lisik Napisano 27 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2006 Jako ze szukajka szwankuje i g****o sie da nią znaleźć zmuszony jestem zapytac choc wiem ze temat wałkowany- ile pali silnik 2.0 115ps? Bylem zdecydowany na kupno audi A3 98-99 1.6 do zagazowania lub 1.9 tdi tudzież golfa IV tdi, bo 1.6 sie gazuje tylko sekwencja... No ale po przejrzeniu paru testow zderzeniowych i przeanalizowaniu ktory samochod sie mniej optycznie zestarzeje wybor padl........ ekhm.... na garbusa Przypominam ze o gustach sie nie dyskutuje No wiec najtansze sa w wersji z silnikiem 2.0. Chcialbym spytac ile pali taki silnik czy jest on tak tragiczny jak 1.8... I jak sie go gazuje? Z tego co wyczytalem kiedys sa tu 2 sondy lambda i moga byc jakies klopoty- ae moze pokrecilem. Najbardziej interesuje mnie 2 generacja, gdyz jesli mialbym wywalac 4,5 tysia na 4 gen to wole dolozyc do diesla.... Tak czy inaczej- czy jest to silnik dosc elastyczny? Czy wyraznie slabnie powyzej 5 krpm jako ze to 8 zaworow? Czy moze ciagnie ladnie do konca? No i w ogole czy to trwala konstrukcja... Dzieki i pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 27 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2006 "nowego" 2.0 115KM nie zrobisz na IIgr. wlasnie przez 2 sondy L i (prawdopodobnie - zalenie od modelu) palstikowe kolektora. ogolnie ten silnik to nie wypal - zdazaly sie przypadki chlania oleju 1L/1000km i nic z tym nie zrobisz - TTTM jezeli chodzi o dynamike to nie ma co mu zarzucic - czuc "jakby wiecej" niz "papierowe" 115KM spalnie od 7 do 14L srednio trzeba liczyc 9L IV gr gazu do R4 to teraz wydalek min 3000PLN a za 3500 masz juz naprawde przyzwoita instalke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoRuCh Napisano 27 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2006 Licz się ze spalaniem 9-11l/100km noPb i 12-16l/100km gazu w mieście Na trasie to się nawet do 6-7 da zejści na noPb a z gazem nawet do 9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rabi Napisano 28 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2006 moze to nie moja sprawa, ale gazowanie garbusa jak dla mnie to profanacja jakie przebiegi zamierzasz nim krecic? chyba zdajesz sobie sprawe, ze to nie jest auto "na trasy" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lisik Napisano 28 Lutego 2006 Autor Udostępnij Napisano 28 Lutego 2006 > moze to nie moja sprawa, ale gazowanie garbusa jak dla mnie to > profanacja > jakie przebiegi zamierzasz nim krecic? chyba zdajesz sobie sprawe, ze > to nie jest auto "na trasy" ? Zamierzam go kupic na jakies 4-5 latek i instalka to wg mnie dobry wybor dla takiego auta. Wiezm ze nie jest to auto do pracy i nie ma sluzyc do zarabiania na siebie, ale mysle ze na wakacje dla dwoch osob sie nadaje nawet gdy do zrobienia jest kilka kkm i wtedy milo jest jak n z funduszu wakacyjnego nie trzeba przeznaczac na wahe 1700 a np 900 zlotych i dlaetego chcialbym instalacje. Tygodniowo w miescie robie 200-300km. W trasy nie jezdze nie liczac wakacji i jakichs wypadow raz na 2 miesiace max 200 km w jedna strone. Wolalbym diesla, ale nie wiem jak z tm bedzie bo boje sie diesla z przebiegiem okolo 10 tysiecy km. Poza tym wiem ze z tym sie wydatki nie skoncza- a to turbo padnie a to chipa mi sie zachce, cos sie z wtryskami stanie lub zachce mi sie wiekszych (w koncu w beetlu tylko 90km mocy) itd.... Wiec wolalbym benzyniaka, ale jak ma palic 16 gazu to tez kiszka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rabi Napisano 28 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2006 spoko, wszystko rozumiem, ja tylko napisalem swoja opinie jesli bardzo chcesz garbusa, to kupuj i gazuj. jesli nie stac cie na eksploatacje, to kup cos innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoRuCh Napisano 28 Lutego 2006 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2006 > Zamierzam go kupic na jakies 4-5 latek i instalka to wg mnie dobry > wybor dla takiego auta. Wiezm ze nie jest to auto do pracy i nie > ma sluzyc do zarabiania na siebie, ale mysle ze na wakacje dla > dwoch osob sie nadaje nawet gdy do zrobienia jest kilka kkm i > wtedy milo jest jak n z funduszu wakacyjnego nie trzeba > przeznaczac na wahe 1700 a np 900 zlotych i dlaetego chcialbym > instalacje. Tygodniowo w miescie robie 200-300km. W trasy nie > jezdze nie liczac wakacji i jakichs wypadow raz na 2 miesiace > max 200 km w jedna strone. > Wolalbym diesla, ale nie wiem jak z tm bedzie bo boje sie diesla z > przebiegiem okolo 10 tysiecy km. Poza tym wiem ze z tym sie > wydatki nie skoncza- a to turbo padnie a to chipa mi sie zachce, > cos sie z wtryskami stanie lub zachce mi sie wiekszych (w koncu > w beetlu tylko 90km mocy) itd.... Wiec wolalbym benzyniaka, ale > jak ma palic 16 gazu to tez kiszka... jak będziesz butował to nawet 1,2 16 litrów spali, tylko przyjemność z jazdy autem z silniekiem 2.0 jest o wiele większa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dirkdiggler Napisano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2006 > Jako ze szukajka szwankuje i g****o sie da nią znaleźć zmuszony > jestem zapytac choc wiem ze temat wałkowany- ile pali silnik 2.0 > 115ps? Bylem zdecydowany na kupno audi A3 98-99 1.6 do > zagazowania lub 1.9 tdi tudzież golfa IV tdi, bo 1.6 sie gazuje > tylko sekwencja... > No ale po przejrzeniu paru testow zderzeniowych i przeanalizowaniu > ktory samochod sie mniej optycznie zestarzeje wybor padl........ > ekhm.... na garbusa Przypominam ze o gustach sie nie > dyskutuje > No wiec najtansze sa w wersji z silnikiem 2.0. Chcialbym spytac ile > pali taki silnik czy jest on tak tragiczny jak 1.8... I jak sie > go gazuje? Z tego co wyczytalem kiedys sa tu 2 sondy lambda i > moga byc jakies klopoty- ae moze pokrecilem. Najbardziej > interesuje mnie 2 generacja, gdyz jesli mialbym wywalac 4,5 > tysia na 4 gen to wole dolozyc do diesla.... Tak czy inaczej- > czy jest to silnik dosc elastyczny? Czy wyraznie slabnie powyzej > 5 krpm jako ze to 8 zaworow? Czy moze ciagnie ladnie do konca? > No i w ogole czy to trwala konstrukcja... > Dzieki i pozdrawiam! Jeżdżę Octavia 2.0 115km. Przebieg mojego auta to 240tys km w tym 40tys na lpg. Mam instalację IV generacji BRC SEQUENT i jestem zadowolony. Spalanie na poziomie 8,5-12 l lpg plus ok 0,5 l benzyny na rozruch w przeliczeniu na 100km. Mój egzemplarz nie spala oleju. Zero dolewek miedzy przeglądami. Auto serwisowane od początku do dziś w ASO. Generalnie polecam ten silnik zasilany lpg (odpowiednia instalacja). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.