uxon Napisano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2014 W moim cienkim (sporting 1.1 na ostrym walku, przypuszczalnie tez na duzej przepustnicy, do tego krotki dolot ze stozkiem, kolektor 4-2-1) mam zamontowany wydech przelotowy. W miejscu kata jest strumienica (tak to okreslil tlumikarz, chociaz w takiej obudowie skladaja tez przeciez tlumiki) a zamiast koncowego tlumika jest katalizator. Calosc spawana jest z kilku kawalkow rury, ktorej srednica waha sie miedzy 40 a 50mm. Rura rozchodzi sie na spawach wiec w najblizszym czasie mam zamiar wymienic ja na nowa, gieta z jednego kawalka (miedzy strumienica a koncowym). W tym momencie wydech jest bardzo glosny. Wiem, ze po zalataniu dziur bedzie troche lepiej, ale zastanawiam sie nad dodatkowym wyciszeniem. Samochod to rajdowka, wiec ma byc jak najkorzystniej dla osiagow oraz glosno, ale bez przesady (zeby nie bylo problemu z dopuszczeniem do zawodow, czy zeby mnie ludzie z widlami nie ganiali, jak gdzies sobie trenuje). Jakie macie pomysly zeby delikatnie wyciszyc wydech jak najmniejszym kosztem? Lepiej dac rure 45 czy 50 mm? Ja myslalem o wstawieniu przelotowego tlumika w miejsce tej strumienicy, np. takiego: http://allegro.pl/tlumik-uniwersalny-przelotowy-i3891127415.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2014 Mialem srodkowy - koncowy przelot - kat na fi50 i bylo dosc glosno. Bez koncowego tlumika byla masakra. Rob fi43 na 2 tlumikach i kat na koncu. Ten koncowy to przelot ale najwiekszy jaki da rade zmiescic z katem na koncu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uxon Napisano 29 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2014 > Mialem srodkowy - koncowy przelot - kat na fi50 i bylo dosc glosno. Bez koncowego tlumika byla > masakra. > Rob fi43 na 2 tlumikach i kat na koncu. Ten koncowy to przelot ale najwiekszy jaki da rade zmiescic > z katem na koncu Nie do konca rozumiem. Piszesz o tlumiku koncowym i o kacie na koncu. Jakie dokladnie mialby byc rozmieszczenie kolejnych elementow ukladu wydechowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GumisDst Napisano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2014 Wydech 1-->wydech 2-->katalizator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uxon Napisano 29 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2014 > Wydech 1-->wydech 2-->katalizator A jakie odleglosci miedzy nimi i jakiej dlugosci same elementy? A moze masz jakies tlumiki godne polecenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krysy Napisano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2014 Ja miałem przelot i końcowy DF bez kata i była katastrofa, szczególnie przy ostrej i szybkiej jeździe. Teraz mam bez kata cały wydech z spi ( środkowy przelot + końcowy komorowy) i jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
proshotter Napisano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2014 mam w 16v kolektor seria, kat, przelot rura 50 końcowy przelotowy...jest głośno ale znośnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2014 > Ja miałem przelot i końcowy DF bez kata i była katastrofa, szczególnie przy ostrej i szybkiej > jeździe. > Teraz mam bez kata cały wydech z spi ( środkowy przelot + końcowy komorowy) i jest ok. Te tłumiki z DFa to jeden drugiemu nierówny. Ja miałem caluśki przelot i tylko DFa na końcu i było mega cicho. Drugi układ u mojej też był tylko i wyłącznie na DFie i też było cicho. Teraz w 1.2 16v ma założony dopiero porządny wydech Może właściciel co mi go sprzedawał się przypomni i powie co to jest bo ja tyle klamotów nakupiłem, że nie pamiętam od kogo wydech brałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uxon Napisano 31 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 > Mialem srodkowy - koncowy przelot - kat na fi50 i bylo dosc glosno. Bez koncowego tlumika byla > masakra. > Rob fi43 na 2 tlumikach i kat na koncu. Ten koncowy to przelot ale najwiekszy jaki da rade zmiescic > z katem na koncu Jakie konkretnie tlumiki moga posluzyc za przelotowe (nie koncowe)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krysy Napisano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2014 > Jakie konkretnie tlumiki moga posluzyc za przelotowe (nie koncowe)? NP. taki jak ja zamawiam: http://saiti.home.pl/final/index.php?route=product/product&path=66_141&product_id=105 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bombell_89 Napisano 1 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2014 Mag Sport Lech Węglarski robi na zamówienie pod klienta. Tu na foto Fi 50 na wsuwkę pod mój układ. Płaciłem 125zł z wysyłką + końcowy też mam od niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.