Skocz do zawartości

Cruze kombi - zestaw koło zapasowe.


daniel83

Rekomendowane odpowiedzi

Witam gościnnie. Mam do Was pytanie: mierzył się ktoś z Was z tematem koła zapasowego w tym aucie. Mamy w firmie cruzery i chcielibyśmy zamontować pełnoprawne, czyli 16", koła zapasowe. Ponoć są zestawy oryginalne (schowek na koło), które można zamontować w bagażniku we wnęce (demontując aktualny schowek na zestaw naprawczy w dezodorancie), które pomieszczą koło 16"+lewarek, etc. W salonie powiedzieli (Hornet W-w), że całość może z kołem kosztować ok. 1000 PLN. Czy macie jakieś tańsze rozwiązanie jak upchnąć koło zapasowe zamiast zestawu - i upchnąć to w jakiejś normalnej obudowie, a nie luzem. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak do kombi

ale dojazdowka do hatchbacka kosztuje na Allegro ponad 400zl a w ASO ponad 600

w hatchbacku dojazdowka wprost wchodzi we wneke zamiast zestawu

trzeba jeszcze dokupic klucz do kol i podnosnik

komplet mnie wyniosl okolo 500zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam gościnnie. Mam do Was pytanie: mierzył się ktoś z Was z tematem koła zapasowego w tym aucie.

> Mamy w firmie cruzery i chcielibyśmy zamontować pełnoprawne, czyli 16", koła zapasowe. Ponoć

> są zestawy oryginalne (schowek na koło), które można zamontować w bagażniku we wnęce

> (demontując aktualny schowek na zestaw naprawczy w dezodorancie), które pomieszczą koło

> 16"+lewarek, etc. W salonie powiedzieli (Hornet W-w), że całość może z kołem kosztować ok.

> 1000 PLN. Czy macie jakieś tańsze rozwiązanie jak upchnąć koło zapasowe zamiast zestawu - i

> upchnąć to w jakiejś normalnej obudowie, a nie luzem. Pozdrawiam

Bedzie pewnie bez faktury, ale moze i bedzie z, ktoz to wie:

http://allegro.pl/listing/listing.php?string=kolo+dojazdowe+cruze&search_scope=

http://allegro.pl/chevrolet-cruze-11-lewarek-zestaw-kola-zapasowego-i4222183981.html

Czyli 600 i masz w oryginale.

Pamietaj tylko ze Cruze ma dwa rodzaje rozstawó srub 5x105 benzyna i 5x115 diesel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ... w hatchbacku dojazdowka wprost wchodzi we wneke zamiast zestawu ...

Zdaje się, że daniel pytał o koło pełnowymiarowe jeśli prawidłowo zrozumiałem określenie "pełnoprawne".

Jeśli tak, to nie mieści się takie koło we wnękę, bo wystaje ponad podłogę - przynajmniej w sedanie, bo jest za szerokie.

Na podłogę wokół koła należy położyć podwyższenie i na to dopiero matę bagażnika. Ja dostałem taką twardą piankę w dwóch kawałkach. Stosowana jest jeśli wnękę wypełnia zbiornik gazu, który ma szerokość normalnego koła.

Teraz jako zapas wożę koło z sezonu "przeciwnego". Czyli coś w rodzaju dojazdówki, którą i tak jak najszybciej trzeba zmieniać na prawidłowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zdaje się, że daniel pytał o koło pełnowymiarowe jeśli prawidłowo zrozumiałem określenie

> "pełnoprawne".

> Jeśli tak, to nie mieści się takie koło we wnękę, bo wystaje ponad podłogę - przynajmniej w

> sedanie, bo jest za szerokie.

> Na podłogę wokół koła należy położyć podwyższenie i na to dopiero matę bagażnika. Ja dostałem taką

> twardą piankę w dwóch kawałkach. Stosowana jest jeśli wnękę wypełnia zbiornik gazu, który ma

> szerokość normalnego koła.

