akalwas Napisano 25 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2014 Czy po wymianie klocków trzeba kasować w kompie błąd klocków? Bo jakoś tak dziwnie to działa, po wymianie około 24 godzin kontrolka się nie świeciła a teraz zapala się po około minucie po odpaleniu auta. Klocki i tarcze nowe wszystko podłączone jak trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
costam000 Napisano 25 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2014 nie ma czegoś takiego jak błąd klocków; kontrolka świeci się poprzez proste zwarcie do masy; nic nie trzeba kasować sprawdź jeszcze raz mocowanie czujnika oraz stan płynu hamulcowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akalwas Napisano 25 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Lipca 2014 a dzięki muszę popatrzeć. Podejrzewam że nie dolali płynu bo wszystkie podłączenia sprawdzałem kilka razy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 25 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2014 > nie ma czegoś takiego jak błąd klocków; kontrolka świeci się poprzez proste zwarcie do masy; nic > nie trzeba kasować > sprawdź jeszcze raz mocowanie czujnika oraz stan płynu hamulcowego Mi przetarl sie kabelek w klocku, i kupujac nowe klocki dostalem nowy .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radek_p14 Napisano 25 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2014 > Mi przetarl sie kabelek w klocku, i kupujac nowe klocki dostalem nowy .. Zależy jeszcze jakie ma tarcze bo w 305 czujnik jest w klocku i może tam przy klocku uszkodził się kabel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 25 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2014 > Zależy jeszcze jakie ma tarcze bo w 305 czujnik jest w klocku i może tam przy klocku uszkodził się > kabel Ja mialem 284 i czujnik byl w klocku ale nie wtopiony, i jak sie zaswiecila kontrolka to dalem nowe klocki ale wpierw bez nowego kabelka i lipa,dalej kontrolka swiecila, po dokladnym obejrzeniu kabelka okazalo sie ze zosta uszkodzony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akalwas Napisano 28 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Lipca 2014 A no właśnie jest coś na rzeczy mam tarcze 305 obejrzałem już wszystko a ta cholera się cały czas świeci... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radek_p14 Napisano 28 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2014 > A no właśnie jest coś na rzeczy mam tarcze 305 obejrzałem już wszystko a ta cholera się cały czas > świeci... Może masz coś w klocku uszkodzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 28 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2014 > A no właśnie jest coś na rzeczy mam tarcze 305 obejrzałem już wszystko a ta cholera się cały czas > świeci... W Cromie świeci się po przerwaniu/przetarciu kabelka... Więc albo masz urwany albo wtyczka se wyszła na spacer... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akalwas Napisano 28 Lipca 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Lipca 2014 a nie mam pojęcia, ten co zmieniał stwierdził że jest wszystko ok. a mnie ta kontrolka wkurza, bo jak jest ok. jak nie jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cacus Napisano 29 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2014 > W Cromie świeci się po przerwaniu/przetarciu kabelka... > Więc albo masz urwany albo wtyczka se wyszła na spacer... nie do końca tak jest.... w 305 jest system stosowany w innych Fiatach, czyli jest drucik w klocku, który w odpowiednim momencie (zużycie okładziny) zwiera się z tarczą, czyli masą. w285 jest przerwanie drucika w czujniku... ale może się mylę... ps. nie ma słowa "se" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 29 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2014 > nie do końca tak jest.... > w 305 jest system stosowany w innych Fiatach, czyli jest drucik w klocku, który w odpowiednim > momencie (zużycie okładziny) zwiera się z tarczą, czyli masą. > w285 jest przerwanie drucika w czujniku... > ale może się mylę... > ps. > nie ma słowa "se" wedlug mnie masz racje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radek_p14 Napisano 29 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2014 > nie do końca tak jest.... > w 305 jest system stosowany w innych Fiatach, czyli jest drucik w klocku, który w odpowiednim > momencie (zużycie okładziny) zwiera się z tarczą, czyli masą. > w285 jest przerwanie drucika w czujniku... > ale może się mylę... > ps. > nie ma słowa "se" Czasem nie jest tak że ten drucik zostaje przerwany w klocku i zapala się kontrolka. Bo przecież żeby kontrolka się nie świeciła wystarczy zmostkować przewody na kostce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cacus Napisano 29 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2014 > Czasem nie jest tak że ten drucik zostaje przerwany w klocku i zapala się kontrolka. Bo przecież > żeby kontrolka się nie świeciła wystarczy zmostkować przewody na kostce. w którym rozmiarze tarcz? w obu? chyba tylko w 285... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radek_p14 Napisano 29 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2014 > w którym rozmiarze tarcz? w obu? chyba tylko w 285... Mi się wydaje że w 305 bo tam w klocku masz taki jakby mostek między przewodami zrobiony. Jak się okładzina klocków zużywa to w końcu ten mostek zostaje przerwany, pojawia się wtedy przerwa na przewodach i zapal się kontrolka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 29 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2014 > w285 jest przerwanie drucika w czujniku... > ale może się mylę... > ps. > nie ma słowa "se" A "se" zobacz TU Co do kabelka to nie wiem co rozmiar tarczy miałby na rzeczy... jeśli jest wtyczka i są dwa piny to jest tak jak pisze... System ten jest pewniejszy ponieważ niezależnie czy przewód zostanie przetarty w klocku, wypadnie lub zaśniedzieje wtyczka czy też zostanie zwarty z masą pojazdu-tarczy kontrolka się zawsze zapali. Jak dla mnie najlepszym systemem to i tak ten oparty na blaszkach emitujących przeraźliwy pisk... kontrolkę można ignorować ale tego przeraźliwego pisku już nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akalwas Napisano 4 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 No i kabelek urwany co teraz zrobić żeby tę pomarańczową małpę zgasić??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radek_p14 Napisano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2014 > No i kabelek urwany co teraz zrobić żeby tę pomarańczową małpę zgasić??? Zrób mostek na przewodach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 > Zrób mostek na przewodach. zalutuj i zaklej klejem ... będzie jak oryginał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radek_p14 Napisano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2014 > zalutuj i zaklej klejem ... będzie jak oryginał Od razu będzie miał wieczne klocki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.