proshotter Napisano 13 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2014 Jest problem Odkręciłem przewód gumowy od zacisku, gumowy od miedzianego. I jak wyjąć ten gumowy, bo już mnie krew zalewa :/ Prawie cały płyn mi wyleciał i pewnie w nocy wyleci do końca Pytanie kolejne jak,gdzie odpowietrzyć serwo bo pewnie po takim wycieku będzie trzeba zacząć od niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 13 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2014 > Jest problem > Odkręciłem przewód gumowy od zacisku, gumowy od miedzianego. > I jak wyjąć ten gumowy, bo już mnie krew zalewa :/ Wyciągnąć zawleczkę. > Pytanie kolejne jak,gdzie odpowietrzyć serwo bo pewnie po takim wycieku będzie trzeba zacząć od > niego. że co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deltabox Napisano 14 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2014 Serwa się nie odpowietrza, tylko cztery koła w kolejności: lewy tył, prawy tył, prawy przód, lewy przód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
proshotter Napisano 14 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2014 Dzięki Panowie Coś kiedyś czytałem że serwo się odpowietrza, ale najwidoczniej coś mi się pomerdało... A tą blokadkę to jak bo nie czaję obrkęcić tą górną część blaszki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 14 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2014 > Serwa się nie odpowietrza, tylko cztery koła w kolejności: lewy tył, prawy tył, prawy przód, lewy > przód. odpowietrzasz na krzyz tak jak sa sekcje. Prawy tyl-lewy przod, lewy tyl-prawy przod Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 14 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2014 > Dzięki Panowie > Coś kiedyś czytałem że serwo się odpowietrza, ale najwidoczniej coś mi się pomerdało... > A tą blokadkę to jak bo nie czaję obrkęcić tą górną część blaszki ? Mmiej więcej tak to wygląda: KLIK Kręcisz na boki aż się zacznie ruszać i normalnie wyrywasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
proshotter Napisano 14 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2014 No i zrobione Z tym że przewody stare chyba były Ok Tzn Przekroiłem je i w środku nie były spękane ani nic...ale profilaktycznie wolałem wymienić... Teraz tak prowadnice w zaciskach a konkretnie te 2 uszczelki da rade to oddzielnie kupić czy tylko caly zestaw naprawczy zacisku ? Jakieś konkretnej firmy czy jeden uj ? I ostatnie tarcze założyłem Ebc turbo groove Jaki dobry klocek pod to ? Do zestawu EBC GREEN STUFF da rade w sumie do normalnej jazdy, upalanie raczej rzadko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.