badyl1982 Napisano 18 Maja 2014 Udostępnij Napisano 18 Maja 2014 Wpadała mi w oko taka oto Lagune Co sądzicie o tym silniku? To nie ma turbo? Jak z trwałością tej jednostki? Warto się pakować w coś takiego? To jest diesel z tych co to "przepali wszystko co wlejesz"? Może ktoś ma i poda jakie ma spalanie. Pierwsze co rzuca się w oczy to lampy od wersji po lifcie, a poza tym to jak na takie stare auto wygląda ok. Przynajmniej wg mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sperber Napisano 18 Maja 2014 Udostępnij Napisano 18 Maja 2014 Poprawiam link allegro.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 18 Maja 2014 Udostępnij Napisano 18 Maja 2014 > Wpadała mi w oko taka oto > Lagune > Co sądzicie o tym silniku? To nie ma turbo? Jak z trwałością tej jednostki? Warto się pakować w coś > takiego? To jest diesel z tych co to "przepali wszystko co wlejesz"? Może ktoś ma i poda jakie > ma spalanie. > Pierwsze co rzuca się w oczy to lampy od wersji po lifcie, a poza tym to jak na takie stare auto > wygląda ok. Przynajmniej wg mnie Drogo jak na swój wiek. Rok temu sprzedałem Lagunę z 2000 roku za 4800, bardziej wypasioną i już dCI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 19 Maja 2014 Udostępnij Napisano 19 Maja 2014 > Wpadała mi w oko taka oto > Lagune > Co sądzicie o tym silniku? To nie ma turbo? Jak z trwałością tej jednostki? Warto się pakować w coś > takiego? To jest diesel z tych co to "przepali wszystko co wlejesz"? Może ktoś ma i poda jakie > ma spalanie. > Pierwsze co rzuca się w oczy to lampy od wersji po lifcie, a poza tym to jak na takie stare auto > wygląda ok. Przynajmniej wg mnie Silniki dobre, przepalą wszystko jak to napisałeś, czy warto się pakować-w tym przedziale cenowym to tylko oględziny naoczne pozwolą to stwierdzić, jeśli samochód nie był składany z kilku, a silnik pracuje poprawnie, nie szarpie,nie faluje, jest suchy itd, to myślę, że nie ma co się obawiać. Sąsiad śmiga taką już drugi rok, miał jakiś problem z odpaleniem na zimno, wymienił sterownik świec za jakieś grosze, teraz samochód ładnie odpala, części tanie-taki wołek roboczy, dużo wygodniejszy i pakowniejszy od np golfa 3 (ta sama półka cenowa). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 19 Maja 2014 Udostępnij Napisano 19 Maja 2014 > Drogo jak na swój wiek. Rok temu sprzedałem Lagunę z 2000 roku za 4800, bardziej wypasioną i już > dCI. To cena wyjściowa, myślę że 3 położone na stół zostanie przytulone przez właściciela. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 19 Maja 2014 Udostępnij Napisano 19 Maja 2014 > Pierwsze co rzuca się w oczy to lampy od wersji po lifcie, a poza tym to jak na takie stare auto > wygląda ok. Przynajmniej wg mnie Lampy przednie, tylne i przedni zderzak są poliftowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 19 Maja 2014 Udostępnij Napisano 19 Maja 2014 > Lampy przednie, tylne i przedni zderzak są poliftowe. Co w aucie tyloletnim nie powinno dziwić, bo mogło być wszystko: -dzwon przód tył i potem zmiana -lekkie stłuczki i potem zmiana -samodzielna wymiana żeby podnieść good looking -wymiana bo np przednie słabo świeciły (szkła reflektorów matowieją, jak ktoś nie wpadł na polerowanie to może zmieniał, w 1 z samochodów właścicielka zmieniła na nowe, a stare mi dorzuciła bo jej słabo świeciły) -... Wydaje mi się, że bez naocznego zobaczenia się nie obędzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 19 Maja 2014 Udostępnij Napisano 19 Maja 2014 > Co w aucie tyloletnim nie powinno dziwić, bo mogło być wszystko: > -dzwon przód tył i potem zmiana > -lekkie stłuczki i potem zmiana > -samodzielna wymiana żeby podnieść good looking > -wymiana bo np przednie słabo świeciły (szkła reflektorów matowieją, jak ktoś nie wpadł na > polerowanie to może zmieniał, w 1 z samochodów właścicielka zmieniła na nowe, a stare mi > dorzuciła bo jej słabo świeciły) > -... > Wydaje mi się, że bez naocznego zobaczenia się nie obędzie. Przednie lampy matowieją właśnie w wersjach poliftowych - przed litem nie było tego problemu Dla mnie taka kombinacja z wymianą zderzaka, lamp