Lysy1980 Napisano 18 Marca 2014 Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 Jako że zauważyłem ostatnio zwiększone spalanie i to że ręczny nie działa jak powinien to pojechałem dziś na serwis. Byłem pewien że zacisk nie dobija ale jednak diagnoza inna linki się przytarły. Szybka decyzja zakup nowych linek w ASO 247zł i robocizna 100zł razem z przesmarowanie i wyczyszczeniem zacisków itp Pan serwisant w Renault Max powiedział mi że mam fart że to krótki Scenic I tu informacja dla naszego kolegi mrarek w krótkim Scenic można naprawiać i regenerować ile potrzeba W Grand nie jest już tak miło gdyż przez to że konstrukcja jest inna to można zrobić to tylko raz jest tam jakiś dziwny zaczep który pozwala tylko raz na regeneracje Kiedyś wysyłali gdzieś do roboty gdzie dorabiali linki ale okazało się że nie wytrzymały tyle co linki z ASO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 18 Marca 2014 Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 lubię nietypowe rozwiązania, ale automatyczny ręczny.... to nie dla mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 18 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 > lubię nietypowe rozwiązania, ale automatyczny ręczny.... to nie dla mnie Jedno z lepszych rzeczy jakie jest w aucie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 18 Marca 2014 Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 > Jedno z lepszych rzeczy jakie jest w aucie jeździłem z tym, nie chciałbym tego w moim aucie. Za to lusterko do oglądania co się dzieje na tylnej kanapie jest genialne. Szkoda, że nie ma u mnie miejsca na takie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 18 Marca 2014 Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 ja powiem na przekór: 1) nie jeździ się naprawiać takich rzeczy do ASO, bo tam są szpece, którzy się uczą, a nie naprawiają. przy czym ceny mają 3x wyższe, niewspółmierne do swej wiedzy. jednak kto bogatemu zabroni? 2) na naszych forach scenikowych (chyba 3 albo więcej - nie ogarniam już) ludzie mieli problemy zarówno w grandzie jak i krótkim. nikt nie jechał do ASO, niektórzy wysyłali do Kaczorów, inni dorabiali linki sami, np. towarzysz metalic z mojej wsi, darek1974 z Olkusza którzy mają długiego. tak więc (jak zwykle) niech panowie z ASO bujają się sami, a nie klientów BTW - ręczny w sumie fajna rzecz. można wyłączyć automatyczne zaciąganie, jak ktoś nie chce. ale najważniejsze w tym ustrojstwie jest to, by przy zaciągniętym ręcznym nie ruszać gwałtownie, bo szybciej ruszamy pojazdem, niż ten silnik elektryczny zdąży pozwijać te linki i później są problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 18 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 > ja powiem na przekór: > 1) nie jeździ się naprawiać takich rzeczy do ASO, bo tam są szpece, którzy się uczą, a ceny mają 3x > wyższe. jednak kto bogatemu zabroni? > 2) na naszych forach scenikowych (chyba 3 albo więcej - nie ogarniam już) ludzie mieli problemy > zarówno w grandzie jak i krótkim. nikt nie jechał do ASO, niektórzy wysyłali do Kaczorów, inni > dorabiali linki sami, np. towarzysz metalic z mojej wsi, darek1974 z Olkusza którzy mają > długiego. tak więc (jak zwykle) niech panowie z ASO bujają się sami, a nie klientów > BTW - ręczny w sumie fajna rzecz. można wyłączyć automatyczne zaciąganie, jak ktoś nie chce. ale > najważniejsze w tym ustrojstwie jest to, by przy zaciągniętym ręcznym nie ruszać gwałtownie, > bo szybciej ruszamy pojazdem, niż ten silnik elektryczny zdąży pozwijać te linki i później są > problemy. Jak już zauważyłeś bo czytałeś dokładnie nie naprawialem w ASO I nie mówili mi to panowie z ASO Ale to pewnie też wyczytales z mojego tekstu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 18 Marca 2014 Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 aha - czyli tylko w ASO dokupowałeś linki zrozumiałem z tekstu że naprawiałeś w ASO. Renault Max mi nic nie mówi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 18 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 > aha - czyli tylko w ASO dokupowałeś linki > zrozumiałem z