wodzu Napisano 9 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2014 Czy tylną belkę w XP jakoś się serwisuje, żeby wydłużyć jej żywotność ? Ile wytrzymuje do regeneracji i co wpływa na szybsze zużycie ? Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekMiz Napisano 9 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2014 > Czy tylną belkę w XP jakoś się serwisuje, żeby wydłużyć jej żywotność ? > Ile wytrzymuje do regeneracji i co wpływa na szybsze zużycie ? > Pzdr Regeneruje się. U mnie oryginalna była w Pikusiu kupionym przy 100 kkm a sprzedanym przy 195 kkm ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudobrody Napisano 12 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2014 > Czy tylną belkę w XP jakoś się serwisuje, żeby wydłużyć jej żywotność ? > Ile wytrzymuje do regeneracji i co wpływa na szybsze zużycie ? > Pzdr Wymienia uszczelniacze i łożyska igiełkowe... syf i woda są główną przyczyną, przez którą zdychają belki w autach PSA. po założeniu zestawu naprawczego belka wytrzymała do 320 kkm i dopiero wtedy ją regenerowałem. pozdr. M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dakota Napisano 12 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2014 > Czy tylną belkę w XP jakoś się serwisuje, żeby wydłużyć jej żywotność ? > Ile wytrzymuje do regeneracji i co wpływa na szybsze zużycie ? > Pzdr Belka w XP jest trwała.. Bardziej niż o uszczelnienie i łożyska igiełkowe w samochodach jeżdżących z większym obciążeniem bałbym się odkształcenia drążków skrętnych. U mnie tył solidnie usiadł po 195.000 km - skończyło się "przełożeniem" drążków o jeden ząbek i przy okazji wymianą uszczelnień. Według mojego mechanika gdyby nie te drążki to belka spokojnie wytrzymałaby jeszcze ze 100.000 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 25 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2014 > Czy tylną belkę w XP jakoś się serwisuje, żeby wydłużyć jej żywotność ? > Ile wytrzymuje do regeneracji i co wpływa na szybsze zużycie ? > Pzdr Są dwie szkoły - albo wymiana uszczelniaczy co kilkadziesiąt tyś km, albo nierobienie nic i czekanie na rozwalenie belki. Wtedy wymienia się czopy, łożyska i uszczelniacze. Koszt podobny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.