vendorr Napisano 2 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2014 Witam, przerdzewiał mi wydech w z boku w tym miejscu gdzie jest zaginana blacha aby zamknąć owal. Mam pytanie czy taka taśma zda egzamin. W tej chwili ciężko z kasą, podjadę do tłumikarza to pewnie będzie mnie namawiał aby cały wydech zmienić. Więc wymyśliłem sobie co by to zakleić taką taśmą do łatania tłumików i ewentualnie użyć jeszcze pasty do uszczelnienia połączeń w tłumikach. Pastę mam, taśmy nie mam. PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markot Napisano 3 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2014 > Witam, przerdzewiał mi wydech w z boku w tym miejscu gdzie jest zaginana blacha aby zamknąć owal. > Mam pytanie czy taka taśma zda egzamin. > W tej chwili ciężko z kasą, podjadę do tłumikarza to pewnie będzie mnie namawiał aby cały wydech > zmienić. > Więc wymyśliłem sobie co by to zakleić taką taśmą do łatania tłumików i ewentualnie użyć jeszcze > pasty do uszczelnienia połączeń w tłumikach. > Pastę mam, taśmy nie mam. > PZDR VEN Zaklej samym silikonem odpornym na wysokie temperatury,ja tak mam i jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JerryG1 Napisano 3 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2014 Juz dla paru osob bedacych w tarapatach finansowych naprawialem rury wydechowe/tlumiki przy pomocy materialu z koca gasniczego, blachy z puszki po piwie, pasty i drutu miedzianego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacem Napisano 3 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2014 Naprawiałem moją Astrę w kilku miejscach szuwaksem pokazanym przez Lelka w wątku -Smary, kleje, szu...- jako amerykański wynalazek, stosowałem tę wersję bez taśmy, na powierzchniach jak u Ciebie trzymało dobrze wiele miesięcy, ale na połączeniu rury przelotowej z deklem, gdzie puściło przy spawie, zaledwie kilka tygodni, choć co, najważniejsze, wytrzymało do terminu rocznego przeglądu rejestracyjnego. Tkaniną z włókna szklanego, siatką drucianą i drutem owinąłem kiedyś tłumik w Ładzie, też przed przeglądem, wówczas kasa była lecz części zbrakło w sklepach. Diagnosta zorientował się, że coś nie tak, lecz jak wyznałem mu prawdę, podbił dowodzik. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 3 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2014 Wymyśliłem inny trwalszy na wszelki wpadek patent. Oczyszczę rdzę, pomaluje farbą cynkową (mam ), przyszykuje kawałek blachy kwasówki (też mam ), i posmaruje powierzchnię pastą i przynituje blachę a później zawinę wszystko taśmą. Myślę, że powinno zdać egzamin. PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 3 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2014 > pomaluje farbą cynkową Szkoda tej farby, nie nadaje się do tłumików, nie jest odporna na wys. temperatury, zachowaj na błotnik, czy inny element karoserii. Jesli chcesz ochrony antykorozyjnej, to tylko aluminium w sprayu 99,5%, odporne do 800*C. Ja mam taki: "Thermolac alu 8050 firmy Dinitrol" puszka 400ml kosztuje w sklepie ok. 33 zł. Używam jej do pokrywania spoin w nowych tłumikach. Pozd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 3 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2014 > Ja mam taki: "Thermolac alu 8050 firmy Dinitrol" puszka 400ml kosztuje w sklepie ok. 33 zł. O dzięki, przyda się na przyszłość. PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maoie Napisano 8 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2014 Kiedyś (zanim wymieniłem) używałem takiego czegoś z dobrym rezultatem przy dużych wypełnieniach wskazane jest użycie siatki metalowej. Co do farby cynkowej też używam i jak na razie nie mam zastrzeżeń co do powłoki na tłumiku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vendorr Napisano 9 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 Naprawa wykonana. Niestety nie kupiłem taśmy, ale dostałem pastę Gungum czy jakoś tak. Uszkodzenia były jednak większe, po oczyszczeniu okazało się, że dziura powiększyła się z 3 cm do mniej więcej 20cm. Zalepiłem dziurę gungumem, dopasowałem ocynkowaną blachę wysmarowałem też tym klejuchem całą i przynitowałem kilkoma nitami, wygląda całkiem ładnie i najważniejsze jest cicho. PZDR VEN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.