Daro100 Napisano 2 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2014 Witam po długiej przerwie. Jest okazja do pochwalenia się przebiegiem 266 666 km, w tym ok. 240 kkm na LPG. Jest to Bravo 1.4 12V SX, r. prod. 1998. Instalacja LPG II gen. z centralką Leonardo. Dwa razy w użyciu laweta (pompa paliwa, czujnik położenia przepustnicy). Kilka uwag: - auto ma oryginalny wałek rozrządu (sprawny), rozrusznik, przełącznik kierunkowskazów, cylinderki hamulcowe, rurę kolektorową, katalizator (wciąż sprawny) i wiele innych; - wymianie podlegały – tarcze ham. (3 kpl.), amortyzatory przód (2 kpl. ), tył (3 kpl, alternator (falowanie napięcia), czujnik położenia wału, paski rozrządu(co ok. 60 kkm), napinacz pasek w zasadzie co drugą wymianę paska (a więc co około 120 kkm), pompa wody (1 wymiana przy ok. 120 kkm), tłumik (4 zestawy), wahacze przednie (3 komplet), łączniki stabilizatora ( 1 kpl.), końcówki drążków (1 kpl), pompa paliwa (1 szt.), akumulator (4 szt,.), termostat (2 szt.), kilka kpl. klocków ham, szczęki ham (4 zestawy), bębny ham. (3 kpl., - tylny prawy nadmiernie się zużywa z bliżej nieznanych względów stąd konieczność częstej wymiany), zestaw naprawczy wahaczy tylnych (1 kpl.), przewody ham. elastyczne przód (1 kpl.) sztywne przód (1 kpl), sztywne tył (1 kpl.). Wymiana oleju co 16-17 kkm (olej kupowany najczęściej w markecie _CASTROL MAGNATEC 5W-40), filt oleju markowy (oryginał, MANN lub TUTELA). Ogólnie autko prowadzi się bardzo przyjemnie i z entuzjazmem wkręca się na wysoki obroty. Przelotowe prędkości rzędu 120-140 km/h utrzymuje się bez problemu Od 1,5 roku mam okazje porównać z Bravo II 1.4 16V 90KM. Stary w wielu obszarach ma przewagę nad II. Kiedyś może przedstawię porównanie Bravo I oraz Bravo II. Pozdrawiam DaRo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VANT Napisano 4 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2014 w mojej bravie przebieg 318kkm i oprócz nierównej pracy na wolnych obrotach jest ok. Nie bierze oleju i jeździ żwawo. Nigdy nie zatrzymała się na drodze, nawet jak przeskoczył pasek rozrządu (o jeden ząbek) dojechała do serwisu o własnych siłach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Daro100 Napisano 5 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2014 Ładnych kilka lat temu rozmawiałem z właścicelem Bravy, który - z racji pracy - robił duże przebiegi. Miał przejechane 240 kkm i tiwerdził, że jeszcze oryginalne, fabryczne wahacze przednie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 6 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 Napisz jak będziesz miał 666 666:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Daro100 Napisano 6 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2014 > Napisz jak będziesz miał 666 666:) Teoretycznie niewykluczone, nie zamierzam autka sprzedawać, docelowo ma być zabytkiem. W praktyce, obecnie jako drugi samochód, robi przebie roczne rzędu 10-12 kkm, a więc może "zabraknąć" życia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati6630 Napisano 7 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2014 > obecnie jako drugi samochód, robi przebie roczne rzędu 10-12 kkm, a więc może "zabraknąć" > życia. Jak na auto które masz zamiar zostawić na zabytek to dużooo, to ja swoim robię rocznie max. 5000km i to w okresie letnim bo w zimę auto nie widzi soli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.