Skocz do zawartości

Kwiecień - plecień , czyli wiosna w pełni - wątek spamerski


Iron

Rekomendowane odpowiedzi

> taki

Nie wiem czy juĚź to poprawili, ale mÄĹj moduĚ przygrzewaĚ siĂ w tym zamkniĂÂtym pudeÄšÂeczku. Nie zapalaÄšÂy siĂ wtedy dzienne. PisaÄšÂem juĚź o tym na qnciku. PomogÄšÂo powiercenie otworÄĹw wentylacyjnych w pudeÄšÂeczku grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Właśnie wróciłem od pana Marcina z Cinsoftu i wrażenia z drogi powrotnej to auto w końcu jeździ i

> przyspiesza , ale po kolei. Po hamowaniu fabryki okazało się, że jest 150 KM i .. tylko

> niecałe 305 Nm. Wszystkie podzespoły zdrowe, korekcje na wtryskach dobre i nie było do czego

> się doczepić, widocznie ten egzemplarza tak ma. Końcowy efekt to 182 KM i 370 Nm.

No to gratuluje smile.gif Przy tej masie taka moc może już sprawiać radość z jazdy drive.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest sukces yay.gifwiną takiej sytuacji było brak sygnały do modułu ze świateł pozycyjnych - złączka nie przebiła się przez izolację w przewodzie ksiadz.gif

można napisać że od dziś oszczędzam ....żarniki waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z modułem mógłbyś powalczyć o jeszcze mniejsze spalanie

> Jak ten za drogi to są za 50 zł, też działają

Na światłach jeżdżę od zawsze i na bezpieczeństwie nie zamierzam oszczędzać ... Czy to rozwiązanie jest dobre czy nie nie będę się wypowiadał ale uważam że na pewno lepsze od chińskich ledów..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panowie namówiliście mnie. Jutro zamawiam

> http://allegro.pl/modul-swiatel-dlugich-do-jazdy-dziennej-drl01-fvat-i4157609715.html?source=mlt

> Jak sądzicie? Będzie to wszystko współgrało z Cromą? Wydaje mi się że nie powinno być

> problemów ale chciał bym poznać waszą opinię.

Nie lepiej kupić ten który jest zamontowany w kilku Cromach i działa grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie ten moduł tak pracuje - po odpaleniu silnika alternator zaczyna pracować i p ok 3 - 5 s światła zaczynają świecić ( koło pasowe alternatora ma sprzęgło jednokierunkowe aby przy rozruchu silnika go nie obciążać) napięcie na klemach wzrasta powyżej 13,2 V, po wyłączeniu silnika lampy też świecą ok 5 s zanim prąd nie spadnie poniżej w.w wartości

ja podłączyłem bezpośrednio do akumulatora

co do modułu który zakupiłem to gwarancja jest na 3 lata w tym tańszym tylko 1 rok

dzisiaj polutowałem wszystkie kable - jakoś nie ufam tym szbkozłączką, zaglądając pod maskę nikt nie jest w stanie rozpoznać czy jest dołożone urządzenie nie widać żadnych dodatkowych przewodów swiety.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> co do modułu który zakupiłem to gwarancja jest na 3 lata w tym tańszym tylko 1 rok

A jednak zaryzykuję smile.gif W razie jak by nie zadziałało to wysyłka powrotna to jakieś 8zł, a jak bym miał zaraz po gwarancji kupić nowy moduł to i tak jestem do przodu kilka zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.