Fili_P Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 Wiem, że może byc za mało danych do diagnozy, ale AK jest wielkie. Koleżanka ma A6 coś więcej niz 2 litry i V6 + LPG rocznik zdaje się '98 Auto gaśnie po przełączeniu sie na gaz do tego miało/ma problemy z opaleniem (aku nowy) Aktualnie nawet na benzynie ma problemy z odpaleniem... Ki czort? kable świece? (pompa paliwa też świeża btw) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mario_ Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 A może czujnik Halla, czujnik obrotów wału? A może podpiąć VAGa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krisker Napisano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2014 Nieszczelne wtryski, reduktor puszczający LPG do podciśnienia, wielkie korekty długoterminowe. - zakręcić gaz w butli, - zdjąć i zaślepić podciśnienie idące do reduktora (również króciec w kol. ssącym) - poluzować lekko węże po stronie lotnej w celu spuszczenia gazu z węży (OSTROŻNIE!!!) - podłączyć vaga i skasować błędy (nawet jak ich nie ma) lub - odłączyć aku np. na noc - przed próbą odpalenia przełączyć instalację w tryb pracy tylko na benzynie - jeśli odpali, to pojeździć trochę tylko na benzynie - po nocy lub dłuższym postoju upewnić się, że w wężach lpg fl pusto (może jeszcze trochę dopompować z resztek gazu). Po tych operacjach powinien odpalać na benzynie. Jeśli nie, to do sprawdzenia czujnik temperatury cieczy (na zimnym silniku powinien wskazywać na vagu temperaturę otoczenia). Jak już będzie odpalać poprawnie na benzynie, to można sprawdzić lpg. Przydałoby się kilka informacji: - jakim komp - jakie wtryski - jaki reduktor - ciśnienie lpg po przełączeniu - jak wyglądają mapy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.