tekstu że naprawiałeś w ASO. Renault Max mi nic nie mówi Jop kupowałem same linki RenoMax to taki serwis gdzie naprawiaja same renowki Chłopaki pracowali w ASO i postawili na jakość za normalną cenę. Fajnie bo nie ma rzeczy niemożliwej dla nich I właśnie oni mi powiedzieli o tych różnicach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 18 Marca 2014 Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 no trudno czy linki, które kupiłeś miały dodatkowe zabezpieczenie - sama linka metalowa jest jeszcze zabezpieczona cienkim twardym kondomem (coś jak koszulka termokurczliwa) i dopiero taka jest wkładana w pancerz. miałeś tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 18 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 > no trudno > czy linki, które kupiłeś miały dodatkowe zabezpieczenie - sama linka metalowa jest jeszcze > zabezpieczona cienkim twardym kondomem (coś jak koszulka termokurczliwa) i dopiero taka jest > wkładana w pancerz. miałeś tak? Nie wiem kupiłem je w takiej tubie i nawet zagladalem Wydaje mi się że takie same jak tu na aukcji http://allegro.pl/linki-hamulca-recznego-automatycznego-scenic-ii-i4025793232.html Bo nr części ten sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 18 Marca 2014 Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 z ciekawości pytam, jakie teraz robią. ta dodatkowa otulina znacznie przedłużała żywotność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sei08 Napisano 18 Marca 2014 Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 Elektryczny ręczny,to wg mnie najmniej awaryjna rzecz w tym aucie. Tzn. nigdy nie miałem z nim problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 18 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 > Elektryczny ręczny,to wg mnie najmniej awaryjna rzecz w tym aucie. Tzn. nigdy nie miałem z nim > problemów. a z czym miałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 19 Marca 2014 Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 > a z czym miałeś ze wszystkim innym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekMiz Napisano 19 Marca 2014 Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 > Jako że zauważyłem ostatnio zwiększone spalanie i to że ręczny nie działa jak powinien to > pojechałem dziś na serwis. > Byłem pewien że zacisk nie dobija ale jednak diagnoza inna linki się przytarły. > Szybka decyzja zakup nowych linek w ASO 247zł i robocizna 100zł razem z przesmarowanie i > wyczyszczeniem zacisków itp > Pan serwisant w Renault Max powiedział mi że mam fart że to krótki Scenic > I tu informacja dla naszego kolegi mrarek w krótkim Scenic można naprawiać i regenerować ile > potrzeba > W Grand nie jest już tak miło gdyż przez to że konstrukcja jest inna to można zrobić to tylko raz > jest tam jakiś dziwny zaczep który pozwala tylko raz na regeneracje > Kiedyś wysyłali gdzieś do roboty gdzie dorabiali linki > ale okazało się że nie wytrzymały tyle co linki z ASO A nie pisałem, że tak jest? A tu nawet aukcja linek ASO Warszawa Al.Jerozolimskie, gdzie piszą, że NIE pasują do granda, jakby kto chciał se tanio zbabrać... linki do krótkiego SC II Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 19 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 > A nie pisałem, że tak jest? > A tu nawet aukcja linek ASO Warszawa Al.Jerozolimskie, gdzie piszą, że NIE pasują do granda, jakby > kto chciał se tanio zbabrać... > linki do krótkiego SC II właśnie dlatego napisałem ten wątek gdyż wcześniej userzy pisali że nie ma problemu z ręcznym w grandach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekMiz Napisano 19 Marca 2014 Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 > właśnie dlatego napisałem ten wątek gdyż wcześniej userzy pisali że nie ma problemu z ręcznym w > grandach Zgadza się. Ale gdyby był wtedy jak ja szukałem swojego jakiś grand 2,0i automat to bym go łyknął, bez względu na potencjalne kłopoty z hamulcem elektrycznym. No ale była bida z nędzą (znaczy 90% były dCi) to wziąłem tego który akurat się trafił (czyli krótkiego). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.