grze1234 Napisano 16 Października 2014 Udostępnij Napisano 16 Października 2014 Jak temacie. Do miasta bardziej niz w trase. Czy wziac zwykle 1.6 , czy spiac sie na 1.5 w turbinie? Po prostu jak sie psuje stare 1.6 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 16 Października 2014 Udostępnij Napisano 16 Października 2014 > Jak temacie. Do miasta bardziej niz w trase. Czy wziac zwykle 1.6 , czy spiac sie na 1.5 w > turbinie? Po prostu jak sie psuje stare 1.6 ? 1.6 120KM jedzie ladnie. Do nawet dosc dynamicznej jazdy sie nadaje. Ten 150KM mozna dlubnac na 200KM a to juz rakieta. Do miasta to bralbym 1.0T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 16 Października 2014 Udostępnij Napisano 16 Października 2014 > Jak temacie. Do miasta bardziej niz w trase. Czy wziac zwykle 1.6 , czy spiac sie na 1.5 w > turbinie? Po prostu jak sie psuje stare 1.6 ? 1.6 125 KM bo o innym to bez sensu myśleć, jest sens wziąść jak chcesz auto w którym tylko zmienne fazy mogą paść z dziwnych rzeczy. Palić będzie to bardzo przyzwoicie, mi wyszło na trasie ok. 6 lub poniżej ok. 6.5 - 7 w mieście (130k ludu) i lekkie korki. Na trasie ciężko będzie tym wyprzedzić, ale jak podciągniesz pod 6k rpm to da radę. A jak myślisz o gazie to pozostaje tylko i wyłącznie ten silnik 1.0 100 lub 125 KM ma znajomy. Ostatnio opowiadał że w mieście jest w miarę ok. W podobnych warunkach spala mu trochę powyżej 7 jakoś. Ale na autostradzie dojechał do magicznej dyszki bez większego problemu. Prędkości pewnie były wyższe, ale tutaj ten silniczek już swoje przepali 1.5T chyba będzie najlepszy, spalali +- tyle samo a pojedzie szybciej i jak wcześniej już napisane, robisz go pod 200 KM i jest bajeczka. Ale .... to wtrysk bezpośredni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grze1234 Napisano 16 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2014 > 1.6 120KM jedzie ladnie. Do nawet dosc dynamicznej jazdy sie nadaje. Ten 150KM mozna dlubnac na > 200KM a to juz rakieta. Do miasta to bralbym 1.0T. Jezdzilem tym 1.0 i troche sie zawiodlem. Jakis taki kiepski najnizszy dol. Wrecz raz przy ruszaniu mi zgasl. Mysle o 1.6 125 kucy, lub jak ma jakies powszechnie znane wady, to 1.5 150. Samochod dla zony i trase to on bedzie widzial sporadycznie. Juz predzej jakies zaspy i dziury w jezdni. Najwazniejsze zeby byl pewny i spokojny w obyciu. Bo jak cos sie dzieje to zaraz mam telefon i Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grze1234 Napisano 16 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2014 > 1.6 125 KM bo o innym to bez sensu myśleć, jest sens wziąść jak chcesz auto w którym tylko zmienne > fazy mogą paść z dziwnych rzeczy. > Palić będzie to bardzo przyzwoicie, mi wyszło na trasie ok. 6 lub poniżej ok. 6.5 - 7 w mieście > (130k ludu) i lekkie korki. > Na trasie ciężko będzie tym wyprzedzić, ale jak podciągniesz pod 6k rpm to da radę. A jak myślisz o > gazie to pozostaje tylko i wyłącznie ten silnik > 1.0 100 lub 125 KM ma znajomy. Ostatnio opowiadał że w mieście jest w miarę ok. W podobnych > warunkach spala mu trochę powyżej 7 jakoś. Ale na autostradzie dojechał do magicznej dyszki > bez większego problemu. Prędkości pewnie były wyższe, ale tutaj ten silniczek już swoje > przepali > 1.5T chyba będzie najlepszy, spalali +- tyle samo a pojedzie szybciej i jak wcześniej już napisane, > robisz go pod 200 KM i jest bajeczka. Ale .... to wtrysk bezpośredni Dzieki. Wychodzi wiec na to ze do spokojnego bujania sie starcza 1.6 125km. Czyli dla zony starczy. A jak bede chcial sie jej pozbyc to 1.5 grzebniete na 200 kucy. Zabije sie na bank, bo czasam depnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 17 Października 2014 Udostępnij Napisano 17 Października 2014 > Jezdzilem tym 1.0 i troche sie zawiodlem. Jakis taki kiepski najnizszy dol. Wrecz raz przy ruszaniu > mi zgasl. > Mysle o 1.6 125 kucy, lub jak ma jakies powszechnie znane wady, to 1.5 150. Samochod dla zony i > trase to on bedzie widzial sporadycznie. Juz predzej jakies zaspy i dziury w jezdni. > Najwazniejsze zeby byl pewny i spokojny w obyciu. Bo jak cos sie dzieje to zaraz mam telefon i Ja jezdzilem tym 1.6 - mialem sluzbowy i bylem zachwycony. Jedzi