Skocz do zawartości

Kolizja, naprawa


przemty

Rekomendowane odpowiedzi

Jest uszkodzenie jak na zdjęciach poniżej, propozycja naprawy jest taka aby wyciąć zdeformowane miejsce i wspawac w jego miejsce nowy element.

Co sadzicie o takiej naprawie ?

Czy nie będzie później kłopotów z " koleżanką rudą" ( wiem, że zależy to od fachowca ale pytam ogólnie) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jest uszkodzenie jak na zdjęciach poniżej, propozycja naprawy jest taka aby wyciąć zdeformowane

> miejsce i wspawac w jego miejsce nowy element.

> Co sadzicie o takiej naprawie ?

> Czy nie będzie później kłopotów z " koleżanką rudą" ( wiem, że zależy to od fachowca ale pytam

> ogólnie) ?

wstaw poprawnie załącznik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jest uszkodzenie jak na zdjęciach poniżej, propozycja naprawy jest taka aby wyciąć zdeformowane

> miejsce i wspawac w jego miejsce nowy element.

> Co sadzicie o takiej naprawie ?

> Czy nie będzie później kłopotów z " koleżanką rudą" ( wiem, że zależy to od fachowca ale pytam

> ogólnie) ?

niestety będzie.

Będą ciąć u góry w najcieńszym miejscu i na dole na progu. W to miejscu wejdzie nowy błotnik.

O ile cała powierzchnia błotnika będzie b. dobrze zabezpieczona antykorozyjnie+ podkład+ baza+bezbarwny (mówimy o robocie zgodnie z technologią) to miejsca spawów zostaną termicznie nadwerężone i żeby nie wiem czego tam nie dali antykorozyjnie to górą w ciągu 3 lat pojawią się purchle na spawach.

W moim aucie taka naprawa miała miejsce w 2006 r. W 2010r. już byłem u lakiernika bo na progu w miejscu łączenia wylazły 2 bąble.

Zeszlifował do żywego, cała pocedura od nowa i jest dobrze do dziś.

Góra i tamto miejsce łączenia odpukać wciaż bez śladu rudej.

Mówimy o naprawie z AC, w ASO Hondy, na FV która według kosztorysu wyszła 7,500zł (w cenie refklektor i zderzak).

U garażowca sądzę, że rdza wyjdzie po roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jest uszkodzenie jak na zdjęciach poniżej, propozycja naprawy jest taka aby wyciąć zdeformowane

> miejsce i wspawac w jego miejsce nowy element.

> Co sadzicie o takiej naprawie ?

> Czy nie będzie później kłopotów z " koleżanką rudą" ( wiem, że zależy to od fachowca ale pytam

> ogólnie) ?

Pytanie brzmi - czy będą spawać, czy zgrzewać punktowo zgrzewarką?

Jeśli zgrzewać punktowo, to nie nadwyrężą termicznie blachy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no ale jak wytnie element to pózniej jak nowy ma zgrzać punktowo - musiałby chyba na zakładkę to

> zrobić ?

Mi kiedyś wymieniali przedni pas w lanosie, to ładnie odcięli na zgrzewach a potem dogrzali punktowo nowy element.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mi kiedyś wymieniali przedni pas w lanosie, to ładnie odcięli na zgrzewach a potem dogrzali

> punktowo nowy element.

no ale to chyba było na zakładkę zgrzewane,

a w przypadku blach zewnetrznych to trzeba je doczołowo połączyć i nie wiem jak by tutaj to zgrzać można było punktowo hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no ale jak chcesz zgrzać blachy na zakładkę nad kołem w miejscu które jest widoczne?

> jakoś nie mogę sobie wyobrazić tego

Kiedyś zajmowałem się serwisem urządzeń spawalniczych. Z racji tego musiałem często odwiedzać warsztaty blacharskie i widziałem parę rzeczy. Widziałem jak wstawiali tzw. reparaturki w Oplach Kadettach właśnie zgrzewając blachy na zakładkę, myślę, że na upartego i tutaj coś takiego wchodzi w grę, ale bardziej widziałbym spawanie.

Zgrzewadło, którego zdjęcie załączyłem umożliwa zgrzewanie doczołowe, a przy zgrzewaniu blachy muszą być na zakładkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kiedyś zajmowałem się serwisem urządzeń spawalniczych. Z racji tego musiałem często odwiedzać

> warsztaty blacharskie i widziałem parę rzeczy. Widziałem jak wstawiali tzw. reparaturki w

> Oplach Kadettach właśnie zgrzewając blachy na zakładkę, myślę, że na upartego i tutaj coś

> takiego wchodzi w grę, ale bardziej widziałbym spawanie.

> Zgrzewadło, którego zdjęcie załączyłem umożliwa zgrzewanie doczołowe, a przy zgrzewaniu blachy

> muszą być na zakładkę.

waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.