steyr Napisano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2014 Witam, szukamy od dłuższego czasu samochodu, znaleźliśmy takiego i20 od pierwszej właścicielki 2010r. przebieg 80kkm silnik 1.2 DOHC PB na łańcuchu. I tak chciałem zapytac opinie użytowniików i tych co znają te modele, jakie sa bolączki tego modelu? czy ten silnik dobrze znosi LPG? Z tego co doczytałem to były problemy z rdza na klapie tylniej? W oglądanym egzemlarzu były małe też dziwne stuki w układzie kierowniczym jak kręciłem na postoju? auto przy zakupie bedziemy sprawdzac na SKP. dzieki za wszelkie opinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2014 > Witam, > szukamy od dłuższego czasu samochodu, znaleźliśmy takiego i20 od pierwszej właścicielki 2010r. > przebieg 80kkm silnik 1.2 DOHC PB na łańcuchu. I tak chciałem zapytac opinie użytowniików i > tych co znają te modele, jakie sa bolączki tego modelu? czy ten silnik dobrze znosi LPG? Z > tego co doczytałem to były problemy z rdza na klapie tylniej? W oglądanym egzemlarzu były małe > też dziwne stuki w układzie kierowniczym jak kręciłem na postoju? auto przy zakupie bedziemy > sprawdzac na SKP. dzieki za wszelkie opinie Znajomi takimi jezdzą, roczniki 2013 , przebiegi 60-80 tys km wiec nieduże jeszcze ale auta mają rok czy półtora (od początku na LPG). Z poważnych rzeczy nie zepsulo się nic, wiem ze robili jakies drobnostki przy zawieszeniu. Rdzy zero (ale w rocznym aucie o czym tu gadać). Troche tym latałem i bardzo przyjemnie, żadnych stuków nie zauwazylem przy kręceniu na postoju, a krecilo się bardzo dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 9 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2014 czyli z LPG nie ma problemów? Zreszta silnik to żaden cud techniki, hydrauliczna kompensacja luzu zaworowego, zwykły wtrysk pośredni no i oplus że na łańcuchu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2014 > czyli z LPG nie ma problemów? rok i 80kkm z tego co znajomi mówią zero problemów > Zreszta silnik to żaden cud techniki, hydrauliczna kompensacja luzu > zaworowego, zwykły wtrysk pośredni no i oplus że na łańcuchu no wlasnie to plus ze silnik to normalny silnik, a nie jakies cuda nowoczesne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azasello Napisano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2014 > Znajomi takimi jezdzą, roczniki 2013 , przebiegi 60-80 tys km wiec nieduże jeszcze ale auta mają > rok czy półtora (od początku na LPG). Z poważnych rzeczy nie zepsulo się nic, wiem ze robili > jakies drobnostki przy zawieszeniu. Rdzy zero (ale w rocznym aucie o czym tu gadać). Troche > tym latałem i bardzo przyjemnie, żadnych stuków nie zauwazylem przy kręceniu na postoju, a > krecilo się bardzo dużo. W rok 80.000 takim małym autkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2014 > W rok 80.000 takim małym autkiem najmniejszy przebieg w tej firmie to 60, a największy to wlasnie 80, kilka jest tych i20... wszystkie roczniki 2013 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2014 > W rok 80.000 takim małym autkiem nauka jazdy pewnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jojo81 Napisano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2014 Sprawdź rdzę koło klamek drzwi zew. i na pokrywie bagażnika koło uchwytu otwierania pokrywy, koło wkładki zamka oraz przy szybie jeśli chodzi o resztę to brak uwag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.