Skocz do zawartości

Opel Astra III 2.0T 170 KM. Założenie gazu.


Krajowy

Rekomendowane odpowiedzi

Czy warto, to przy spalaniu nie mamy o czym dyskutować.

Czy silnik przyjmie gaz ? Gdzie i jaki LPG założyć do tego silnika ?

Ile będzie kosztować dobry gaz, żeby tylko tankować i jeździć ?

Ma ktoś pomysł, żeby założyć duży zbiornik LPG, a żeby to nie zajmowało pół bagażnika ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy silnik przyjmie gaz ?

bez problemu, hydraulika w nim jest

> Ile będzie kosztować dobry gaz, żeby tylko tankować i jeździć ?

od 2500zł w górę

> Ma ktoś pomysł, żeby założyć duży zbiornik LPG, a żeby to nie zajmowało pół bagażnika ?

wnęka na koło zapasowe, zbiornik ok 50L tam wchodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bez problemu, hydraulika w nim jest

Czytałem coś w necie o jakiejś pętli paliwowej. Wiesz coś na ten temat? Co to w ogole jest?

> od 2500zł w górę

Coś konkretnego polecasz? CzytaLem ze stag4 jest dobry i kilka tych silników na nim jeździ.

> wnęka na koło zapasowe, zbiornik ok 50L tam wchodzi

Polecasz często tego gościa z kolejowej, a teraz podobno do Czeladzi się przeniósł. On dobierze części dobrze, czy zamontuje wszystko jednej firmy, czy dobierze części z roznych żeby to działało jak należy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instalacja do tego musi mieć wydajne wtryski i reduktor z dużym zapasem wink.gif

U mnie wszedł zbiornik 55l

> Czytałem coś w necie o jakiejś pętli paliwowej. Wiesz coś na ten temat? Co to w ogole jest?

Pewnie chodzi Ci o zapętlenie czyli w skrócie przy wysokich obrotach wtryski leją ile dadzą radę oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A nie można zamontować wtrysków wydajniejszych? Po zamontowaniu wtrysku benzyny to jest to jakaś

> wada?

Oczywiście, że można tylko ja mam trochę więcej mocy u Ciebie łatwiej dobrać.

Na wysokich obrotach lepiej jechać na benzynie niż na gazie wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A nie można zamontować wtryskow wydajniejszych? Po zamontowaniu wtrysku benzyny to jest to jakas

> wada?

Chodzi o to że przy max. bucie, może dochodzić do pętlenia wtryskiwaczy benzynowych, tzn. są non stop otwarte i leją swoim max wydatkiem, a że wtryskiwacze gazowe sterowane są przez ECU benzynowe a komputer gazowy jedynie przemnaża odpowiednio czas wtrysku i nakłada korekty, aby wydatek gazu był odpowiedni w danej chwili.

I teraz sytuacja, komp gazowy widzi że ECU benzynowe leje paliwo z max czasem wtrysku (tzw. zapętlenie wtryskiwacz) i zaczyna głupieć, albo zaczyna lać też z max czasem wtryskiwaczy gazowych co niekoniecznie może oznaczać, że mieszanka jest w porządku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sonda lambda szerokopasmowa, na podstawie jej wskazań można dokładnie określić AFR czyli mniej

> więcej dowiedzieć się jak bardzo ubogo albo jak bardzo bogato jest.

Z tym, że jak wtryskiwacze benzyny się zapętlają, to ewentualna korekta gazowych (i to taka działająca pewnie dłuższy czas) jest raczej problematyczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wydatek wydatkiem, ale kontroli nad składem mieszanki i tak nie masz w tej sytuacji. Przykładowo -

> raz ciśnienie LPG spada inaczej niż innym razem, a skorygować tego czasem wtrysku nie ma jak.

maja 2 wtryskiwacze mamy wieksza wydajnosc, lpg nie zapetla czyli mamy "kontrole" nad skladem mieszanki

spadek cisnienia to inna sprawa, od tego tez jest korekta w sterowniku do ustawienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postawiłem, że zakładam STAGa. Polecany niestety p. Tomek nie okazał się osobą godną zaufania. Przez telefon z łaską poinformował mnie o koszcie założenia instalacji i na żadne z pytań nie chciał odpowiadać. Zadzwoniłem również też do producenta Staga i on wyznaczył mi dobry, polecany warsztat Zadzwoniłem do nich, powiedzieli mi dokładnie różnice pomiędzy instalacjami, powiedzieli na co zwrócić uwagę przy jej wyborze. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zostaje wsadzić LSU w rurę.

Dowiedziałem się, że uzupełnianie benzyny przy wyższych obrotach nie jest wadą instalacji, silnika tylko nieudolnego dobrania podzespołów przez osobę zakładającą instalację ok.gif

Problem powyższy jedynie może faktycznie występować przy strojeniu aut powyżej 400 KM ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Polecany niestety p. Tomek nie okazał się osobą godną zaufania.

> Przez telefon z łaską poinformował mnie o koszcie założenia instalacji i na żadne z pytań nie chciał odpowiadać.

Powiem ci tak, przez telefon to można pizze zamówić. Trzeba było poświęcić parę minut, podjechać do niego i pogadać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.