo srednio odlaczy podcisnienie miedzy 2-3 garem to sie okaze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mavv Napisano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2013 > niby tak > ale w 2006 to bardzo srednio > odlaczy podcisnienie miedzy 2-3 garem to sie okaze A czemu nie w 2006? To ten sam silnik chyba co i w 2001, czyli Duratec. One chyba wszystkie maja klapki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2013 niby kolek poprawiony nie mowi, ze nie ma opcji ale czesciej sie spotyka przedlifty z klapka w zaworach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2013 > Znaczy się słynne klapki w kolektorze? tyaaaaa. we firmie przerabialismy to i w MK3 i w MK4. Ten typ tak ma. Naprawa prosta, stosunkowo nienajdroższa, skutecznie likwidująca kłopot. A koledze zakładającemu wątek - nie ma co czekać. Jak już słyszysz klepanie to lepiej nie bedzie. Bedzie tylko gorzej. Po naprawie (czytaj - wymianie) auto odzyska wigor i zacznie mniej palić. No i przestanie klepać jak 25 letni Golf. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 8 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2013 > tyaaaaa. we firmie przerabialismy to i w MK3 i w MK4. > Ten typ tak ma. Naprawa prosta, stosunkowo nienajdroższa, skutecznie likwidująca kłopot. > A koledze zakładającemu wątek - nie ma co czekać. Jak już słyszysz klepanie to lepiej nie bedzie. > Bedzie tylko gorzej. Po naprawie (czytaj - wymianie) auto odzyska wigor i zacznie mniej palić. > No i przestanie klepać jak 25 letni Golf. Dam znać we fabryce, że coś klepie. Niech się gimnastykują. Klepanie słychać dość solidnie na postoju jak i w trakcie jazdy przy równym obciążeniu. Jak dodam gazu lub ujmę to cykanie znika. Jedzie to to w miarę, chociaż jak na prawie 150KM bez szału... ale zganiam to na dość dużą masę auta Pali w trasie przy jeździe 100-120kmph bez kręcenia jak oszalały w granicach 8l/100km (dane z kompa, z dystrybutora chyba więcej wychodzi). To co to tam klepie tak? Klapki w kolektorze coś na wzór tych z 150KM diesela Fiata? Bosche, z tego co słyszałem do w tym silniku również dwumas siedzi i wcale nie jest taki bezawaryjny jak typowo w benzyniakach. Ogólnie fajne auto, dobrze jeździ się nim. Jak widzę ma sporo "dziwnych udziwnień" które w zwykłym benzyniaku zwykle nie występują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nikt-znany Napisano 8 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2013 > A czemu nie w 2006? To ten sam silnik chyba co i w 2001, czyli Duratec. One chyba wszystkie maja > klapki? Tak, to jest Duratec (przynajmniej tak jest napisane na silniku - dzisiaj musiałem dolać płynu do spryskiwaczy to widziałem ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.