elciapek Napisano 29 Września 2014 Udostępnij Napisano 29 Września 2014 Wychodząc z założenia, że gleba jest nieuchronna postanowiłem bardziej się na nią przygotować i wymienić swoje crashpady PUIG PRO na gmole GIVI. [CRASHPADY] [GMOLE] Mam nadzieję tylko, że ewentualna gleba nie będzie zbyt bolesna dla mnie jak i mojej kieszeni. W tym tygodniu przychodzą rolki wahacza ze ślizgami - kolejny etap zabezpieczania moto. Dodatkowo korzystając z możliwości użycia podnośnika okleiłem ranty felg, a właściwie felgi jednej i to nie do końca. Na całą rolkę taśmy KEITI udało mi się w zasadzie okleić tylko tył i to niestety też będzie do poprawy, bo jest troszkę krzywo. Przód jest ładnie oklejony tylko z jednej strony, ale w 3/4 obwodu felgi - skończyła się taśma Ta cała maszynka, która miała ułatwiać oklejanie wg. mnie wcale tego nie ułatwia - podkład niezbyt chce się nawijać na to drugie kółko i się często podwija/plącze. Dodatkowo sprawę utrudniają ciężarki wyważające koło, także aby równo okleić felgi IMO trzeba zużyć ok. 2-3 szt. rolek taśmy. Koszty/straty niedzielnego przedsięwzięcia: - 20 PLN - koszt użycia narzędzi w serwisie samochodowym (ok.2godz.) - 400 PLN - gmole - taśma KETIT - zerwany gwint na śrubie mocowania silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 29 Września 2014 Udostępnij Napisano 29 Września 2014 fajne, halogeny zakladasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 29 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2014 > fajne, halogeny zakladasz? Ale o co kaman, jakie halogeny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 29 Września 2014 Udostępnij Napisano 29 Września 2014 > Ale o co kaman, jakie halogeny? na gmole Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 29 Września 2014 Udostępnij Napisano 29 Września 2014 Życzę Ci, żebyś wbrew tej obiegowej "opinii" nigdy nie musiał tych gmoli przetestować! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 29 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2014 > na gmole A po co mnie to? Nie mam zamiaru po polu/lesie jeździć Gmole założone z uwagi na to, iż przy ewentualnej glebie/szlifie uderzenie rozchodzi się w 3 punktach, a nie w jednym jak to mam miejsce przy crashpadzie - mniejsze ryzyko wygięcia lub wyłamania czegoś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 29 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2014 > Życzę Ci, żebyś wbrew tej obiegowej "opinii" nigdy nie musiał tych gmoli przetestować! Dzięki Póki co zapędów na rajdowca nie mam i mam nadzieję w tym wytrwać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 29 Września 2014 Udostępnij Napisano 29 Września 2014 bardziej moto oświetlone ale jak chcesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oxxxz Napisano 29 Września 2014 Udostępnij Napisano 29 Września 2014 > bardziej moto oświetlone ale jak chcesz Oświetleania nigdy za dużo, a gmoli nie znoszę w moto;) Dlateggo mam tylko crashe jak u kolegi co je zmienił na gmole. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 29 Września 2014 Udostępnij Napisano 29 Września 2014 Bardzo przydatne lampki U siebie mam założone lightbary (może nie tak fachowe) ale również dają radę. 2 x 20 Watt a świecą mocniej od mojej głównej 35 Wattowej żarówki Jak na razie służą jako awaryjne oświetlenie na wypadek przepalenia się głównej żarówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elciapek Napisano 29 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2014 > Oświetleania nigdy za dużo, a gmoli nie znoszę w moto;) Dlateggo mam tylko crashe jak u kolegi co > je zmienił na gmole. Mnie akurat te gmole nie rażą, ale zgodzę się, że niektóre wyglądają na moto fatalnie. Poza tym jak pisałem wyżej: jakoś większe mam zaufanie do konstrukcji mającej trzy różne punkty styczności z ramą niż takiej, która ma tylko jeden. IMO crashpad będzie jendnorazowego użytko i po glebie będzie trzeba raczej wymieniać na nowy egzemplarz, pod warunkiem oczywiscie, że przy okazji wygięciu/urwaniu/wyłamaniu nie ulegnie punkt jego mocowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.