tazwaly Napisano 3 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2014 Witam, Jestem userem tego forum jakiś czas i teraz przyszła pora po rozum do głowy. Po sprzedaniu kolejnego fiata myślę nad saab'em 9-3 II FL (rocznik 2008-2009) z silnikiem 1.9 TiD 150KM (podobnież to silnik fiata o oznaczeniu JTDm 16V 150KM) . Mam pytanie, na co zwracać uwagę przy poszukiwaniu, czego się bać? Proszę o pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wchpikus Napisano 3 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2014 > Witam, > Jestem userem tego forum jakiś czas i teraz przyszła pora po rozum do głowy. > Po sprzedaniu kolejnego fiata myślę nad saab'em 9-3 II FL (rocznik 2008-2009) z silnikiem 1.9 TiD > 150KM (podobnież to silnik fiata o oznaczeniu JTDm 16V 150KM) . > Mam pytanie, na co zwracać uwagę przy poszukiwaniu, czego się bać? > Proszę o pomoc! klapy wirowe, reszta do zrobienia. Jesli to ten sam silnik DPF do sprawdzenia, reszta to pikus:) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zizu zuru Napisano 5 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2014 > klapy wirowe, reszta do zrobienia. > Jesli to ten sam silnik > DPF do sprawdzenia, reszta to pikus:) Znaczy co reszt to pikuś..... W tym aucie są problemy z elektroniką,,,, Cim, stacyjka, zamki drzwi, sterowniki szyb. Mechanicznie nie ma problemów, po za normalną eksploatacją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wchpikus Napisano 5 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2014 > Znaczy co reszt to pikuś..... > W tym aucie są problemy z elektroniką,,,, Cim, stacyjka, zamki drzwi, sterowniki szyb. > Mechanicznie nie ma problemów, po za normalną eksploatacją. Elektryke da się ogarnąć. Oby mechanicznie był ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tazwaly Napisano 7 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 czyli, że co? nie pchać się w to? a ewentualne koszta naprawy? bo patrzyłem za tymi egzemplarzami między 30000-32000zł i niby cacy :/ No bo myślałem, podjechać z każdym egzemplarzem na ASO, ale tego mało w PL jest :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wchpikus Napisano 7 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2014 > czyli, że co? nie pchać się w to? > a ewentualne koszta naprawy? bo patrzyłem za tymi egzemplarzami między 30000-32000zł i niby cacy :/ > No bo myślałem, podjechać z każdym egzemplarzem na ASO, ale tego mało w PL jest :/ sprawdz cene rynkowa, zobacz co nie dziala i negocjuj cene. Jak nie chce negocjowac, to nie, szukaj dalej. Nie licz ze nic nie wlozysz w auto, zawsze cos wyjdzie, wiec targuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tazwaly Napisano 8 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 8 Lipca 2014 > sprawdz cene rynkowa, zobacz co nie dziala i negocjuj cene. > Jak nie chce negocjowac, to nie, szukaj dalej. > Nie licz ze nic nie wlozysz w auto, zawsze cos wyjdzie, wiec targuj. że włożę, to się liczę z tym, bo autko mające 5-6 lat to nie nówka salonówka, więc zawsze będzie jakaś bolączka, ale chodzi bardziej o sprawę, czy warto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wchpikus Napisano 9 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 > że włożę, to się liczę z tym, bo autko mające 5-6 lat to nie nówka salonówka, więc zawsze będzie > jakaś bolączka, ale chodzi bardziej o sprawę, czy warto? Ciężko powiedzieć,Ty masz być zadowolony. Jak chcesz zadowolic sąsiadów to kupujesz passata Mi się podoba wołowina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 9 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 > że włożę, to się liczę z tym, bo autko mające 5-6 lat to nie nówka salonówka, więc zawsze będzie > jakaś bolączka, ale chodzi bardziej o sprawę, czy warto? Ja niedawno kupowałem 9-3SS Aero przed liftem i nie żałuję Fakt faktem elektronika potrafi być delikatnie mówiąc irytująca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slavvek19 Napisano 19 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2014 Jak model z DPF to od razu wywalaj, szkoda twoich nerwów. reszta do ogarnięcia. Saab to nie łatwe auta w serwisie ale rekompensuje to swoim stylem. Możesz kupić passata i zastanawiać się pod marketem który to twój. Osobiście mam aero 1.9 TTID i muszę przyznać że w końcu trafiłem na samochód idealny. 1.9 pali grosze , jest cichy, frajda z jazdy wystarczająca, zawieszenie bajka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zizu zuru Napisano 20 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2014 Osobiście mam aero 1.9 TTID i Jak można mieć saaba traktora i to jeszcze aero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 20 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2014 > Osobiście mam aero 1.9 TTID i > Jak można mieć saaba traktora i to jeszcze aero Łączę się w bólu i cierpieniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slavvek19 Napisano 23 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 Normalnie nie widzę w tym nic nadzwyczajnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 23 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 > Normalnie nie widzę w tym nic nadzwyczajnego. Zwróć uwagę komu odpisujesz Jak ktoś czyta posty w "drabince" to bałagan się robi. Odczytuję wiadomość i zastanawiam się co Ty ode mnie chcesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slavvek19 Napisano 23 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2014 sorrki , faktycznie mój błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ALAN Napisano 9 Września 2014 Udostępnij Napisano 9 Września 2014 Witam towarzystwo szwedzkiej stali, Saab to Saab odwdziecza sie tym czyms czego nie doswiadczysz w wiekszosci innych marek... sam mialem 9-3 NG ale w 2.2 TiD, ideal an trase, w miescie troche mulasty do 3 biegu. 1.9 to fiatowski silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.