> Teraz jako zapas wożę koło z sezonu "przeciwnego". Czyli coś w rodzaju dojazdówki, którą i tak jak

> najszybciej trzeba zmieniać na prawidłowe.

Tak na początku zamierzałem, ale stwierdziłem, że to rozwiązanie zabiera za dużo bagażnika. Do tego podwyższona wykładzina podłogi nie do końca się mieści za fotelami i trzeba by było ją przyciąć. Stąd na początku woziłem koło zapasowe po prostu w bagażniku, a potem kupiłem dojazdówkę, która mieści się bez podnoszenia podłogi.

Ale, ale, czy aby na pewno w kombi jest wnęka na jakiekolwiek koło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zdaje się, że daniel pytał o koło pełnowymiarowe jeśli prawidłowo zrozumiałem określenie

> "pełnoprawne".

> Jeśli tak, to nie mieści się takie koło we wnękę, bo wystaje ponad podłogę - przynajmniej w

> sedanie, bo jest za szerokie.

> Na podłogę wokół koła należy położyć podwyższenie i na to dopiero matę bagażnika. Ja dostałem taką

> twardą piankę w dwóch kawałkach. Stosowana jest jeśli wnękę wypełnia zbiornik gazu, który ma

> szerokość normalnego koła.

> Teraz jako zapas wożę koło z sezonu "przeciwnego". Czyli coś w rodzaju dojazdówki, którą i tak jak

> najszybciej trzeba zmieniać na prawidłowe.

witajcie.. dziękuję za odpowiedzi.. dokładnie, chodziło mi o pełnowymiarowe smile.gif facet w serwisie mówił, że mają już takie rozwiązanie, w którym w modelu kombi chowając pełnowymiarowe koło nic nie wystaje ponad podłogę bagażnika.. i o to - być może trochę zawile smile.gif - pytałem się wczoraj.. ale płacić 500 PLN za kawałek plastiku to nawet mojej dość bogatej firmie się "nie uśmiecha"..

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witajcie.. dziękuję za odpowiedzi.. dokładnie, chodziło mi o pełnowymiarowe facet w serwisie

> mówił, że mają już takie rozwiązanie, w którym w modelu kombi chowając pełnowymiarowe koło nic

> nie wystaje ponad podłogę bagażnika.. i o to - być może trochę zawile - pytałem się wczoraj..

> ale płacić 500 PLN za kawałek plastiku to nawet mojej dość bogatej firmie się "nie uśmiecha"..

> pozdrawiam

Taniej można kupić pokrowiec i wozić koło w po prostu w bagażniku. smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ... ale płacić 500 PLN za kawałek plastiku ...

Nie bardzo rozumiem.

Zapłacić trzeba za zestaw narzędzi do zmiany koła (lewarek i klucz - nawiasem mówiąc ten lewarek nie jest zbyt przyjemny w obsłudze) mieszczące się pod kołem. Piankowe podwyższenie podłogi dostałem za darmo - no, ale może dlatego, że kupowałem nowy samochód, ale pewnie kosztuje kilkanaście PLN.

Po podwyższeniu podłogi bagażnika (sedan) wykładzina nie była za duża i nic nie trzeba było przycinać. Dodatkowa mata przeciwpośclizgowa (dla bagaży) też weszła bez problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zapłacić trzeba za zestaw narzędzi do zmiany koła (lewarek i klucz - nawiasem mówiąc ten lewarek

> nie jest zbyt przyjemny w obsłudze) mieszczące się pod kołem. Piankowe podwyższenie podłogi

> dostałem za darmo - no, ale może dlatego, że kupowałem nowy samochód, ale pewnie kosztuje

> kilkanaście PLN.

Ja w hatchbacku wyrzuciłem oryginalną piankę spod wykładziny bagażnika. Dojazdówka weszła bez podwyższania podłogi. Za kołem upchnąłem jeszcze podnośnik, trójkąt i klucz do kół. Z tym, że podnośnik kupiłem w markecie. W feldze dojazdówki mieszczą się jeszcze jakieś szpargały, jak choćby żarówki zapasowe, rękawice itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.