Skocz do zawartości

pyt. o C8, 807


szyman

Rekomendowane odpowiedzi

> Pytanie do posiadaczy, na co zwrócić uwagę przy kupnie jakieś newralgiczne miejsca jak. np

> wyrobione rolki przesuwanych drzwi, korozja w dziwnych miejscach, co ma działać a co nie

> ......?

Przednie zawieszenie (sworznie zintegrowane z wahaczem - droga impreza) a poza tym jak w każdym aucie, stan, realność przebiegu (przyjmij minimum 40 kkm/rok i nie wież w inne bajki), bezwypadkowość,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przednie zawieszenie (sworznie zintegrowane z wahaczem - droga impreza) a poza tym jak w każdym

> aucie, stan, realność przebiegu (przyjmij minimum 40 kkm/rok i nie wież w inne bajki),

> bezwypadkowość,

To wiem. Bardziej chodzi mi o jakieś niuanse o których wiedzą użytkownicy. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To wiem. Bardziej chodzi mi o jakieś niuanse o których wiedzą użytkownicy.

Najlepiej PO 2006 bo już na pełnym CAN.

najważniejsze jest BEZwypadkowy, bo po bywają problemy z elektroniką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pytanie do posiadaczy, na co zwrócić uwagę przy kupnie jakieś newralgiczne miejsca jak. np

> wyrobione rolki przesuwanych drzwi, korozja w dziwnych miejscach, co ma działać a co nie

> ......?

Ten samochod jest (prawie) caly plastikowy. Korozji nie ma. Jak jest to znaczy ze bity.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To za wiele nie pomierzę miernikiem Dopuszczam uszkodzenia parkingowe czy delikatne kolizje oby

> nie było spotkania z drzewem czy tirem.

Pomierzysz drzwi i np gore tylnego blotnika. Poszycie przednich i dol tylnych blotnikow jest plastikowe, tak samo tylna klapa. Z dachem jest roznie - w C8 antena magnetyczna mi sie trzyma ale juz w Ulysse nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pomierzysz drzwi i np gore tylnego blotnika. Poszycie przednich i dol tylnych blotnikow jest

> plastikowe, tak samo tylna klapa. Z dachem jest roznie - w C8 antena magnetyczna mi sie trzyma

> ale juz w Ulysse nie.

smile.gif Masz dużo szpachli na dachu Ulyssesa smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> BTW - kupilem ta P807 o ktorej gadalismy. Na start zonk, po drodze do domu zaliczylem pobocze

> Zapalila sie rezerwa i po 5 km auto stanelo. Zabraklo mi 5 km do nastepnej stacji...

No to coś NIE hallo smile.gif

od zapalenia rezerwy do zatrzymania, a nigdy mi się nie udało smile.gif zawsze na oparach dojeżdżałem na stację to co najmniej 60-80 km.

A jak już na oparach tankowałem to wchodziło 88 litrów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No to coś NIE hallo

> od zapalenia rezerwy do zatrzymania, a nigdy mi się nie udało zawsze na oparach dojeżdżałem na

> stację to co najmniej 60-80 km.

> A jak już na oparach tankowałem to wchodziło 88 litrów

No wiem ze nie halo, na rezerwie powinien przjechac ~100km, trenowalem to juz w obu autach bo czesto wypalam do pustego. Dlatego jutro idzie do mechanika na sprawdzenie czujnika. Wyglada na to ze oszukuje - podaje za duzo o jakies 10 litrow bo po zatankowaniu 42 litrow na pusto wskaznik skoczyl na ponad 3/4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem, za wysoki jest, nigdy nie siegam zeby dach umyc tak dokladnie zeby bylo widac

ejo poproszę konkrety. Dziś się dowiedziałem że XP w ciągu tyg góra dwóch zabiera nowy nabywca spineyes.gif

Czy to normalne że próg koroduje poniżej dolnej prowadnicy drzwi przesuwnych widziałem taki obrazek w trzech szt. np: http://olx.pl/oferta/peugeot-807-2-0-hdi...html#7a35cfddba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ejo poproszę konkrety. Dziś się dowiedziałem że XP w ciągu tyg góra dwóch zabiera nowy nabywca

> Czy to normalne że próg koroduje poniżej dolnej prowadnicy drzwi przesuwnych widziałem taki obrazek

> w trzech szt. np: http://olx.pl/oferta/peugeot-807-2-0-hdi...html#7a35cfddba

Normalne, chociaz w tym egzemplarzu na zdjeciach jest mocniejszy nalot niz "norma", moze stal nieuzywany.

