alastair Napisano 9 Maja 2014 Udostępnij Napisano 9 Maja 2014 Witam, wpadl mi w oko taki bolid, co powiecie o nim? Silnik 2.2 benz + elpegie. Jaka awaryjnosc ma to cudo? Jakies kwiatki czy cos na co szczegolnie nalezy zwrocic uwage? Kuzyn ma p406 coupe 3.0 i z tego co obserwuje jest za pan brat z interfejsem diagnostycznym i mechanikami. Poza tym auto jest generalnie bardzo leniwe, kierownica zachowuje sie jak kolo sterowe w jachcie, zawieszenie miekkie etc. przeznaczenie auta to codzienne dojazdy do pracy (zwykle 2x20km) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moonwalker Napisano 9 Maja 2014 Udostępnij Napisano 9 Maja 2014 > Witam, > wpadl mi w oko taki bolid, co powiecie o nim? Silnik 2.2 benz + elpegie. Jaka awaryjnosc ma to > cudo? Jakies kwiatki czy cos na co szczegolnie nalezy zwrocic uwage? > Kuzyn ma p406 coupe 3.0 i z tego co obserwuje jest za pan brat z interfejsem diagnostycznym i > mechanikami. Poza tym auto jest generalnie bardzo leniwe, kierownica zachowuje sie jak kolo > sterowe w jachcie, zawieszenie miekkie etc. > przeznaczenie auta to codzienne dojazdy do pracy (zwykle 2x20km) Witam, Mam sedana z tym silnikiem. Mimo pojemności osiągami szału nie robi ponieważ auto jest ciężkie. Wystarcza do sprawnego poruszania się, ale bez zacięcia sportowego. Mechanicznie silnik poprawny, prosty w budowie i w przynajmniej w moim przypadku absolutnie bezawaryjny. Przy oszczędnej jeździe w trasie pali ok. 7L (moje minimum 6.2L z tempomatem na 90kmh). W mieście spalanie zależy od fantazji kierownika, ale poniżej 12L bym nie oczekiwał. Zawieszenie wielo wahaczowe dobrze spisuje się na trasie przy wysokich prędkościach. Komfort raczej średni, po francuskich samochodach oczekuje się więcej. 100 tys km zrobiłem bez naprawy zawiechy. Nadwozie dobrze zabezpieczone antykorozyjnie. Z elektroniką nie mam problemów, poza kilkoma fałszywymi alarmami o przepalonej żarówce. Poważną usterka (w znaczeniu kosztowna) to naprawa kłap :klimatronika". Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 11 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 ktos cos jeszcze doda? ja obejrzalem sztuke do ktorej mam rzut beretem. Tragedii nie ma ale miedzy moim a wlasciciela pojeciam "dbam o auta" widze spora roznice. Np. parownik od LPG wyglada jak obrzygany (chyba wyciek z krocca) - kolo nic nie wie, chlodnica tez chyba domaga sie wymiany - jw. Check engine pali sie na stale "panie, to musi tak byc jak jest gaz, chyba pojade do fachowca zeby mi to napisal bo ludzie sie pytaja" . Na plus moge stwierdzic ze osiagow spodziewalem sie gorszych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzefSzefow Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 > ktos cos jeszcze doda? > ja obejrzalem sztuke do ktorej mam rzut beretem. Tragedii nie ma ale miedzy moim a wlasciciela > pojeciam "dbam o auta" widze spora roznice. Np. parownik od LPG wyglada jak obrzygany (chyba > wyciek z krocca) - kolo nic nie wie, chlodnica tez chyba domaga sie wymiany - jw. Check engine > pali sie na stale "panie, to musi tak byc jak jest gaz, chyba pojade do fachowca zeby mi to > napisal bo ludzie sie pytaja" . Na plus moge stwierdzic ze osiagow spodziewalem sie gorszych. tą sztukę bym sobie odpuscił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitefunk Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 Miałem dokładnie ten samochód w najwyższej wersji wyposażenia, kupiłem z LPG, ale je wyrzuciłem. Samochód nadspodziewanie dużo palił w trasie (mam ciężką nogę), potrafił zjeść tyle co w mieście. A tak to fajny samochód, szpanerski, dobrze się prowadzi, tylko zazwyczaj 2.2 mają mało z wyposażenia dodatkowego - ja akurat trafiłem na full opcje ze skórą, nawi itp - wtedy fajnie się tym autem jeździ Aha i nie polecam felg 18", opony 245 szerokość odbierają troszkę radości z jazdy i dużo z komfortu... Wszystko w gruncie rzeczy normalnej jak w zwykłym 407, najdroższe to chyba sworznie dość nietypowe + dość ciężka wymiana więc warto sprawdzić czy są ok. Czasem z elektryką jak był śnieg miałem problem z poziomowaniem xenonów, ale problem był i znikał więć nie zajmowałem sobie nim głowy. Całą reszta w porządku. Aha i nie przeraź się jak przy 80kkm (mój tyle około miał) już widać zużycie skóry na fotelu, zwłaszcza na boczku, niestety jej jakość pozostawia wiele do życzenia i szybko widać mijający czas... Jak coś chcesz wiedzieć, pytaj A tak wyglądał mój Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konger Napisano 11 Maja 2014 Udostępnij Napisano 11 Maja 2014 > Witam, > wpadl mi w oko taki bolid, co powiecie o nim? Silnik 2.2 benz + elpegie. Jaka awaryjnosc ma to > cudo? Jakies kwiatki czy cos na co szczegolnie nalezy zwrocic uwage? Kuzyn ma 407, ale 2.0 z elpegie. Jeśli chodzi o auto to po zakupie (miało wtedy nieco ponad 80kkm) zrobił tylko rozrząd, filtry, olej i jeździ. W serwisie mu powiedzieli, że ma zaczątki kłopotów z ... jak oni to nazwali ... chodzi o to, że w nawiewie coś tam się psuje, co kosztuje koło 1400 zł, a odpowiada to za dmuchanie różnej temperatury powietrzem (dwustrefowy nawiew). Ale póki co olał temat. Jedyne co zauważył to "zwiększone" zużycie oleju, głównie jak gdzieś w trasę pogoni, co prawda chwilowo nie jest w stanie powiedzieć ile teoretycznie musi dolewać pomiędzy wymianami, ale pewnie przy następnej wymianie będzie wiadomo. Czy ktoś z taką sytuacją się spotkał?? Gdzieś na necie pisali odnośnie 307 2.0, że lubi sobie łyknąć oleju... czyli TTTM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.