Mars_wrc Napisano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2014 Witajcie, piszę tu po sąsiedzku, bo tu temat jest doskonale znany. Muszę zmienić serce mojej Pandziorce. Po pierwsze mam krzywo wkręconą święce i bez ryzyka zerwania gwintu jest niewykręcalna. Po 2 chyba siadła UPG. Po 3 ma nakukane 250 tysi Zmiana auta nie wchodzi w grę, bo to firmowy VAN, który na siebie zarabia Po 2 mi się nią super jeździ po mieście, bardzo lubię to autko. Nie bite, bez rdzy, fajne I teraz nie wiem co robić. Remont ... bez sensu. Swap na 1.1 ... tyle roboty i 0 efektu? Chciałbym swapnąć na 1.2 16V / 1.2 8V, najlepiej serię. Pytanko ... dużo będzie z tym zachodu? Tak samo łatwo jak w CC/SC? Nie będę robił tego sam, bo nie umiem. Smak swapa znam, bo miałem już dwa. Ile może kosztować sama robocizna, żeby to jeździło tak jak powinno? Zakładając, że graty mam. Czy jest ktoś z Warszawy / okolic, kto by wziął moje autko i zrobił swapa? Pozdrawiam i dzięki za odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 Na 1.2 8v P&P tylko to starsze 60km, pokrywa zaworów z korkiem ,,wtykanym'' jak masz w 1.1 takowy.-czyli kupujesz goły słupek 1.2 8v i przekładasz swój osprzęt.(kolektory, dolot, kolektor z katem), altek itd. 1.2 8v 69km już sporo inne inne, 1.2 16v nie wiem:-) nie zgaduję. Do sc van 1.1mpi przełożyłem z pandy 1.2 8v zdrowy silnik i wszysko pasuje, komp też ogarnia bez checka...różnica jest bo sc miał ponad 370kkm, ten niby 120kkm-tam już nie było wałka i pierścieni, tu jest zdrowiutki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mars_wrc Napisano 24 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 > Na 1.2 8v P&P tylko to starsze 60km, pokrywa zaworów z korkiem ,,wtykanym'' jak masz w 1.1 > takowy.-czyli kupujesz goły słupek 1.2 8v i przekładasz swój osprzęt.(kolektory, dolot, > kolektor z katem), altek itd. > 1.2 8v 69km już sporo inne inne, 1.2 16v nie wiem:-) nie zgaduję. > Do sc van 1.1mpi przełożyłem z pandy 1.2 8v zdrowy silnik i wszysko pasuje, komp też ogarnia bez > checka...różnica jest bo sc miał ponad 370kkm, ten niby 120kkm-tam już nie było wałka i > pierścieni, tu jest zdrowiutki. Dobrze wiedzieć. Dzięki. W takim razie w najgorszym scenariuszu włożę 1.2 60tkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.