Lakier sie w tym miejscu wyciera od uszczelki drzwi przesuwnych i powstaje lekki nalot. Nie jest to zbyt niebezpieczne bo cale progi sa cynkowane i to sa najczesciej powierzchniowe otarcia ktore sie robia rude. Chociaz jak ktos mocno zaniedba to kto wie. Nie widzialem do tej pory Eurovanow ktore by mialy progi jakos specjalnie przerdzewiale na wylot itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ejo poproszę konkrety. Dziś się dowiedziałem że XP w ciągu tyg góra dwóch zabiera nowy nabywca

> Czy to normalne że próg koroduje poniżej dolnej prowadnicy drzwi przesuwnych widziałem taki obrazek

> w trzech szt. np: http://olx.pl/oferta/peugeot-807-2-0-hdi...html#7a35cfddba

Jak na EV2 to wyposazenie srednie - zaraz pewnie jedrocha ci uswiadomi smile.gif Brak czujnikow parkowania a dolozenie oryginalow jest dosc drogie (1 czujnik uzywka ~100zl, to tego wiazka i modul), pozostaje dolozenie chinczykow. Brak tempomatu i z tego co widze bo zdjecie jest niewyrazne to nie ma elektrycznych drzwi tylnych a to juz duza niedogodnosc.

O wodotryskach typu nawigacja czy grzane fotele nie wspomne. Kierownica tez zwykla, chociaz to moze nawet zaleta bo fabryczna "skorzana" po pewnym czasie lubi oblazic.

W opisie jest Elektryczne szyby x2, czyli pewnie na korbki z tylu no.gif, ciekawe czy ma roletki przeciwsloneczne.

Gosc uczciwie pisze o sprzegle - przy tym przebiegu to naprawa eksploatacyjna. Koszt przy tym silniku ~2500 wzwyz, zalezy od robocizny. Do sprawdzenia hamulce tylne - bolaczka tych aut to linki i zapiekajace sie zaciski, chociaz to na pewno tansze niz sprzeglo.

Silnik RHK 120 koni powinien wystarczyc do spokojnej jazdy. Brak FAPu to maly plus, chociaz sam FAP w normalnie eksploatowanym aucie to niewielki problem. Ja osobiscie jako drugi VAN w rodzinie szukalem czegos z tym samym silnikiem ale w wersji 138PS, sam silnik ma FAP ale jest bardziej popularny bo jezdzi np w C5, 407, C4 itp. 120PS jest jego odmiana montowana chyba tylko w EV2.

Tu masz link do tego co kupilem w zeszlym tygodniu. Ten twoj ma fajniejsza cene, chociaz nie ma np. alufelg.

http://allegro.pl/peugeot-807-i4583544228.html

Edit:

A, no i nie ma czujnika deszczu i ma zwykle lusterko - taki w sumie "golas" jak na 807. Takie wyposazenie to czesciej wkladali do Fiata, C8 i 807 powinien byc lepiej wyposazony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak na EV2 to wyposazenie srednie - zaraz pewnie jedrocha ci uswiadomi Brak czujnikow parkowania a

> dolozenie oryginalow jest dosc drogie (1 czujnik uzywka ~100zl, to tego wiazka i modul),

> pozostaje dolozenie chinczykow. Brak tempomatu i z tego co widze bo zdjecie jest niewyrazne to

> nie ma elektrycznych drzwi tylnych a to juz duza niedogodnosc.

> O wodotryskach typu nawigacja czy grzane fotele nie wspomne. Kierownica tez zwykla, chociaz to moze

> nawet zaleta bo fabryczna "skorzana" po pewnym czasie lubi oblazic.

> W opisie jest Elektryczne szyby x2, czyli pewnie na korbki z tylu , ciekawe czy ma roletki

> przeciwsloneczne.

> Gosc uczciwie pisze o sprzegle - przy tym przebiegu to naprawa eksploatacyjna. Koszt przy tym

> silniku ~2500 wzwyz, zalezy od robocizny. Do sprawdzenia hamulce tylne - bolaczka tych aut to

> linki i zapiekajace sie zaciski, chociaz to na pewno tansze niz sprzeglo.

