Hadziej Napisano 30 Października 2014 Udostępnij Napisano 30 Października 2014 Cześć Wszystkim, wróciłem ponieważ dalej walcze z nierówno pracującym uniaczem, jako że nie mogłem namierzyć starego wątku pozwoliłem sobie założyć nowy. Co się zmieniło od ostatniego postu, wymieniłem krokowca i falujące obroty znikły, samochód ponad tydzień czasu śmigał jak nowy, od zeszłego piątku zaczęły się znowu problemy. Rano samochód niechętnie odpala, trzeba przytrzymać gaz żeby nie zdławił się, czasami schodząc z obrotów przygasa ale jest to do opanowania, na gazie zawsze spadając z obrotów gaśnie, ale jeździ normalnie, w sensie przyspiesza (jak na 1.0 ) Pozatym nawet jak się nagrzeje, po chwili to co prawda silnik nie gaśnie ale nie pracuje równo, w sensie telepie silnikiem a obroty były wczoraj sprawdzane i wydaje się że są ok. Wczoraj byłem na kompie u suszpl (polecam ) i po podpięciu wyskakuje błąd "Styk biegu jałowego - problemy z masą?". Pewnie jakieś większe szczegóły poda susz jak się zjawi ale czy ktoś może wie z tym to się je? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 30 Października 2014 Udostępnij Napisano 30 Października 2014 > "Styk biegu jałowego - problemy z masą?" Może być - nie zaszkodzi przeczyszczenie styków i klemy kabla masowego - tego który idzie od akumulatora poprzez połączenie z "budą" aż do bloku silnika. U mnie były problemy z gaśnięciem silnika, odkręciłem ów kabel, wyczyściłem klemę, styki do karoserii i silnika też potraktowałem papierem ściernym i szczotką drucianą. Od tego czasu problemy z gaśnięciem ustały. Czy w Twoim przypadku to pomoże - nie wiem, ale na pewno nie zaszkodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hadziej Napisano 30 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2014 > Może być - nie zaszkodzi przeczyszczenie styków i klemy kabla masowego - tego który idzie od > akumulatora poprzez połączenie z "budą" aż do bloku silnika. > U mnie były problemy z gaśnięciem silnika, odkręciłem ów kabel, wyczyściłem klemę, styki do > karoserii i silnika też potraktowałem papierem ściernym i szczotką drucianą. Od tego czasu > problemy z gaśnięciem ustały. Czy w Twoim przypadku to pomoże - nie wiem, ale na pewno nie > zaszkodzi. Przypomniałem sobie, błąd mówi o ZWARCIU z masą, ale jasne, rzuce okiem na kabel masowy, może faktycznie zaśniedział Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 30 Października 2014 Udostępnij Napisano 30 Października 2014 styk biegu jałowego - zwarcie do masy oznacza najczęściej.... zwarcie w silniku krokowym... w 1.0 tylko on odpowiada za jałowe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
suszpl Napisano 30 Października 2014 Udostępnij Napisano 30 Października 2014 > styk biegu jałowego - zwarcie do masy oznacza najczęściej.... zwarcie w silniku krokowym... w 1.0 > tylko on odpowiada za jałowe... no i wlasnie sie tak zastanawialismy ktory kabel we wtyczce do krokowca idzie do masy na logike to czarny, ale roznie moze byc. faktycznie dobrze sprawdzic te polaczenia masy (cholera, nie pomyslalem o tym...), krokowiec tez w porownaniu do mojego (mój jeszcze fabryczny) wydaje cichsze odgłosy wydaje się być "słabszy". Myślałem zeby też tps wyregulować, ale za cholere nie moglem znalezc w necie jak to zrobic, a rok-dwa temu robilem to w swoim uno i nie pamietam za nic jak to sie robilo... wiem ze jakos sie krokowca cofało i w tej pozycji sie ustawialo tps na napiecie okolo 0,22v na stykach 1 i 2 (zakres 0,18-0,25 jest dopuszczalny, tyle pamietam). Może źle szukam przyczyny ale sprawdzić nie zaszkodziłoby w kazdym razie faktycznie sprawdz i przeczysc te łaczenia z masą i może co teraz się poprawi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hadziej Napisano 31 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2014 > styk biegu jałowego - zwarcie do masy oznacza najczęściej.... zwarcie w silniku krokowym... w 1.0 > tylko on odpowiada za jałowe... Zwarcie? czyli krokowiec po 2ch tygodniach może być death? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 31 Października 2014 Udostępnij Napisano 31 Października 2014 > Zwarcie? czyli krokowiec po 2ch tygodniach może być death? chiński.... tak, i może nawet jako tako pracować i mieć zwarcie wewnętrzne w 1.0 (jetronic i motronic) tylko on odpowiada za jałowe (no dobra, jeszcze jak ufo padnie to nie są stabilne)... tam nic więcej nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hadziej Napisano 31 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2014 > chiński.... tak, i może nawet jako tako pracować i mieć zwarcie wewnętrzne > w 1.0 (jetronic i motronic) tylko on odpowiada za jałowe (no dobra, jeszcze jak ufo padnie to nie > są stabilne)... tam nic więcej nie ma Na wszelki wypadek zaczynam reklamacje krokowca bo wychodzi na to że on umarł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
suszpl Napisano 2 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2014 > Na wszelki wypadek zaczynam reklamacje krokowca bo wychodzi na to że on umarł mozna sprobowac, w razie co mozemy sie ustawic na jakis konkretny dzien i przelozyc z mojego auta i zobaczyc czy blad i problem zniknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.