_jedrek_ Napisano 26 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2014 witam, czy ktos z Was czyscil filtr DPF? Chodzi mi o to zeby go zdemontowac zalac plynem do czyszczenia DPF, badz do czyszczenia kominkow. Zostawić go z tym plynem na ponad dobe i wyplukac porzadnie myjka. Czy ma to sens? Co daje takie czyszczenie? Chcialem zrobic to profilaktycznie, bo filtr raczej zdrowy wypala sie w cyklu miejskim co ok 600km. Chce zeby ten dziad jak najdluzej pozyl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 26 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2014 > witam, > czy ktos z Was czyscil filtr DPF? > Chodzi mi o to zeby go zdemontowac zalac plynem do czyszczenia DPF, badz do czyszczenia kominkow. > Zostawić go z tym plynem na ponad dobe i wyplukac porzadnie myjka. Czy ma to sens? > Co daje takie czyszczenie? Chcialem zrobic to profilaktycznie, bo filtr raczej zdrowy wypala sie w > cyklu miejskim co ok 600km. > Chce zeby ten dziad jak najdluzej pozyl czyscil, ale w warsztacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris1983 Napisano 26 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2014 jak dziala to nei ruszac,poza tym jak padnei to masz dobry pretekst do jego pozbycia:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kox Napisano 26 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2014 > witam, > czy ktos z Was czyscil filtr DPF? > Chodzi mi o to zeby go zdemontowac zalac plynem do czyszczenia DPF, badz do czyszczenia kominkow. > Zostawić go z tym plynem na ponad dobe i wyplukac porzadnie myjka. Czy ma to sens? > Co daje takie czyszczenie? Chcialem zrobic to profilaktycznie, bo filtr raczej zdrowy wypala sie w > cyklu miejskim co ok 600km. > Chce zeby ten dziad jak najdluzej pozyl po co chcesz ruszać coś co działa. Dużo znasz przypadków zapchania DPF w 159? DPF wcale nie jest taki straszny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 26 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2014 > witam, > czy ktos z Was czyscil filtr DPF? > Chodzi mi o to zeby go zdemontowac zalac plynem do czyszczenia DPF, badz do czyszczenia kominkow. > Zostawić go z tym plynem na ponad dobe i wyplukac porzadnie myjka. Czy ma to sens? > Co daje takie czyszczenie? Chcialem zrobic to profilaktycznie, bo filtr raczej zdrowy wypala sie w > cyklu miejskim co ok 600km. > Chce zeby ten dziad jak najdluzej pozyl Ja spokojnie możesz zrobic tak jak piszesz KRET też nieżle działa tylko strasznie sie pieni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 26 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2014 Doprecyzuj moze czy masz mokry filtr czy suchy. Citroenowcy z mokrymi filtrami ponoc czyszcza i chwala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_jedrek_ Napisano 26 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2014 > czyscil, ale w warsztacie daje to cos poza spokojem ducha? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_jedrek_ Napisano 26 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2014 > po co chcesz ruszać coś co działa. Dużo znasz przypadków zapchania DPF w 159? DPF wcale nie jest > taki straszny wiem, ze nie jest straszny dlatego chce o niego zadbac zeby sie dobrze mial Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_jedrek_ Napisano 26 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2014 > Ja spokojnie możesz zrobic tak jak piszesz KRET też nieżle działa tylko strasznie sie pieni jak wrazenia po czyszczeniu? Wypala sie rzadziej? Mozesz opisac jak to robiles? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_jedrek_ Napisano 26 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2014 > Doprecyzuj moze czy masz mokry filtr czy suchy. Citroenowcy z mokrymi filtrami ponoc czyszcza i > chwala. suchy filtr w silniku 1,9JTDm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kox Napisano 26 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2014 > jak wrazenia po czyszczeniu? Wypala sie rzadziej? Mozesz opisac jak to robiles? prosze dla dobra 159, nie rób nic z DPF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 26 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2014 > jak wrazenia po czyszczeniu? Wypala sie rzadziej? Mozesz opisac jak to robiles? wrażeń nie mam żadnych poza prudnymi łapami ale klienci nie wracali a auto odżywało a bywały bardzo mocno brudne filtry co do opisu to tak jak sam opisałeś i karcher na koniec ,najlepiej postwić w pionie i zalać by ściekło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 26 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2014 Po co odkręcać i kombinowac z czymś co działa? Chcesz pomóc DPF - lej ropę premium - mi w passacie przez 60kkm nigdy się nie wypalał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 26 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2014 > wiem, ze nie jest straszny dlatego chce o niego zadbac zeby sie dobrze mial Stosuj dobre