> Silnik RHK 120 koni powinien wystarczyc do spokojnej jazdy. Brak FAPu to maly plus, chociaz sam FAP

> w normalnie eksploatowanym aucie to niewielki problem. Ja osobiscie jako drugi VAN w rodzinie

> szukalem czegos z tym samym silnikiem ale w wersji 138PS, sam silnik ma FAP ale jest bardziej

> popularny bo jezdzi np w C5, 407, C4 itp. 120PS jest jego odmiana montowana chyba tylko w EV2.

> Tu masz link do tego co kupilem w zeszlym tygodniu. Ten twoj ma fajniejsza cene, chociaz nie ma np.

> alufelg.

> http://allegro.pl/peugeot-807-i4583544228.html

> Edit:

> A, no i nie ma czujnika deszczu i ma zwykle lusterko - taki w sumie "golas" jak na 807. Takie

> wyposazenie to czesciej wkladali do Fiata, C8 i 807 powinien byc lepiej wyposazony.

To zależy CZEGO się oczekuje smile.gif

Po XP to i tak będzie "wypas" smile.gif i moc smile.gif

Ale jak na VANa rodzinnego to bida aż piszczy smile.gif

Co do przebiegu to u mnie sprzęgło wymieniał już nowy właściciel, po przekroczeniu 225 kkm smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To zależy CZEGO się oczekuje

> Po XP to i tak będzie "wypas" i moc

> Ale jak na VANa rodzinnego to bida aż piszczy

> Co do przebiegu to u mnie sprzęgło wymieniał już nowy właściciel, po przekroczeniu 225 kkm

I zamknął się w 2300 smile.gif z całością na dobrych częściach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pytanie do posiadaczy, na co zwrócić uwagę przy kupnie jakieś newralgiczne miejsca jak. np

> wyrobione rolki przesuwanych drzwi, korozja w dziwnych miejscach, co ma działać a co nie

> ......?

Czy fotele przednie całe, czy są wszystkie, czy wersja nie za biedna. Największym wrogiem tego samochodu są uczący się na nim "mechanicy"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy fotele przednie całe, czy są wszystkie, czy wersja nie za biedna. Największym wrogiem tego

> samochodu są uczący się na nim "mechanicy"

Przednie fotele - zwłaszcza kierowcy są wyznacznikiem realności przebiegu smile.gif

W zasadzie NIC się z nim nie dzieje do ponad 200 000 km smile.gif

Jeśli są ogromne dziury to ma z pół miliona km smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przednie fotele - zwłaszcza kierowcy są wyznacznikiem realności przebiegu

> W zasadzie NIC się z nim nie dzieje do ponad 200 000 km

> Jeśli są ogromne dziury to ma z pół miliona km

Na klubie cytrynki był artykuł z użytkowania C8 od nowości i przy 180 000 zrobionych od nowości gość opisuje, że pianka się kruszy i jest to typowa wada.

Mój miał raczej pewny przebieg 130 w chwili zakupu i oba fotele dziurawe. Oba kupione angliki z przebiegiem 100 tys mil też z kiepskimi fotelami i historią serwisową potwierdzającą przebieg. Ile bym nie patrzył na allegro to większość tych samochodów ma problem z fotelami. Albo ja mam pecha ale coś jednak jest na rzeczy wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na klubie cytrynki był artykuł z użytkowania C8 od nowości i przy 180 000 zrobionych od nowości

> gość opisuje, że pianka się kruszy i jest to typowa wada.

> Mój miał raczej pewny przebieg 130 w chwili zakupu i oba fotele dziurawe. Oba kupione angliki z

> przebiegiem 100 tys mil też z kiepskimi fotelami i historią serwisową potwierdzającą przebieg.

> Ile bym nie patrzył na allegro to większość tych samochodów ma problem z fotelami. Albo ja mam

> pecha ale coś jednak jest na rzeczy

Dziury a złamana pianka boczku fotela kierowcy to dwie różne rzeczy.

Kupiłem C8 z 2006 w 2011 z przebiegiem 163000 km i miałem delikatnie ten boczek nadłamany. I tak było cały okres użytkowania do 225000 km. Nowy właściciel pochwalił się że w te wakacje fotel puścił dziurę przy przebiegu ~250000 km.

Oczywiście wszystko zależy od sposobu użytkowania, jak mały i ciężki często wsiada i wysiada to zabije szybko fotel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pyt. co ile przewiduje producent wymianę łańcuszka rozrządu wałków w silnikach 2.0 HDI 120KM, 136KM

> niestety ale moje mądre programy nie maja takiej info.

nie przewiduje smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.