przód i tył jest dziwna. Te części kosztują dobre kilka stów, do tego zderzak trzeba polakierować, a auto warte jest tyle co skuter z marketu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 19 Maja 2014 Udostępnij Napisano 19 Maja 2014 > Przednie lampy matowieją właśnie w wersjach poliftowych - przed litem nie było tego problemu > Dla mnie taka kombinacja z wymianą zderzaka, lamp przód i tył jest dziwna. Te części kosztują dobre > kilka stów, do tego zderzak trzeba polakierować, a auto warte jest tyle co skuter z marketu. Ale np w 99 było warte furmankę pieniędzy przecież, dlaczego każdy myśli, że takie zmiany były robione "ostatnio", może ktoś podnosił prestiż na wsi albo miał kanapkę w sensie ktoś nie wyhamował, walisz przodem, a w Ciebie w tył i może być lekko, a te elementy się rozlecą. Wróżenie z fusów, dlatego trzeba na miejscu oglądać. Zupełne bezwypadki to rzadkość, więc kwestia dokładnych oględzin by nie było rozbite kiedyś w banana, albo zderzenie przodem nie kończyło się na fotelach PS w przedliftach też matowieją, ostatnio polerowałem znajomemu właśnie w guni z 97. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 19 Maja 2014 Udostępnij Napisano 19 Maja 2014 > Przednie lampy matowieją właśnie w wersjach poliftowych - przed litem nie było tego problemu Ale te po lifcie dużo lepiej świecą. I są łatwe do kupienia za psie pieniądze (dałem w 2010 300 zł za oryginały w idealnym stanie). Nówki zamienniki były bodajże po 90 zł sztuka. > Dla mnie taka kombinacja z wymianą zderzaka, lamp przód i tył jest dziwna. Te części kosztują dobre > kilka stów, do tego zderzak trzeba polakierować, a auto warte jest tyle co skuter z marketu. Całą klapę swego czasu gość mi chciał sprzedać za 100 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 19 Maja 2014 Udostępnij Napisano 19 Maja 2014 > Ale np w 99 było warte furmankę pieniędzy przecież, tym bardziej dla mnie dziwne drogie auto zapewne robione było po stłuczce z ubezpieczenia. Więc powinno mieć zamontowane części z ASO >dlaczego każdy myśli, że takie zmiany były > robione "ostatnio", może ktoś podnosił prestiż na wsi albo miał kanapkę w sensie ktoś nie > wyhamował, walisz przodem, a w Ciebie w tył i może być lekko, a te elementy się rozlecą. > Wróżenie z fusów oczywiście nie zmienia to faktu, że to stary samochód warty czapkę śliwek >, dlatego trzeba na miejscu oglądać. Zupełne bezwypadki to rzadkość, więc > kwestia dokładnych oględzin by nie było rozbite kiedyś w banana, albo zderzenie przodem nie > kończyło się na fotelach > PS w przedliftach też matowieją, ostatnio polerowałem znajomemu właśnie w guni z 97. Przecież tam jest szkło a nie poliwęglan jak w polifcie Co najwyżej może się wypiaskować z upływem lat a nie zmatowieć jak poliwęglan od UV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 19 Maja 2014 Udostępnij Napisano 19 Maja 2014 > Przecież tam jest szkło a nie poliwęglan jak w polifcie Co najwyżej może się wypiaskować z upływem > lat a nie zmatowieć jak poliwęglan od UV A szkło jak się wypiaskuje to nie jest matowe? I plastikowe i szklane lampiony z biegiem czasu tracą swoją przezroczystość, polerka na jakiś czas pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 19 Maja 2014 Udostępnij Napisano 19 Maja 2014 > A szkło jak się wypiaskuje to nie jest matowe? Chyba po 3 milionach kilometrów, bo po 0,5 milionie są nadal przezroczyste. Mogą być brudne (ale od środka) i mieć wypalone/zużyte odbłyśniki... > I plastikowe i szklane lampiony z biegiem czasu > tracą swoją przezroczystość, polerka na jakiś czas pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 19 Maja 2014 Udostępnij Napisano 19 Maja 2014 > Chyba po 3 milionach kilometrów, bo po 0,5 milionie są nadal przezroczyste. Mogą być brudne (ale od > środka) i mieć wypalone/zużyte odbłyśniki... > > tracą swoją przezroczystość, polerka na jakiś czas pomaga. To być może ta jego laga ma 3 miliony tego nikt nie wie, natomiast różnica po spolerowaniu była kolosalna na plus świecenia, co z resztą było gołym okiem widać na zasadzie przed/po. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.