Sapphire Napisano 16 Października 2014 Udostępnij Napisano 16 Października 2014 Dzień dobry, część i czolem Szybkie pytanko. Muszę wywalić głowicę i mam w zasięgu inną w dobrym stanie z Punto 1.2 z 94 roku. Pytanie czy da rade to wsadzić do Uniakowego 1.0 P&P? Tak żeby nie bawić się z zaplonem elektronicznym tylko wsadzić z powrotem aparat zapłonowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 16 Października 2014 Udostępnij Napisano 16 Października 2014 > Dzień dobry, część i czolem > Szybkie pytanko. Muszę wywalić głowicę i mam w zasięgu inną w dobrym stanie z Punto 1.2 z 94 roku. > Pytanie czy da rade to wsadzić do Uniakowego 1.0 P&P? Tak żeby nie bawić się z zaplonem > elektronicznym tylko wsadzić z powrotem aparat zapłonowy? Jesli tylko wałek w tej czapce ma końcówkę pod sprzęgło rozdzielacza to będzie się dało założyć ale nie wiem jak w przypadku mpi, bo tam trzeba czytac z hallotronu tez kolejnosc wtryskow... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 17 Października 2014 Udostępnij Napisano 17 Października 2014 kolektor ssący na inny rozstaw otworów montażowych, nie ma wyjścia na mechaniczną pompkę paliwa, która i tak nie zadziała z 866 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sapphire Napisano 17 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2014 > kolektor ssący na inny rozstaw otworów montażowych, nie ma wyjścia na mechaniczną pompkę paliwa, > która i tak nie zadziała z 866 A czemu miałby mieć wyjście na mechaniczna pompę skoro silnik do którego chcę wsadzić ta głowice jest na wtrysku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sapphire Napisano 17 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2014 > Jesli tylko wałek w tej czapce ma końcówkę pod sprzęgło rozdzielacza to będzie się dało założyć ale > nie wiem jak w przypadku mpi, bo tam trzeba czytac z hallotronu tez kolejnosc wtryskow... Ale to raczej nie jest MPI. Chociaż nie wiem, bo nie wiem jakie były w 94 roku. Konkretnie chodzi o tą głowicę. jakiś tekst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 17 Października 2014 Udostępnij Napisano 17 Października 2014 > Ale to raczej nie jest MPI. Chociaż nie wiem, bo nie wiem jakie były w 94 roku. Konkretnie chodzi o > tą głowicę. jakiś tekst Popraw link na Taki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 17 Października 2014 Udostępnij Napisano 17 Października 2014 > A czemu miałby mieć wyjście na mechaniczna pompę skoro silnik do którego chcę wsadzić ta głowice > jest na wtrysku? to po co chcesz kombinować z mechanicznym zapłonem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sapphire Napisano 17 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2014 > to po co chcesz kombinować z mechanicznym zapłonem? bo taki jest w aucie Wtrysk i rozdzielacz. Wiem ze można założyć elektronikę, ale na razie nie ma ani czasu ani ochoty na wymianę. Po prostu mam dostęp do 2 głowic i zastanawiam się którą założyć. Tym bardziej ze ta z punto wygląda na dobry stan i ma całkiem niezłą cenę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sapphire Napisano 17 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2014 > Popraw link na Taki Dzięki za poprawienie pisze z telefonu i nie wiedziałem, że coś było nie tak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 17 Października 2014 Udostępnij Napisano 17 Października 2014 aha, aczklwiek nie oceniał bym głowicy bez jej rozebrania, nie wiesz w jakim stanie są prowadnice, gniazda, zawory a robić sobie dwa razy robote jest bz sensu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sapphire Napisano 17 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2014 > aha, aczklwiek nie oceniał bym głowicy bez jej rozebrania, nie wiesz w jakim stanie są prowadnice, > gniazda, zawory a robić sobie dwa razy robote jest bz sensu Z tym sobie akurat poradzimy będzie na wierzchu to się obejrzy najważniejsze