daniel83 Napisano 21 Maja 2014 Udostępnij Napisano 21 Maja 2014 Witam gościnnie. Mam do Was pytanie: mierzył się ktoś z Was z tematem koła zapasowego w tym aucie. Mamy w firmie cruzery i chcielibyśmy zamontować pełnoprawne, czyli 16", koła zapasowe. Ponoć są zestawy oryginalne (schowek na koło), które można zamontować w bagażniku we wnęce (demontując aktualny schowek na zestaw naprawczy w dezodorancie), które pomieszczą koło 16"+lewarek, etc. W salonie powiedzieli (Hornet W-w), że całość może z kołem kosztować ok. 1000 PLN. Czy macie jakieś tańsze rozwiązanie jak upchnąć koło zapasowe zamiast zestawu - i upchnąć to w jakiejś normalnej obudowie, a nie luzem. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 21 Maja 2014 Udostępnij Napisano 21 Maja 2014 nie wiem jak do kombi ale dojazdowka do hatchbacka kosztuje na Allegro ponad 400zl a w ASO ponad 600 w hatchbacku dojazdowka wprost wchodzi we wneke zamiast zestawu trzeba jeszcze dokupic klucz do kol i podnosnik komplet mnie wyniosl okolo 500zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chocba Napisano 21 Maja 2014 Udostępnij Napisano 21 Maja 2014 > Witam gościnnie. Mam do Was pytanie: mierzył się ktoś z Was z tematem koła zapasowego w tym aucie. > Mamy w firmie cruzery i chcielibyśmy zamontować pełnoprawne, czyli 16", koła zapasowe. Ponoć > są zestawy oryginalne (schowek na koło), które można zamontować w bagażniku we wnęce > (demontując aktualny schowek na zestaw naprawczy w dezodorancie), które pomieszczą koło > 16"+lewarek, etc. W salonie powiedzieli (Hornet W-w), że całość może z kołem kosztować ok. > 1000 PLN. Czy macie jakieś tańsze rozwiązanie jak upchnąć koło zapasowe zamiast zestawu - i > upchnąć to w jakiejś normalnej obudowie, a nie luzem. Pozdrawiam Bedzie pewnie bez faktury, ale moze i bedzie z, ktoz to wie: http://allegro.pl/listing/listing.php?string=kolo+dojazdowe+cruze&search_scope= http://allegro.pl/chevrolet-cruze-11-lewarek-zestaw-kola-zapasowego-i4222183981.html Czyli 600 i masz w oryginale. Pamietaj tylko ze Cruze ma dwa rodzaje rozstawó srub 5x105 benzyna i 5x115 diesel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcus Napisano 22 Maja 2014 Udostępnij Napisano 22 Maja 2014 > ... w hatchbacku dojazdowka wprost wchodzi we wneke zamiast zestawu ... Zdaje się, że daniel pytał o koło pełnowymiarowe jeśli prawidłowo zrozumiałem określenie "pełnoprawne". Jeśli tak, to nie mieści się takie koło we wnękę, bo wystaje ponad podłogę - przynajmniej w sedanie, bo jest za szerokie. Na podłogę wokół koła należy położyć podwyższenie i na to dopiero matę bagażnika. Ja dostałem taką twardą piankę w dwóch kawałkach. Stosowana jest jeśli wnękę wypełnia zbiornik gazu, który ma szerokość normalnego koła. Teraz jako zapas wożę koło z sezonu "przeciwnego". Czyli coś w rodzaju dojazdówki, którą i tak jak najszybciej trzeba zmieniać na prawidłowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 22 Maja 2014 Udostępnij Napisano 22 Maja 2014 > Zdaje się, że daniel pytał o koło pełnowymiarowe jeśli prawidłowo zrozumiałem określenie > "pełnoprawne". > Jeśli tak, to nie mieści się takie koło we wnękę, bo wystaje ponad podłogę - przynajmniej w > sedanie, bo jest za szerokie. > Na podłogę wokół koła należy położyć podwyższenie i na to dopiero matę bagażnika. Ja dostałem taką > twardą piankę w dwóch kawałkach. Stosowana jest jeśli wnękę wypełnia zbiornik gazu, który ma > szerokość normalnego koła. > Teraz jako zapas wożę koło z sezonu "przeciwnego". Czyli coś w rodzaju dojazdówki, którą i tak jak > najszybciej trzeba zmieniać na prawidłowe. Tak na początku zamierzałem, ale stwierdziłem, że to rozwiązanie zabiera za dużo bagażnika. Do tego podwyższona wykładzina podłogi nie do końca się mieści za fotelami i trzeba by było ją przyciąć. Stąd na początku woziłem koło zapasowe po prostu w bagażniku, a potem kupiłem dojazdówkę, która mieści się bez podnoszenia podłogi. Ale, ale, czy aby na pewno w kombi jest wnęka na jakiekolwiek koło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
