ramirez2001 Napisano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2014 > W sprawie jazdy - wrażenia z I-75/I-85 w centrum. Wszyscy jadą 70 MPH, ja tym Ram'em - tylko ja i > jedna maleńka torba podróżna = zero obciążenia. Na każdym większym wyboju samochód zmieniał > kierunek na tyle ze zeby zostać na pasie potrzebna była spora kontra kierownicą. Bez szybkiej > i zdecydowanej kontry wjeżdżamy na cudzy pas, co w dużym ruchu konczy sie minimum trabieniem. > Moze jakby był bardziej obciążony to by mniej skakał? Znowu przeasadzasz. Skakanie po pasach to ja też mam, ale jak jadę powyżej 80 km/h i to po dziurawej drodze. Wtedy masz wrażenie, że pikapa nosi na boki - i tak się dzieje. Ale tylko pustym. Jak zapakuję ponad tonę na pakę, to jedzie jak po sznureczku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ramirez2001 Napisano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2014 > Oraz dla rolnika, który mieszka na zadupiu, gdzie 10km od domu są tylko wertepy a odśnieżają po 3 > dobach po odcięciu od świata... Tylko lift i dobre gumy trzeba Mój BigHorn jest podniesiony fabrycznie o ileś tam cali... wysoki jak cholera. A co do śniegu, to wystarczy, ze mam 100 m prywatnej drogi ze sporym nachyleniem w dół do drogi lokalnej. Oczywiście, odśnieżanie potrzebne tylko mnie, nie sąsiadom... RAM pięknie odśnieża, jeżdząc w górę i dół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2014 > Ja pisałem o LPG (czyli benzyna * 1,4). czemu + az 40% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ramirez2001 Napisano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2014 > czemu + az 40% Walnałem się... miało być +14%, czyli *1,14. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2014 > Walnałem się... miało być +14%, czyli *1,14. teraz ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2014 > "Napęd na 4 koła z blokadą wszelkich mechanizmów różnicowych i reduktorem.." > Blokada w fabrycznym aucie? Chociaż użycie słowa "wszystkich" sugeruje coś więcej, to chodzi pewnie po prostu o blokadę centralnego mechanizmu różnicowego, mechanizmy różnicowe w przedniej i tylnej osi raczej nie mają blokad mechanicznych fabrycznie. Z tyłu jest chyba mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu, ale nie wiem, czy w każdej wersji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2014 > Wystarczą boczne ulice w Chicago albo wąskie osiedlówki o 5 rano. > Zeszłej zimy było w Chicago tyle śniegu ,że ulice których nie odśnieżali na bieżąco były tak > zawalone ,że osobówki nie miały szans na wyjazd. > HanYs U mnie to jest norma. Jedna noc opadów z wiatrem i ... dziękujemy cywilizacji, kontaktu nie przewidziano. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skrimin Napisano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2014 > Chociaż użycie słowa "wszystkich" sugeruje coś więcej, to chodzi pewnie po prostu o blokadę > centralnego mechanizmu różnicowego, mechanizmy różnicowe w przedniej i tylnej osi raczej nie > mają blokad mechanicznych fabrycznie. Z tyłu jest chyba mechanizm różnicowy o zwiększonym > tarciu, ale nie wiem, czy w każdej wersji. Centralny mechanizm różnicowy w pick-upie? Tez pierwsze slysze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 9 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2014 > Centralny mechanizm różnicowy w pick-upie? Tez pierwsze slysze. A jak sobie wyobrażasz naped 4x4? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2014 > Centralny mechanizm różnicowy w pick-upie? Tez pierwsze slysze. Z racji braku dealerów oferujących u nas RAM-a proponuję wizytę w najbliższym salonie Mitsubishi i zapoznanie się z L200. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2014 > Jak zapakuję ponad tonę na pakę, to jedzie jak po sznureczku. Jak zapakujesz ponad tonę to nawet poduszkowiec pojedzie jak po sznurku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2014 > A jak sobie wyobrażasz naped 4x4? Można np. tak, jak sobie to chociażby wyobraziła Toyota w Hiluxie - bez centralnego mechanizmu różnicowego. Do pewnych zastosowań to wystarcza - OZI był zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 9 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2014 > Można np. tak, jak sobie to chociażby wyobraziła Toyota w Hiluxie - bez centralnego mechanizmu > różnicowego. Do pewnych zastosowań to wystarcza - OZI był zadowolony W sumie to ma to sens. Jak 4x4 potrzebujesz do poruszania sie w trudnym terenie to mechanizm różnicowy jest zbędny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skrimin Napisano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2014 > A jak sobie wyobrażasz naped 4x4? Przez reduktor. Jesli pickup ma "low range" to najczesciej spina tylko razem waly przod i tyl. Czyli taki 4x4 do krecenia jednym kolem z przodu i jednym z tylu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2014 > W sumie to ma to sens. Jak 4x4 potrzebujesz do poruszania sie w trudnym terenie to mechanizm > różnicowy jest zbędny. Tylko potem przyjeżdża ekipa elektromonterów defenderem i starem (zwyżką). Star zakopuje się u mnie przed domem (zima) a oni pytają czy mam traktor. Mówię - po wała Wam traktor jak macie defendera na takich przecudownych oponach, że tego stara wyrwie w 2 sekundy? A oni... no bo wie Pan, tu napędy nie działają... A czemuż to? Bo kiedyś ktoś od nas wyjechał ze spiętymi na asfalt i się pourywało. Szefostwo nam naprawiło ale na stałe wyłączyli i nie wolno już używać 4x4 (nawet w zimie i śniegu)... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA gdzie ja żyję? A co do L200 (ktoś pisał wyżej) to nie każdy ma takie bajery. Jest napęd super select ale tylko w "lepszych" wersjach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.