Fili_P Napisano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2014 Witam Wczoraj miałem okazję wreszcie użyć polerki pierwszy raz - chyba cos z nia jest nie tak Juz tłumaczę: na pierwszym biegu pod wpływem własnego ciężaru praktycznie staje przy próbie pracy na najwyższym biegu jak się ja połozy na ziemi (padem do góry) tylko pod ciężarem pada (lezy padem do góry) nie trzyma obrotów pracuje jakby na za niskich od czasu do czasu próbujac i chwilę chodząc na wyższych Wygląda jakby jakis potencjometr/regulator odpowiedzialny za obroty był źle przeskalowany... Niby 600W ale, żeby polerkę wosku Meguirsa musieć robić na 6 biegu i żeby sobie nie radziła to się nie spodziewałem... :-( DeepCristala Meguirsa nie była w stanie rozpracować ani białym ani pomarańczowym padem... Trafiłem jakiś felerny egzemplarz czy wszystkie tak mają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lightjay Napisano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2014 ja katowka z regulacja obrotow robie i jest ok. oczywiscie plus pad do polerki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_jedrek_ Napisano 21 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2014 > Witam > Wczoraj miałem okazję wreszcie użyć polerki pierwszy raz - chyba cos z nia jest nie tak > Juz tłumaczę: > na pierwszym biegu pod wpływem własnego ciężaru praktycznie staje przy próbie pracy > na najwyższym biegu jak się ja połozy na ziemi (padem do góry) tylko pod ciężarem pada (lezy padem > do góry) nie trzyma obrotów pracuje jakby na za niskich od czasu do czasu próbujac i chwilę > chodząc na wyższych > Wygląda jakby jakis potencjometr/regulator odpowiedzialny za obroty był źle przeskalowany... > Niby 600W ale, żeby polerkę wosku Meguirsa musieć robić na 6 biegu i żeby sobie nie radziła to się > nie spodziewałem... :-( > DeepCristala Meguirsa nie była w stanie rozpracować ani białym ani pomarańczowym padem... > Trafiłem jakiś felerny egzemplarz czy wszystkie tak mają? jaka to polerka? to, ze zwalnia to znaczy, ze nie ma stabilizacji obrotow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 21 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2014 > jaka to polerka? > to, ze zwalnia to znaczy, ze nie ma stabilizacji obrotow "VANDER VPO709" nie wiem czemu mod/admin przerzucił to na DIY - widac na kosmetyka aut się budowądomów zajmują.... :-))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lechoo Napisano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2014 > jaka to polerka? > to, ze zwalnia to znaczy, ze nie ma stabilizacji obrotow Cytat z instrukcji: Quote: System "CONSTANT POWER"; System ten utrzymuje stałą prędkość obrotową niezależnie od obciążenia i gwarantuje utrzymującą się na tym samym poziomie wydajność roboczą. Z tego co wyczytałem na innych forach TTTM. Niemniej trzeba reklamować, moim zdaniem, na niezgodność. BTW ciekaw jestem tego sprzętu: BASS 950W Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 30 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2014 > BTW ciekaw jestem tego sprzętu: BASS 950W wygląda prawie identycznie jak ten Vandor - ciekawe czy skok z 600 na 950W nie jest tylko papierowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurian Napisano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2014 > BTW ciekaw jestem tego sprzętu: BASS 950W wg. specyfikacji to ma zbyt wysokie obroty jak na polerowanie samochodu :/ moja polerka samochodowa silverline ma obroty w zakresie 900-3000 i rzadko kiedy przekraczam 1500. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
septic Napisano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2014 sam tez mam silverline ale moja obroty ma od 600 do 3000 podobnie jak kolega kurian nie uzywam najwyższych prędkości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 1 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2014 przerzuciłem, bo temat nie tyczy się polerowania auta czy innego ustrojstwa, a problemu technicznego dotyczącego poprawnego działania sprzętu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 1 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2014 > przerzuciłem, bo temat nie tyczy się polerowania auta czy innego ustrojstwa, a problemu > technicznego dotyczącego poprawnego działania sprzętu ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lechoo Napisano 1 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2014 > wg. specyfikacji to ma zbyt wysokie obroty jak na polerowanie samochodu :/ > moja polerka samochodowa silverline ma obroty w zakresie 900-3000 i rzadko kiedy przekraczam 1500. Ale to jest orbitalna (Dual Action) i tego typu maszyny mają przeważnie prędkości od 2500 - 6000 oscylacji na minutę. Oscylacja sprawia, że nie przypalisz lakieru jak zwykłą obrotową polerą. Uznawane za dobre sprzęty: PORTER-CABLE 7424XP - 2500 - 6800 OPM Ultimate Detailing Machine - 2500 - 6000 OPM Meguiars G220 - 2500 - 6000 OPM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurian Napisano 1 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2014 > Ale to jest orbitalna (Dual Action) i tego typu maszyny mają przeważnie prędkości od 2500 - 6000 > oscylacji na minutę. > Oscylacja sprawia, że nie przypalisz lakieru jak zwykłą obrotową polerą. > Uznawane za dobre sprzęty: > PORTER-CABLE 7424XP - 2500 - 6800 OPM > Ultimate Detailing Machine - 2500 - 6000 OPM > Meguiars G220 - 2500 - 6000 OPM kompletnie nie zwróciłem uwagi że to orbitalka, człowiek cały czas się uczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.