daniel83 Napisano 22 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2014 > Zdaje się, że daniel pytał o koło pełnowymiarowe jeśli prawidłowo zrozumiałem określenie > "pełnoprawne". > Jeśli tak, to nie mieści się takie koło we wnękę, bo wystaje ponad podłogę - przynajmniej w > sedanie, bo jest za szerokie. > Na podłogę wokół koła należy położyć podwyższenie i na to dopiero matę bagażnika. Ja dostałem taką > twardą piankę w dwóch kawałkach. Stosowana jest jeśli wnękę wypełnia zbiornik gazu, który ma > szerokość normalnego koła. > Teraz jako zapas wożę koło z sezonu "przeciwnego". Czyli coś w rodzaju dojazdówki, którą i tak jak > najszybciej trzeba zmieniać na prawidłowe. witajcie.. dziękuję za odpowiedzi.. dokładnie, chodziło mi o pełnowymiarowe facet w serwisie mówił, że mają już takie rozwiązanie, w którym w modelu kombi chowając pełnowymiarowe koło nic nie wystaje ponad podłogę bagażnika.. i o to - być może trochę zawile - pytałem się wczoraj.. ale płacić 500 PLN za kawałek plastiku to nawet mojej dość bogatej firmie się "nie uśmiecha".. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 22 Maja 2014 Udostępnij Napisano 22 Maja 2014 > witajcie.. dziękuję za odpowiedzi.. dokładnie, chodziło mi o pełnowymiarowe facet w serwisie > mówił, że mają już takie rozwiązanie, w którym w modelu kombi chowając pełnowymiarowe koło nic > nie wystaje ponad podłogę bagażnika.. i o to - być może trochę zawile - pytałem się wczoraj.. > ale płacić 500 PLN za kawałek plastiku to nawet mojej dość bogatej firmie się "nie uśmiecha".. > pozdrawiam Taniej można kupić pokrowiec i wozić koło w po prostu w bagażniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcus Napisano 22 Maja 2014 Udostępnij Napisano 22 Maja 2014 > ... ale płacić 500 PLN za kawałek plastiku ... Nie bardzo rozumiem. Zapłacić trzeba za zestaw narzędzi do zmiany koła (lewarek i klucz - nawiasem mówiąc ten lewarek nie jest zbyt przyjemny w obsłudze) mieszczące się pod kołem. Piankowe podwyższenie podłogi dostałem za darmo - no, ale może dlatego, że kupowałem nowy samochód, ale pewnie kosztuje kilkanaście PLN. Po podwyższeniu podłogi bagażnika (sedan) wykładzina nie była za duża i nic nie trzeba było przycinać. Dodatkowa mata przeciwpośclizgowa (dla bagaży) też weszła bez problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 22 Maja 2014 Udostępnij Napisano 22 Maja 2014 > Zapłacić trzeba za zestaw narzędzi do zmiany koła (lewarek i klucz - nawiasem mówiąc ten lewarek > nie jest zbyt przyjemny w obsłudze) mieszczące się pod kołem. Piankowe podwyższenie podłogi > dostałem za darmo - no, ale może dlatego, że kupowałem nowy samochód, ale pewnie kosztuje > kilkanaście PLN. Ja w hatchbacku wyrzuciłem oryginalną piankę spod wykładziny bagażnika. Dojazdówka weszła bez podwyższania podłogi. Za kołem upchnąłem jeszcze podnośnik, trójkąt i klucz do kół. Z tym, że podnośnik kupiłem w markecie. W feldze dojazdówki mieszczą się jeszcze jakieś szpargały, jak choćby żarówki zapasowe, rękawice itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.