rwIcIk Napisano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 Jakie klucze potrzebowałbym by zdemontować klocki w Cruze? Klocki piszczą w czasie jazdy. ASO oczywiście na przeglądzie nic nie zrobiło Chcę klockom zeszlifować ranty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chocba Napisano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 > Jakie klucze potrzebowałbym by zdemontować klocki w Cruze? > Klocki piszczą w czasie jazdy. ASO oczywiście na przeglądzie nic nie zrobiło > Chcę klockom zeszlifować ranty. Przód czy tył? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 24 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 > Przód czy tył? Zacznę od tylnych. Ale chciałbym i przednie ruszyć. Klocki są mocno twarde i błyskawicznie zżerają tarcze. A do tego piszczą w czasie jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chocba Napisano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 > Zacznę od tylnych. > Ale chciałbym i przednie ruszyć. > Klocki są mocno twarde i błyskawicznie zżerają tarcze. > A do tego piszczą w czasie jazdy. Z przodu to chyba 13 oczko wystarczy, do odkręcenia śrub z śrub pływających, na tyle masz pewnie tez tłumik drgań, wiec na gorze 13 oczko i plaski. Czyli standardowe wyposażenie warsztatu wystarczy żeby klocki wyjąć. Nie zapomnij smaru miedziowego na prowadnice w jarzmie nałozyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 24 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 > Z przodu to chyba 13 oczko wystarczy, do odkręcenia śrub z śrub pływających, na tyle masz pewnie > tez tłumik drgań, wiec na gorze 13 oczko i plaski. Czyli standardowe wyposażenie warsztatu > wystarczy żeby klocki wyjąć. > Nie zapomnij smaru miedziowego na prowadnice w jarzmie nałozyc. Dzięki Ostatni raz ruszałem klocki w Astrze II jakieś 10 lat temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chocba Napisano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2014 > Dzięki > Ostatni raz ruszałem klocki w Astrze II jakieś 10 lat temu Jak malowałem zaciski, to trzeba było zdemontować zaciski, wiec stad cos tam pamiętam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 25 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2014 > Jak malowałem zaciski, to trzeba było zdemontować zaciski, wiec stad cos tam pamiętam Z tego co czytam, to z przodu w miarę łatwo zdemontować klocki - jedna śruba. Ale tył jest bardziej skomplikowany, a to tył właśnie mi piszczy w czasie jazdy. Chyba jednak podjadę do mechanika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomrad Napisano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2014 > Z tego co czytam, to z przodu w miarę łatwo zdemontować klocki - jedna śruba. > Ale tył jest bardziej skomplikowany, a to tył właśnie mi piszczy w czasie jazdy. > Chyba jednak podjadę do mechanika Jak pierwszy raz to chyba lepiej podjechać i bacznie obserwować. Nie wszystkie patenty producenta są łatwe do rozgryzienia. Następny raz sam sobie wyczyścisz lub zmienisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chocba Napisano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2014 > Z tego co czytam, to z przodu w miarę łatwo zdemontować klocki - jedna śruba. > Ale tył jest bardziej skomplikowany, a to tył właśnie mi piszczy w czasie jazdy. > Chyba jednak podjadę do mechanika No to wezme cie pod wlos: Inzynier nie da rady zrobić tak prostej sprawy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 25 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2014 > No to wezme cie pod wlos: Inzynier nie da rady zrobić tak prostej sprawy? Dałby radę, gdyby się zmobilizował. Ale ja ostatnio nie mam czasu trawy skosić, ciągle w rozjazdach, to służbowych, to prywatnych. Dywaniki dopiero co zmieniłem na letnie Będę teraz w ASO - wymieniają mi chromy na grillu, to może uda się przy okazji te zaciski oczyścić i przesmarować.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chocba Napisano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2014 > Dałby radę, gdyby się zmobilizował. > Ale ja ostatnio nie mam czasu trawy skosić, ciągle w rozjazdach, to służbowych, to prywatnych. > Dywaniki dopiero co zmieniłem na letnie > Będę teraz w ASO - wymieniają mi chromy na grillu, to może uda się przy okazji te zaciski oczyścić > i przesmarować.... Mam ten sam problem, a lista problemow zamiast spadac tylko rosnie jak trawa w ogródku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2014 > Mam ten sam problem, a lista problemow zamiast spadac tylko rosnie jak trawa w ogródku To kupcie kozę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 26 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2014 > To kupcie kozę. W rozwiązywaniu problemów to rozwiązanie na krótko - ale w strzyżeniu trawy może pomóc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 26 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2014 > Mam ten sam problem, a lista problemow zamiast spadac tylko rosnie jak trawa w ogródku No i dzisiaj poczułem podejrzaną woń - obszedłem auto w koło - lewa tylna felga gorąca - a więc zacisk stoi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 5 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Maja 2014 > No i dzisiaj poczułem podejrzaną woń - obszedłem auto w koło - lewa tylna felga gorąca - a więc > zacisk stoi Mechanik w ASO oczyścił zaciski i "gra muzyka" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcus Napisano 5 Maja 2014 Udostępnij Napisano 5 Maja 2014 > ... Klocki piszczą w czasie jazdy. ... Miałem piszczenie wiele lat temu w Felicii. Tyle, że piszczały w czasie hamowania. ASO powiedziało, że jest patent na to piszczenie, ale trochę wydłużający drogę hamowania, więc zrezygnowałem. Piszczenie przeszło po wymianie klocków z powodu zużycia - podobno na ten sam typ. Czyli nie wiem dlaczego piszczały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.