Skocz do zawartości

elciapek

użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 625
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Stolnica

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

elciapek's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

27

Reputacja

  1. Co do bloku silnika sie nie wypowiadam, bo nie wiem, ale głowice chyba jednak mogć być inne, bo jednak jesli już ktos odradza LPG w focusie mk2 to w tych egzemplarzach z silnikiem 100KM, polecając jednoczesnie wersję 115KM do zagazowania. Stąd wnioskuje, ze jednak jakaś różnica mimo wszystko istnieje, nie tylko mocowa. Jakiś czas temu odpytałem się jednej firmy co zakłada instalki LPG to generalnie wywód byl taki, że w lubryfikacje nie wierzą i domyślnie jej nie zakładają, a w tym konkretnym silniku zalecają kontrole luzów co 30-40 kkm albo jezdzic do remontu glowicy (80-120kkm), ktory potem zrobic juz ze wzmacnianiem gniazd co ma rozwiazac problem na zawsze.
  2. O widzisz i to jest wiarygodna opinia. Zastanawia mnie tylko ta Twoja wersja silnikowa 105KM. Wydawało mi się, że w mk2 są tylko dwa rodzaje 1.6: 100KM, w którym są problemy z wypalaniem gniazd i 115KM, gdzie nikt tego problemu nie podnosi.
  3. Założyłem już wątek w dziale z LPG, ale póki co cisza, wiec może tu będzie szybciej. Pacjent jak w temacie. Zastanawiam się nad montażem instalacji LPG. W sieci sporo wpisów, ze nie wolno, bo wypalają się gniazda, ale mam wrażenie, ze to opinie zasłyszane, raczej nie z pierwszej ręki. Z drugiej strony można tez bez problemu znaleźć sztuki jeżdżące na LPG z tym silnikiem. Ma ktoś doświadczenie jak to jest naprawdę? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. Ktoś ma może bezpośrednie doświadczenie z zagazowaniem tego silnika? Dużo negatywnych opinii jest w internecie w związku z wypalaniem się gniazd. Z drugiej strony znajdują się egzemplarze zagazowane i jakoś jeżdżą, ile tak jeżdżą .... tego już nie wiem. Może problem jest wyolbrzymiony. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  5. Mialem tak w Astrze J 1.5 tony i nie bylo problemow. Kwestia nakrętek pływających, bo są i w normalnej cenie i w takiej, że się odechciewa takich zmian. Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
  6. Mieszkasz w Krakowie? Czy gdzieś pod? Nie wierze, że nie macie jakiś regionalych grup w okolicach. Motocykliści to brać raczej przyjazna i nie trzeba sie znać, żeby coś komuś pokazać ew. pomóc. Myślę, że w takiej wawie w sezonie nie byłoby problemu - wystarczy post na grupie i odzew jakiś by był. W zimę to raczej ciężko, a jak masz parcie na zakup przed sezonem to już w ogóle nie widzę rozwiązania na odsłuch komina oprócz wspomnianego jutuba.
  7. Tak jak Ci @MisiekWAW napisał jak kupował do zeta - najlepiej posłuchać na żywo konkretny tłumik na takim sprzęcie jak masz. Kupowaniem przez youtuba można sie rozczarować
  8. Za duże uogólnienie jak dla mnie R2 - czy mój Versys brzmiał fajnie? Nie sądze. Czy Twój ER brzmiał fajnie? Nie sądze Był głośny - to fakt. Nie dało się za nim jechać - to fakt, ale na pewno nie była to muzyka dla ucha V2 - czy taka DL brzmi fajnie? Nie sądzę R3 - tu przyznaje Ci rację, większość pierdzi całkiem znośnie R4 - K1200 dupy nie urywa nawet na akcesoryjnym kominie. R1 wydłubany już gada całkiem fajnie. CBR 600RR na TOCE wyje aż miło posłuchać Także wniosek - wszystko zależy
  9. No kupiłem, kupiłem. Zgadza się. Grają na tyle dobrze, że szkoda było psuć Ale fakt, wyglądają paskudnie Teraz kupiłem jakies bardziej ślitaśne SONY A co do sprzedaży to bez przesady - te kossy kosztuja jakies grosze. Za ile niby miałbym to sprzedawać? Nie opłaca się. Taniej do śmieci wywalić za jakis czas
  10. Hmmm.... Pizgnąłem Scale w kąt po jednym użyciu i póki co dałem sobie spokój z podmianą przetworników Nie pierwsza i nie ostatnia fanaberia A wszystko jak zwykle przez kobiety - miałem jechać z koleżanką do CRO na moto, a wyszło jak zwykle Powody, dla których Scala leży i się kurzy: 1. Na sporocie interkom i tak wygląda mało profesjonalnie 2. Na sporcie i tak nie pojedziesz dalej jak na radomring 3. Na sporcie i tak jeździsz tak, że mało co słychać a czasami widać 4. Mam zamiar wymienić wydech na rurki calowe TOCE na przyszły sezon, a wtedy to już w ogóle będzie armagedon Także, mając na uwadze powyższe, nie wiem czy nie będę gonił tego diwajsu
  11. Wizualnie za bardzo tutaj nie poszalejesz - moto całe czarne, więc dając czarną szybę bedzie dalej..... czarne Jeśli sie składasz na tyle, że patrzysz przez szybę, bierz przezroczystą
  12. Poruszasz tutaj tylko aspekty komfortu termicznego. Jak dla mnie sprawę załatwiają jeansy motocyklowe. Podobnie jak Ty śmigam o 6 do roboty i takie spodnie jak dla mnie świetnie sie sprawdzają. Kiedy temp spadnie znacząco pod spodnie zakaldam bielizne termoaktywna i po problemie. Jesli chodzi zaś o kwestię ochrony przed deszczem to fakt, moje rozwiazanie jest do kitu. Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
  13. Wszystko zależy od sprzętu. Niektóre wstają chętnie, inne wręcz przeciwnie. Dajmy na to taki Versys z jedynie 64KM szedł na gumę bez zajakniecia bez strzelania ze sprzęgła. Wystarczyla operacja na rollgazie.Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
  14. Ja powiem tak. Podjechałem ze swoją padlina do chłopaków gdzie serwisuje sprzęty. Są cieci na motula za to PRO repsolowi. Olej podobno byl niedawno wymieniany (300V), ale stwierdzili po kolorze, ze raczej to niedawno bylo dawno i namowili na wymiane, bo świeży olej tak nie wygląda. Zgodzilem sie na wymiane na repsola. Na następny dzien kolor mialem taki sam jak motula. Wniosek: wszystko zalezy ile środków czyszczacych ma w sobie dana oliwa i ile nagaru sidzi w silniku. Czy u Ciebie wymienili? Ciężko stwierdzić. Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
  15. elciapek

    Harz

    Daleko ta miejscówa z wawy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.