ochkarol Napisano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2014 Już rok po gwarancji i około 45000km od ostatniego przeglądu, więc pomyślałem, że pora filtry wymienić. Szkoda chyba wydawać 150zł w serwisie jak zapewne to nie jest za bardzo skomplikowane i nie za drogie. Pomożecie znaleźć odpowiednie filtry? Wiem tyle, że faza lotna i ciekła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2014 > Już rok po gwarancji i około 45000km od ostatniego przeglądu, więc pomyślałem, że pora filtry > wymienić. > Szkoda chyba wydawać 150zł w serwisie jak zapewne to nie jest za bardzo skomplikowane i nie za > drogie. > Pomożecie znaleźć odpowiednie filtry? > Wiem tyle, że faza lotna i ciekła. musisz znac nazwe obudowy filtra fazy lotnej i model elektrozaworu to przy pomocy allegro kupisz to co Ci trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2014 > Już rok po gwarancji i około 45000km od ostatniego przeglądu, Niezły refleks. > więc pomyślałem, że pora filtry > wymienić. > Szkoda chyba wydawać 150zł w serwisie jak zapewne to nie jest za bardzo skomplikowane i nie za > drogie. > Pomożecie znaleźć odpowiednie filtry? > Wiem tyle, że faza lotna i ciekła. U mnie jest taka faz ciekła a taka faza lotna. Ze względu na przebieg, radzę wymianę kompletu uszczelnień, musisz dopytać się sprzedawców o uszczelki do fazy lotnej. Nie zdziw się, jeśli po takim przebiegu, obudowa filtra fazy lotnej będzie zaspawana. Metoda na to jest taka, że bierzesz filtr na stół, pręt w imadło, zdejmujesz pierścień zegera z obudowy i walisz na przestrzał w pręt. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin2222 Napisano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2014 jedz wydaj 150 i ucz się następnie zrob sam > U mnie jest taka faz ciekła a taka faza lotna. > Ze względu na przebieg, radzę wymianę kompletu uszczelnień, musisz dopytać się sprzedawców o > uszczelki do fazy lotnej. > Nie zdziw się, jeśli po takim przebiegu, obudowa filtra fazy lotnej będzie zaspawana. Metoda na to > jest taka, że bierzesz filtr na stół, pręt w imadło, zdejmujesz pierścień zegera z obudowy i > walisz na przestrzał w pręt. > Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Seth Napisano 17 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2014 Nie wydawaj 150 zł, nie warto. Nie spotkałem ani jednego warsztatu, który zrobiłby to porządnie tzn np przy wymianie wkładu fazy ciekłej oczyścił magnesik. Co do zakupów to do siebie kupuję faza lotna faza ciekła Tak jak bas pisał potrzebujesz szczypce do pierścieni segera wewnętrznych. Ja zaopatrzyłem się też w piankę do testowania nieszczelności (na fazie ciekłej). Żeby nie było za łatwo, zarówno faza ciekła jak i lotna na przestrzeni czasu posiada różne wkłady. Faza ciekła nowa posiada "nóżki", a faza lotna nowa ma ślepy jeden z końców. Moje linki są do nowych filtrów. Zakładałem lpg w 2010, więc skoro założyłeś później to na 99% również masz nowe wersje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2014 > jedz wydaj 150 i ucz się następnie zrob sam Chyba nie do mnie odpowiadasz bo zrobiłem właśnie tak jak napisałeś. W tym roku nie płaciłem 140zł za serwis, sam kupiłem filterki. Problem polega na tym, że trzeba wiedzieć co się ma i kupić przez internet bo wszystkie hurtownie z filtrami, działają do 16tej a ja pracuję do 16tej. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2014 > faza lotna nowa ma ślepy jeden z końców. Bo w starej obudowie było zaślepione z jednej strony, prawdopodobnie filtr nowego typu, będzie pasował do starej obudowy. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotr_M Napisano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2014 > Bo w starej obudowie było zaślepione z jednej strony, prawdopodobnie filtr nowego typu, będzie > pasował do starej obudowy. Pasuje. Zresztą ZTCW te "nowe" to po prostu zamienniki (dopuszczone przez Czakram i sprzedawane w ich hurtowniach). Włoskie filtry (chyba, bo dawno nie kupowałem) wciaż są "przelotowe". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.