dodatki do paliw i ewentualnie olej 2T. Sam stosuję dodatek Millers`a do ON dla aut ciężarowych i niewielka ilość oleju Elf 2T. Efekt jest taki, że filtr w skrajnie niekorzystnych warunkach - bardzo krótkie odcinki w mieści wypala się co 500 - 700 km, natomiast w trasach co 1200 - 1700 km. Dodatkowo wypala się dokładniej, obecnie do 10% zatkania, kiedy kupiłem auto do 18%. Dodatkowy plus to spadek spalania, na trasach nie przekraczam 5 litrów przy całkiem dynamicznej jeździe. Pamiętaj tez o dobrym oleju, koniecznie z aprobatą ACEA C2 lub C3. Czyszczenie filtra to ostateczność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poziomek Napisano 26 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2014 > Chcesz pomóc DPF - lej ropę premium - mi w passacie przez 60kkm nigdy się nie wypalał To gdzie tu sens ekonomiczny diesla jak lejesz drozsze paliwo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_jedrek_ Napisano 26 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2014 > Stosuj dobre dodatki do paliw i ewentualnie olej 2T. Sam stosuję dodatek Millers`a do ON dla aut > ciężarowych i niewielka ilość oleju Elf 2T. Efekt jest taki, że filtr w skrajnie > niekorzystnych warunkach - bardzo krótkie odcinki w mieści wypala się co 500 - 700 km, > natomiast w trasach co 1200 - 1700 km. Dodatkowo wypala się dokładniej, obecnie do 10% > zatkania, kiedy kupiłem auto do 18%. Dodatkowy plus to spadek spalania, na trasach nie > przekraczam 5 litrów przy całkiem dynamicznej jeździe. Pamiętaj tez o dobrym oleju, koniecznie > z aprobatą ACEA C2 lub C3. Czyszczenie filtra to ostateczność. leje 2T co czwarte tankowanie leje liqui moly do wtryskow, olej tez mam zalany millersa, a mimo to samochod pali mi 9,5litra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 26 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2014 > To gdzie tu sens ekonomiczny diesla jak lejesz drozsze paliwo? Zalezy co dla ciebie wazne. Dla mnie te 20-30zl na baku jakos spe jalnej roznicy nie robi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 26 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2014 > Po co odkręcać i kombinowac z czymś co działa? > Chcesz pomóc DPF - lej ropę premium - mi w passacie przez 60kkm nigdy się nie wypalał wypalał sie po prostu jeżdziłes w taki sposób ze nie potrzebowal twojej lub serwisu pomocy co nie oznacza sie sie nie wypalal bo robil to średnio co ok 300km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 26 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2014 > witam, > czy ktos z Was czyscil filtr DPF? > Chodzi mi o to zeby go zdemontowac zalac plynem do czyszczenia DPF, badz do czyszczenia kominkow. > Zostawić go z tym plynem na ponad dobe i wyplukac porzadnie myjka. Czy ma to sens? > Co daje takie czyszczenie? Chcialem zrobic to profilaktycznie, bo filtr raczej zdrowy wypala sie w > cyklu miejskim co ok 600km. > Chce zeby ten dziad jak najdluzej pozyl a po co ? przecież w porządnym aucie to jest całkowicie bezobsługowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 26 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2014 > leje 2T co czwarte tankowanie leje liqui moly do wtryskow, olej tez mam zalany millersa, a mimo to > samochod pali mi 9,5litra Masz zepsute auto - nie mówię tego złośliwie, napisz na priv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 26 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2014 > a po co ? przecież w porządnym aucie to jest całkowicie bezobsługowe Twoje porządne auto, zostawia za sobą tabuny rakotwórczej sadzy, którą inni muszą wdychać i tyle w tym temacie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 26 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2014 > Twoje porządne auto, zostawia za sobą tabuny rakotwórczej sadzy, którą inni muszą wdychać i tyle w > tym temacie! A kolega ma auto z dpf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 26 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2014 > A kolega ma auto z dpf To się rozpędziłem z krucjatą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel155 Napisano 26 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2014 > Po co odkręcać i kombinowac z czymś co działa? > Chcesz pomóc DPF - lej ropę premium - mi w passacie przez 60kkm nigdy się nie wypalał Chyba raczej nie zapchał. A co do 159, to nie ma co kombinować jak wsio działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 27 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2014 > suchy filtr w silniku 1,9JTDm Suchych się nie myje, bo nie ma po co. Sadza się i tak wypala wypala, a jak masz popioły, to i tak masz popsuty silnik i filtr do wywalenia. Mokre się myje, aby wypłukać tlenek ceru, który jest w tym magicznym dodatku do paliwa. Czyli jest to regeneracja filtra do stanu prawie nowego, ale ma sens tylko w mokrych filtrach koncernu PSA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.