matadorRS Napisano 23 Września 2014 Udostępnij Napisano 23 Września 2014 Zakupiłem taki oto paździerz. Jako że dwa lata śmigała młoda dziewczyna to jest trochę do porobienia więc od razu przejdę do pytań. Pacjent PII 1.9 JTD 2001r (przed 10.2001) 59KW. 1. Nie działa licznik i ABS. Już wyczytałem że jedno z drugim jest powiązane. Widzę że ktoś wymieniał pompę ABS i pewnie cos nie halo (pisze na niej mazakiem Punto 1.1). Jaki numer lub jak powinna wyglądać pompa ABS w PII JTD. 2. Prędkości podawana jest z czujnika czy w takim razie np. uszkodzona pompa ma znaczenie w tym że nie pokazuje prędkości? 3. Jak mocowane są progi? Bo widzę że ktoś mocno walczył z silikonem Jak je zdjąc bez niszczenia? 4. Ciężko chodzi lewarek w pozycji lewo prawo (góra dół OK) zapewne linka do wymiany będzie? Bo kolega twierdzi że wina wybieraka 5. Nie działa nawiew na 1,2 i 3 biegu na 4 normalnie. Zapewne opornica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 23 Września 2014 Udostępnij Napisano 23 Września 2014 > Zakupiłem taki oto paździerz. Jako że dwa lata śmigała młoda dziewczyna to jest trochę do > porobienia więc od razu przejdę do pytań. > Pacjent PII 1.9 JTD 2001r (przed 10.2001) 59KW. > 1. Nie działa licznik i ABS. Już wyczytałem że jedno z drugim jest powiązane. Widzę że ktoś > wymieniał pompę ABS i pewnie cos nie halo (pisze na niej mazakiem Punto 1.1). Jaki numer lub > jak powinna wyglądać pompa ABS w PII JTD. A kontrolka ABS sie swieci?? Moze ktorys czujnik jest uszodzony. > 2. Prędkości podawana jest z czujnika czy w takim razie np. uszkodzona pompa ma znaczenie w tym że > nie pokazuje prędkości? Moze miec, bo czujniki chyba sa podpiete do pompy > 3. Jak mocowane są progi? Bo widzę że ktoś mocno walczył z silikonem > Jak je zdjąc bez niszczenia? Jak z siliconem to pewnie jakas rzezba. > 4. Ciężko chodzi lewarek w pozycji lewo prawo (góra dół OK) zapewne linka do wymiany będzie? Bo > kolega twierdzi że wina wybieraka Linka, najlepiej wymienic obie - jedna robota. > 5. Nie działa nawiew na 1,2 i 3 biegu na 4 normalnie. Zapewne opornica? Zapewne tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 23 Września 2014 Udostępnij Napisano 23 Września 2014 > 5. Nie działa nawiew na 1,2 i 3 biegu na 4 normalnie. Zapewne opornica? Na bank bezpiecznik termiczny w opornicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jian Napisano 24 Września 2014 Udostępnij Napisano 24 Września 2014 > Zakupiłem taki oto paździerz. Jako że dwa lata śmigała młoda dziewczyna to jest trochę do > porobienia więc od razu przejdę do pytań. > Pacjent PII 1.9 JTD 2001r (przed 10.2001) 59KW. > 1. Nie działa licznik i ABS. Już wyczytałem że jedno z drugim jest powiązane. Widzę że ktoś > wymieniał pompę ABS i pewnie cos nie halo (pisze na niej mazakiem Punto 1.1). Jaki numer lub > jak powinna wyglądać pompa ABS w PII JTD. do sprawdzenia czujniki w piastach zacznij od tyłu bo najczęściej prawy tył padał co do pompy to 5896074 ale musiał bym potwierdzić bo nie pamiętam > 2. Prędkości podawana jest z czujnika czy w takim razie np. uszkodzona pompa ma znaczenie w tym że > nie pokazuje prędkości? uszkodzona pompa powodowała by brak hamowania i nie ma nic wspólnego z odczytem prędkości no chyba ze jest sterownik abs`u uwalony (71711249 ) > 3. Jak mocowane są progi? Bo widzę że ktoś mocno walczył z silikonem oryginały na klipsy aftermarketowe zazwyczaj na silikon/klej do szyb > Jak je zdjąc bez niszczenia? trzeba zobaczyć jak jest mocowany próg > 4. Ciężko chodzi lewarek w pozycji lewo prawo (góra dół OK) zapewne linka do wymiany będzie? Bo > kolega twierdzi że wina wybieraka czasami te typy tak maja zacznij używać i samo wróci do normy > 5. Nie działa nawiew na 1,2 i 3 biegu na 4 normalnie. Zapewne opornica? uszkodzony rezystor oporowy 46721165 lub 46723713 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jian Napisano 24 Września 2014 Udostępnij Napisano 24 Września 2014 > Moze miec, bo czujniki chyba sa podpiete do pompy do sterownika ABS`u a nie do do pompy pompa jest tylko elementem tłoczącym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 24 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2014 > do sterownika ABS`u a nie do do pompy > pompa jest tylko elementem tłoczącym A gdzie ten sterownik od ABSu się znajduje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 24 Września 2014 Udostępnij Napisano 24 Września 2014 > do sterownika ABS`u a nie do do pompy > pompa jest tylko elementem tłoczącym No tak, skrot myslowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jian Napisano 25 Września 2014 Udostępnij Napisano 25 Września 2014 > A gdzie ten sterownik od ABSu się znajduje? przeważnie konstrukcyjnie na pompie abs`u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 25 Września 2014 Udostępnij Napisano 25 Września 2014 Czarny plastik na pompie ABS do którego wchodzi wiązka. Przykładowo: KLIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.