Skocz do zawartości

UPG - czy to możliwe?


Glaca

Rekomendowane odpowiedzi

Czy to możliwe, żeby UPG puszczała spaliny do wody tak bardzo, że co kilka km układ się totalnie zapowietrza, że brak obiegu i temperatura rośnie a jednocześnie nie ubywa ani mililitra płynu?

Pompa sprawna, co do termostatu nie mam pewności bo po zmianie na kilka dni pomogło a potem jeszcze gorzej się zrobiło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem tak w civicu . Jak odkreciłem korek z chłodnicy to znowu mogłem przejechać pare kilometrów.Póżniej znowu wskazówka temperatury na czerwone a węze twarde jak kamienie .Dodam ,że jak jechałłem spokojnie to w zasadzie było ok , jak zapierdzielałem to bardzo szybko sie zapowietrzał.Oczywiście najpierw sprawdzałem czy czasem korek nie jest uszkodzony (był taki z zaworkiem) , jednak to nie to , później sprawdzałem termostat , poprostu go całkowicie wyciagłem z obiegu. Dopiero po wymianie upg było ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> miałem tak w civicu . Jak odkreciłem korek z chłodnicy to znowu mogłem przejechać pare

> kilometrów.Póżniej znowu wskazówka temperatury na czerwone a węze twarde jak kamienie .Dodam

> ,że jak jechałłem spokojnie to w zasadzie było ok , jak zapierdzielałem to bardzo szybko sie

> zapowietrzał.Oczywiście najpierw sprawdzałem czy czasem korek nie jest uszkodzony (był taki z

> zaworkiem) , jednak to nie to , później sprawdzałem termostat , poprostu go całkowicie

> wyciagłem z obiegu. Dopiero po wymianie upg było ok

No tak się pocieszam tylko, że to nie UPG ale wszystko wskazuje, że dokonała żywota.

Oczywiście może to być też pęknięty cylinder rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy to możliwe, żeby UPG puszczała spaliny do wody tak bardzo, że co kilka km układ się totalnie

> zapowietrza, że brak obiegu i temperatura rośnie a jednocześnie nie ubywa ani mililitra płynu?

> Pompa sprawna, co do termostatu nie mam pewności bo po zmianie na kilka dni pomogło a potem jeszcze

> gorzej się zrobiło.

w punto 2 tak miałem...

dodatkowo w pewnym momencie drastycznie i szybko rosła temp.

po wystudzeniu auta i odkreceniu korka schodziło cisnienie z układu i mozna bylo znowu pare km "ujechac" - w taki sposob doczłapałem sie do domu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy to możliwe, żeby UPG puszczała spaliny do wody tak bardzo, że co kilka km układ się totalnie

> zapowietrza, że brak obiegu i temperatura rośnie a jednocześnie nie ubywa ani mililitra płynu?

> Pompa sprawna, co do termostatu nie mam pewności bo po zmianie na kilka dni pomogło a potem jeszcze

> gorzej się zrobiło.

podjedz do mechanika i niech zrobi ci test na CO2 w układzie. Koszt badania znikomy (u mnie ~20 zl ) a będziesz miał pewność w 100 % czy spaliny idą w układ chłodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.