Skocz do zawartości

Uszczelnianie przewodów hamulcowych


Kooboosh

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz sprawa wymiany przewodów:

1/

Jak wygląda sprawa połączeń pomiędzy przewodami?

Czy, aby układ był w pełni szczelny, to wystarczy gwinty poskręcać "na sucho", czy dać np. klej do gwintów, lub jakiś bardziej specjalny specyfik?

Jak to się fachowo robi?

2/

Czy dokupywać jakieś dodatkowe uszczelki miedziane, czy wszystko powinno być w komplecie z przewodami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Teraz sprawa wymiany przewodów:

> 1/

> Jak wygląda sprawa połączeń pomiędzy przewodami?

> Czy, aby układ był w pełni szczelny, to wystarczy gwinty poskręcać "na sucho", czy dać np. klej do

> gwintów, lub jakiś bardziej specjalny specyfik?

> Jak to się fachowo robi?

> 2/

> Czy dokupywać jakieś dodatkowe uszczelki miedziane, czy wszystko powinno być w komplecie z

> przewodami?

skrecasz i tyle. same przewody sa miedziane, a koncowki zaprasowane, wiec jak skrecasz, to samo sie uszczelnia. wymienialem wszystkie przewody hamulcowe w moim CC i nie dawalem zadnego kleju, uszczelek, ani innych wynalazkow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> skrecasz i tyle. same przewody sa miedziane, a koncowki zaprasowane, wiec jak skrecasz, to samo sie

> uszczelnia. wymienialem wszystkie przewody hamulcowe w moim CC i nie dawalem zadnego kleju,

> uszczelek, ani innych wynalazkow

ok.gif ok, dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w CC oryginalne są stalowe w SC miedziane smile.gif

ostatnio w Passacie b3 robiłem też hamulce przód, i przewody nawet przesmarowałem smarem aby potem nie było z nimi problemu...

POLECAM klucze oczkowe otwarte !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bylem dzisiaj w aso. Kolo 120 pln za oryginaly na sam przod. Chyba troche sporo, jak za dwa kawalki

> powyginanej rurki z gwintami...

duzo nie duzo, kupowalem do seja bo maja ciut inaczej prowadzenia i laczenia w porownanniu do cc i to mi pasowalo. Sa pomalowane dosc solidnie, w miejscach newralgicznych sa dodatkowo pokryte grubsza guma i powyginane na wymiar. Caly uklad wychodzi sporo ale nie żałuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> duzo nie duzo, kupowalem do seja bo maja ciut inaczej prowadzenia i laczenia w porownanniu do cc i

> to mi pasowalo. Sa pomalowane dosc solidnie, w miejscach newralgicznych sa dodatkowo pokryte

> grubsza guma i powyginane na wymiar. Caly uklad wychodzi sporo ale nie żałuje.

dlatego je też rozważam.

Jak dojdę do wymiany przodu, to się będę zastanawiał ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w CC oryginalne są stalowe w SC miedziane

> ostatnio w Passacie b3 robiłem też hamulce przód, i przewody nawet przesmarowałem smarem aby potem

> nie było z nimi problemu...

> POLECAM klucze oczkowe otwarte !

Ktoś ci już wymieniał na miedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie ma być super estetycznie to w każdej hurtowni motoryzacyjnej mają w różnych długościach i wtedy samemu trzeba dogiąć i można to ładnie zrobić smile.gif a jeśli chce się mieć bez problemowo i p&p to ASO wita.

Co do mojego SC był od nowego w rodzinie i nie było mowy żeby ktoś wymieniał przewody!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.