czy będzie pasować. wszyscy mówią, że fire to p&p i spokój, a Ty piszesz o innym rozstawie śrub. Jesli to nie będzie p&p to wsadzimy serię i tyle nie ma na razie możliwości na zabawę ze zmianą kolektorów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 17 Października 2014 Udostępnij Napisano 17 Października 2014 na pewno inny rozstaw jest w mpi bo sprawdzałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sapphire Napisano 17 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2014 > na pewno inny rozstaw jest w mpi bo sprawdzałem Czyli 8V miało też mpi? Jeśli dobrze pamiętam to 8V miało 2 wersje, 60 i 75KM, ale nie wiem co powodowało różną moc? Właśnie wielopunkt czy coś jeszcze? Jak będę gadał ze sprzedawca to zapytam czy to było spi czy mpi. A po pracy poszukam kiedy weszło MPI bo jeśli w 94 nie było tego jeszcze to mamy szansę na udane połączenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 17 Października 2014 Udostępnij Napisano 17 Października 2014 > Czyli 8V miało też mpi? Jeśli dobrze pamiętam to 8V miało 2 wersje, 60 i 75KM, ale nie wiem co > powodowało różną moc? Właśnie wielopunkt czy coś jeszcze? Jak będę gadał ze sprzedawca to > zapytam czy to było spi czy mpi. A po pracy poszukam kiedy weszło MPI bo jeśli w 94 nie było > tego jeszcze to mamy szansę na udane połączenie Różną moc powodował wtrysk . W późniejszych wersjach już osprzęt, kompy itp... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sapphire Napisano 17 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2014 > Różną moc powodował wtrysk . W późniejszych wersjach już osprzęt, kompy itp... Pytanie tylko czy jeśli ta głowica którą będę miał będzie MPI to co oprócz kolektora będzie potrzebne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 18 Października 2014 Udostępnij Napisano 18 Października 2014 > Pytanie tylko czy jeśli ta głowica którą będę miał będzie MPI to co oprócz kolektora będzie > potrzebne kolektorów, listwy wtryskowej, pompy innej, no i kompa co to ogarnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sapphire Napisano 18 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2014 > kolektorów, listwy wtryskowej, pompy innej, no i kompa co to ogarnie o żesz ty, trochę zabawy się robi a wiesz jak to wygląda przy SPI? Tez trzeba coś zmienić czy pasują kolektory i reszta z 1.0? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 18 Października 2014 Udostępnij Napisano 18 Października 2014 > o żesz ty, trochę zabawy się robi a wiesz jak to wygląda przy SPI? Tez trzeba coś zmienić czy > pasują kolektory i reszta z 1.0? Ta czapka z linku to jest SPI i ma miejsce na aparat zapłonowy więc powinna pasować... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilmm Napisano 18 Października 2014 Udostępnij Napisano 18 Października 2014 > Ta czapka z linku to jest SPI i ma miejsce na aparat zapłonowy więc powinna pasować... No tak, ale komp, wtrysk z lytra? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 19 Października 2014 Udostępnij Napisano 19 Października 2014 > No tak, ale komp, wtrysk z lytra? teoretycznie to wtrysk i komp z lytra powinien ogarnąć takie 1.2 spi... ale nie widzę sensu zakładania to 1.0 czapki z 1.2 spi... jak więcej zyska się samym wałkiem 866 ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sapphire Napisano 20 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Października 2014 > teoretycznie to wtrysk i komp z lytra powinien ogarnąć takie 1.2 spi... ale nie widzę sensu > zakładania to 1.0 czapki z 1.2 spi... jak więcej zyska się samym wałkiem 866 ;p Wałek poszukamy później. Teraz musimy po prostu wstawić porządną głowicę, bo naszej nie ma sensu regenerować. Dostaliśmy 2 w dobrej cenie, a że ta z punto jest w dużo lepszym stanie to się od razu wrzuci i już. A propos. Jak w punto sie reguluje zawory? Też płytkami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.