hor Napisano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2014 No i pojeździłęm aż 5 dni ;-) Dzisiaj jadąc do pracy przestało działć radio, padł wyswietlcz z godziną i datą, zamki zwariowały, tyka cały czas przy bezpiecznikach :-) Zamki cały czas się otwieraja i zamykają, nie zamyka się klapa z tyłu ani wlew. Po zapaleniu świateł gaśnie wyświetlacz kilometrów i umarły wszystkie podswietlenia. Armagedon ! Macie na to jakieś rozwiązanie? Słyszałem że może to być najprawdopodobnie wina BSI przy skrzynce z bezpiecznikami. Akumulator nowy 3 dniowy. Ratujcie bo zwariuje! A mówili że francuskie płąta figle :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jagu Napisano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2014 Mi to wygląda na problem z masą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hor Napisano 14 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2014 A gdzie jej szukać ?? Przewód, kabel z z klemy minusowej trzyma się znakomicie, przytwierdzony do karoserii jeśli o nim mowa. Jest jakieś miejsce gdzie jeszcze mozna szukać masy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wiza Napisano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2014 > A gdzie jej szukać ?? Przewód, kabel z z klemy minusowej trzyma się znakomicie, przytwierdzony do > karoserii jeśli o nim mowa. Jest jakieś miejsce gdzie jeszcze mozna szukać masy ?? W moim przypadku masa, wplywala na odpalanie a tak naprawde nie odpalanie silnika... Sprawdz mase na polaczeniu silnika i budy. Plaska miedzianka plecionka. Jest szara od patyny. Nie wiem jak w Megane ale w Clio z silnikiem benzynowym jest z lewej strony akumulatora, troszkę wyzej niz wachacze. Wymienilem na przewod i jest ok. Warto sprawdzic. Przepraszam za brak pl znakow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hor Napisano 15 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2014 Czyli z tego co czytam i rozumuje to brakiem masy objawialo by sie złym odpalaniem problemem z kręceniem Pali od jak szalony, jeżdżę nim normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jagu Napisano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2014 Ech, masa na ECU i BSI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hor Napisano 15 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2014 > Ech, masa na ECU i BSI Patrzyłem po obu masach wszystko jest ok. Nie zostaje mi nic innego jak wstawić do fachowców od 7 boleści. Pewnie za jeden kabelek z 500 mnie skasują ale życie :-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2014 Sprawdź sobie wszystkie bezpieczniki najpierw te duże pod maską też, u mnie cuda się działy jak spalił się bezpiecznik od świateł cofania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2014 > Pewnie za jeden kabelek z 500 mnie skasują ale życie :-( Złe rozumowanie! Nie za kabelek, tylko za WIEDZĘ, który to kabelek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysq11998866 Napisano 15 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2014 Proponuję żebyś podjechał do kogoś ogarniętego z CLIPem. W innym przypadku dołączysz od razu do rzeszy sfrustrowanych użytkowników Renault których nikt nie potrafi naprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudobrody Napisano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2014 > No i pojeździłęm aż 5 dni ;-) > Dzisiaj jadąc do pracy przestało działć radio, padł wyswietlcz z godziną i datą, zamki zwariowały, > tyka cały czas przy bezpiecznikach :-) > Zamki cały czas się otwieraja i zamykają, nie zamyka się klapa z tyłu ani wlew. Po zapaleniu > świateł gaśnie wyświetlacz kilometrów i umarły wszystkie podswietlenia. > Armagedon ! > Macie na to jakieś rozwiązanie? Słyszałem że może to być najprawdopodobnie wina BSI przy skrzynce z > bezpiecznikami. > Akumulator nowy 3 dniowy. > Ratujcie bo zwariuje! > A mówili że francuskie płąta figle :-) Może to byc moduł komfortu w BSI... zimne luty lub wilgoć, ewentualnie zdycha... Ale tu bez wycieczki do kumatego elektryka elektronika sie ie obejdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2014 ile dałeś? będę sprzedawał swojego i chciałbym mieć jakieś porównanie do realnych cen.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hor Napisano 21 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2014 > ile dałeś? > będę sprzedawał swojego i chciałbym mieć jakieś porównanie do realnych cen.. Zapłaciłem równe 6 tyś. Jedyne w co zainwestowałem to żarówki do podświetlenia, opony do wymiany i olej trzeba wymienić ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.