lepiej niz ceed. Powyzej 140 lapie zadyszke ale poza tym nie ma sie do czego przyczepic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 17 Października 2014 Udostępnij Napisano 17 Października 2014 > Ja jezdzilem tym 1.6 - mialem sluzbowy i bylem zachwycony. Jedzi lepiej niz ceed. Powyzej 140 lapie > zadyszke ale poza tym nie ma sie do czego przyczepic. Jaka tam jest skrzynia, 5 czy 6? Na autostradzie leb nie puchnie od halasu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 17 Października 2014 Udostępnij Napisano 17 Października 2014 > Jaka tam jest skrzynia, 5 czy 6? > Na autostradzie leb nie puchnie od halasu? 5 teczka Sześciobiegowe to już 1.0 i 1.5 No trochę hałasuje, ale jak jesteś świadom że to stara konstrukcja benzynowa w kompaktowym fordzie to nie dziwi Cie to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 17 Października 2014 Udostępnij Napisano 17 Października 2014 > Jaka tam jest skrzynia, 5 czy 6? > Na autostradzie leb nie puchnie od halasu? 5 biegowa oprocz dziwnych zaglowkow, ktore powodowaly, ze glowa byla przesunieta do przodu do niczego innego nie moglem sie przyczepic. W srodku bylo ciszej od ceeda, byl wystarczajaco dynamiczny i do 140 jechal sprawnie pozniej troche tchu brakowalo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grze1234 Napisano 17 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2014 > 5 biegowa oprocz dziwnych zaglowkow, ktore powodowaly, ze glowa byla przesunieta do przodu do > niczego innego nie moglem sie przyczepic. W srodku bylo ciszej od ceeda, byl wystarczajaco > dynamiczny i do 140 jechal sprawnie pozniej troche tchu brakowalo. Niestety Ceed czy i30 to nie sa wzory jezeli chodzi o wyciszenie Juz racze to pojazdy z samego dolu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grze1234 Napisano 17 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2014 > 5 teczka > Sześciobiegowe to już 1.0 i 1.5 > No trochę hałasuje, ale jak jesteś świadom że to stara konstrukcja benzynowa w kompaktowym fordzie > to nie dziwi Cie to W amis byl kiedys 2011 test kompaktow i foka z tym sercem halasliwa byla dopiero przy 140 km/h. Przy nizszych predkosciach to mniej wiecej byla na poziomie reszty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 18 Października 2014 Udostępnij Napisano 18 Października 2014 > Niestety Ceed czy i30 to nie sa wzory jezeli chodzi o wyciszenie > Juz racze to pojazdy z samego dolu. No dobrze to bylo tez ciszej niz w Megane i w Astrze III? Bardziej godnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grze1234 Napisano 22 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2014 > No dobrze to bylo tez ciszej niz w Megane i w Astrze III? Bardziej godnie? No akurat nie bylo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaryskaBlue Napisano 13 Września 2015 Udostępnij Napisano 13 Września 2015 > 1.6 125 KM bo o innym to bez sensu myśleć, jest sens wziąść jak chcesz auto w którym tylko zmienne > fazy mogą paść z dziwnych rzeczy. > Palić będzie to bardzo przyzwoicie, mi wyszło na trasie ok. 6 lub poniżej ok. 6.5 - 7 w mieście > (130k ludu) i lekkie korki. > Na trasie ciężko będzie tym wyprzedzić, ale jak podciągniesz pod 6k rpm to da radę. A jak myślisz o > gazie to pozostaje tylko i wyłącznie ten silnik > 1.0 100 lub 125 KM ma znajomy. Ostatnio opowiadał że w mieście jest w miarę ok. W podobnych > warunkach spala mu trochę powyżej 7 jakoś. Ale na autostradzie dojechał do magicznej dyszki > bez większego problemu. Prędkości pewnie były wyższe, ale tutaj ten silniczek już swoje > przepali > 1.5T chyba będzie najlepszy, spalali +- tyle samo a pojedzie szybciej i jak wcześniej już napisane, > robisz go pod 200 KM i jest bajeczka. Ale .... to wtrysk bezpośredni Dzieki. Wychodzi wiec na to ze do spokojnego bujania sie starcza 1.6 125km. Czyli dla zony starczy. A jak bede chcial sie jej pozbyc to 1.5 grzebniete na 200 kucy. Zabije sie na bank, bo czasam depnie Witam, ilość koni to maksymalna prędkość, jednak o dobrym przyspieszeniu decyduje max moment obrotowy. Jak masz nisko wysoki moment obrotowy to wtedy jest depnięcie i nieoczekiwane przyspieszenie i dzwon... ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.