slawek55 Napisano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2014 Ma ktoś jakiś patent na odkręcenie śrub kolektora wylotowego? Jedna z nich obraca się na kluczu, a trzy są schowane w takim otworze w kolektorze i wymaga to klucza dłuższego. Nie wiem co będzie jak tam się przekręci? Spryskałem WD40, ale tu chyba trzeba jakiegoś sprytu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kretul Napisano 3 Września 2014 Udostępnij Napisano 3 Września 2014 Ja, co prawda w Astrze, użyłem przegubu Kardana i drugiego, coś jak elastyczna przedłużka. Dało radę odkręcić, a szpilki i nakrętki wymieniłem potem na nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek55 Napisano 3 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 3 Września 2014 Czy smarowales czyms gwinty jakąś pasta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kretul Napisano 4 Września 2014 Udostępnij Napisano 4 Września 2014 > Czy smarowales czyms gwinty jakąś pasta? Nie, nie było smarowane bo nie miałem nic pod ręką. Śruby i szpilki były fabrycznie pokryte jakimś związkiem miedzi więc to chyba jest jakieś zabezpieczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.