Skocz do zawartości

Polećcie jakieś opony terenowe 4x4 do Jimnego


natek

Rekomendowane odpowiedzi

Jest sobie Jimny i jego właściciel, emerytowany leśniczy, który codziennie!!! jeździ do lasu posiedzieć na ambonie, czasem coś strzelić, jak nie do lasu to na ryby nad jakieś jeziorko (Mazury).

Przydałoby się zaopatrzyć Jimnego w terenowe opony, na których auto lepiej poradzi sobie w błotnistych rozmiękczonych drogach leśnych, ale też zimą na nieodśnieżonych drogach leśnych, polnych itd. Auto praktycznie nie jeździ tras, jedynie dojazd do lazu 10-15 km max + po lesie itd. Najlepsze byłyby jakieś uniwersalne opony terenowe (takie już z klockami w bieżniku? nie wiem, nie znam się), ale też takie, żeby w zimie na ośnieżonej drodze asfaltowej nie slizgały się jak jakieś slicki. Bo nie wiem jak zachowują się takie opony zimną.

Polećcie jakiś sklep z takimi oponami, albo jakiś polecany model opony. Z tego co mi się wydaje to rozmiar fabryczny jest tam 205/70/15

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Polećcie jakiś sklep z takimi oponami, albo jakiś polecany model opony. Z tego co mi się wydaje to

> rozmiar fabryczny jest tam 205/70/15

w vitarce mam GY ATR, jakoś sobie radzą cały rok i w lekkim terenie dają radę

szukał bym właśnie jakiś opon AT całorocznych

MTki będą lepsze w terenie, ale zimą jest porażka na ubitym śniegu

http://www.goodyear.eu/pl_pl/tires/4x4/wrangler-duratrac/index.jsp?from=browse

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jest sobie Jimny i jego właściciel, emerytowany leśniczy, który codziennie!!! jeździ do lasu

> posiedzieć na ambonie, czasem coś strzelić, jak nie do lasu to na ryby nad jakieś jeziorko

> (Mazury).

> Przydałoby się zaopatrzyć Jimnego w terenowe opony, na których auto lepiej poradzi sobie w

> błotnistych rozmiękczonych drogach leśnych, ale też zimą na nieodśnieżonych drogach leśnych,

> polnych itd. Auto praktycznie nie jeździ tras, jedynie dojazd do lazu 10-15 km max + po lesie

> itd. Najlepsze byłyby jakieś uniwersalne opony terenowe (takie już z klockami w bieżniku? nie

> wiem, nie znam się), ale też takie, żeby w zimie na ośnieżonej drodze asfaltowej nie slizgały

> się jak jakieś slicki. Bo nie wiem jak zachowują się takie opony zimną.

> Polećcie jakiś sklep z takimi oponami, albo jakiś polecany model opony. Z tego co mi się wydaje to

> rozmiar fabryczny jest tam 205/70/15

polecam sklep

BFG AT mogą być.

MT BFG II chyba lepsze dla takich zastosowań

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystkie terenowe beda sie slizgac, taki ich urok. te AT rowniez. z tego co czytam to najbardziej uniwersalna i przyczepna opona to Goodyear Wrangler Duratrac - mam takie, ale na ubitym sniegu jest porazka. ale podobno na BFG bedzie jeszcze gorzej .. wink.gif

w terenie robia tak jak trzeba ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> polecam sklep

> BFG AT mogą być.

> MT BFG II chyba lepsze dla takich zastosowań

poprzeglądałem troche ten sklep i wydaje mi sie, ze opony AT powinny wystarczyć i moga być złotym środkiem. Nikt w błoto po lusterka raczej wjeżdzał nie bedzie.

Good Yearów DuraTrac akurat nie ma, są KUHMO ale model AL-78 a nie AL71, te BFG sa KO AT - robi to jakąś różnicę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te BFG sa KO AT - robi to

> jakąś różnicę?

z opisu nic nie wynika. Chyba nie.

Największym plusem BFG AT jest to, że jako jedyne ATki są formalnie oponami zimowymi ok.gif

a na śniegu każda będzie słaba.

KL 71 obserwuję u kolegów, i też są bardzo ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> te BFG sa KO AT - robi to

> z opisu nic nie wynika. Chyba nie.

> Największym plusem BFG AT jest to, że jako jedyne ATki są formalnie oponami zimowymi

> a na śniegu każda będzie słaba.

> KL 71 obserwuję u kolegów, i też są bardzo ok.

u mnie na Duratracach tez jest sniezynka z tego co pamietam .. wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Największym plusem BFG AT jest to, że jako jedyne ATki są formalnie oponami zimowymi

Najpierw napisz, czy ten Jimny ma lift, czy zawieszenie seryjne. Jeśli to drugie, to nawet najmniejszy dostępny rozmiar BFG AT i MT będzie haczył przy skręcie kół.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.