Skocz do zawartości

Trzy szybkie pytania (kontrolki)


Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie:

1) czy błędy komputer są sygnalizowane zawsze przez dwie kontrolki (tj czerwona poduszki i pomarańczowa silnika)?

2) czy po włączeniu zapłonu kontrolka poduszki pasażera (pomarańczowa) powinna się zapalić?

3) czym może być spowodowane nie włączanie się kontrolki poduszki pasażera niezależnie od pozycji na przełączniku?

Na razie chyba tyle, ale że Kropka zaczęła mieć humory, to pewnie pojawią się kolejne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak w temacie:

> 1) czy błędy komputer są sygnalizowane zawsze przez dwie kontrolki (tj czerwona poduszki i

> pomarańczowa silnika)?

Nie

> 2) czy po włączeniu zapłonu kontrolka poduszki pasażera (pomarańczowa) powinna się zapalić?

Na chwile tak

> 3) czym może być spowodowane nie włączanie się kontrolki poduszki pasażera niezależnie od pozycji

> na przełączniku?

> Na razie chyba tyle, ale że Kropka zaczęła mieć humory, to pewnie pojawią się kolejne.

Brakiem poduszki pasazera. Moze jej nigdy tam nie bylo w tym aucie, a ktos zmienil deche na taka z przelacznikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie

> Na chwile tak

> Brakiem poduszki pasazera. Moze jej nigdy tam nie bylo w tym aucie, a ktos zmienil deche na taka z

> przelacznikiem.

Czyli mam jakieś grubsze cyrki tym samochodem :/ o błędzie silnika zawsze informowały mnie dwie (poduszka i silnik), lampka poduchy pasażera się nigdy nie zapaliła. Poduszkę nad schowkiem widać, wszelkie oznaczenia w samochodzie także wskazują na to, że ona tam jest. Od czego zacząć dochodzenie do prawdy ? Nie wiem czy ma znaczenie, że mowa o angliku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli mam jakieś grubsze cyrki tym samochodem :/ o błędzie silnika zawsze informowały mnie dwie

> (poduszka i silnik), lampka poduchy pasażera się nigdy nie zapaliła. Poduszkę nad schowkiem

> widać, wszelkie oznaczenia w samochodzie także wskazują na to, że ona tam jest. Od czego

> zacząć dochodzenie do prawdy ? Nie wiem czy ma znaczenie, że mowa o angliku.

O bledzie silnika informuje "check", a o bledzie airbag'a informuje poduszka. Obie dzialaja niezaleznie. Nie ma znaczenia, ze to angol. Na poczatek wypadaloby podlaczyc auto pod kompa, popatrzec jakie sa bledy itd. Moze cos dzieje sie CANem i dlatego sa takie dziwne przypadki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> O bledzie silnika informuje "check", a o bledzie airbag'a informuje poduszka. Obie dzialaja

> niezaleznie. Nie ma znaczenia, ze to angol. Na poczatek wypadaloby podlaczyc auto pod kompa,

> popatrzec jakie sa bledy itd. Moze cos dzieje sie CANem i dlatego sa takie dziwne przypadki

Ostatnio byl problem ze nie palil na wszystkie cylindry - blad P0301, nie palil na wszystkich cylindrach, wiecej bledow nie pokazal, ale o bledzie informowaly wlasnie obie kontrolki jednoczesnie palace sie na stale, wczesniej w czasie jazdy tez mrugaly obie. Od czego zaczac poszukiwanie problemu? Elma powinienem dostac jakos w tym tygodniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli mam jakieś grubsze cyrki tym samochodem :/ o błędzie silnika zawsze informowały mnie dwie

> (poduszka i silnik), lampka poduchy pasażera się nigdy nie zapaliła. Poduszkę nad schowkiem

> widać, wszelkie oznaczenia w samochodzie także wskazują na to, że ona tam jest. Od czego

> zacząć dochodzenie do prawdy ? Nie wiem czy ma znaczenie, że mowa o angliku.

Czuje, że kto zrobił ci sprytną podmiankę, Możliwe że auto miało dzwona, poduszki zastąpiono zaślepkami a kontrolkę poduszki zlutowano z kontrolką checka, żeby zaświecała się na chwilę po przekręceniu stacyjki.

O ile dobrze pamiętam, jak otworzysz schowek przed pasażerem, to chyba widać od spodu ładunek i nawet chyba kawałek szmaty poduszki było widać.

Jak nie to śrubokręty w dłoń i odkręcać poduchy żeby sprawdzić czy są, do tego możesz wyjąć licznik i obejrzeć płytkę czy nic nikt nie kombinował.

Tak niestety bywa,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czuje, że kto zrobił ci sprytną podmiankę, Możliwe że auto miało dzwona, poduszki zastąpiono

> zaślepkami a kontrolkę poduszki zlutowano z kontrolką checka, żeby zaświecała się na chwilę po

> przekręceniu stacyjki.

> O ile dobrze pamiętam, jak otworzysz schowek przed pasażerem, to chyba widać od spodu ładunek i

> nawet chyba kawałek szmaty poduszki było widać.

> Jak nie to śrubokrte w dłoń i odkręcać poduchy żeby sprawdzić czy są, do tego możesz wyjąć licznik

> i obejrzeć płytkę czy nic nikt nie kombinował.

> Tak niestety bywa,

Poduche po stronie pasażera widać zbiornik tez, wiec tu niby jest wszystko ok. Odnośnie poduchy kierowcy to wystarczy odkręcić zaslepke i bedzie widać? Zegary mogę odpiac przy podlaczonym akumulatorze, czy muszą być odpiete? Gdzie i na co jeszcze warto zwrócić uwagę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Poduche po stronie pasażera widać zbiornik tez, wiec tu niby jest wszystko ok. Odnośnie poduchy

> kierowcy to wystarczy odkręcić zaslepke i bedzie widać? Zegary mogę odpiac przy podlaczonym

> akumulatorze, czy muszą być odpiete? Gdzie i na co jeszcze warto zwrócić uwagę?

fabrycznie nie ma zaślepki, jest to komplet poduszka, ładunek maskownica.

Zegary możesz odpiąć przy podłączonym aku, ale jak je odepniesz, to nie przekręcaj stacyjki, bo ci potem wysypie tysiącami błędów. Mogą być jeszcze jakieś jaja ze sterownikiem, poduszek, ale tu powinny być błędy po podłączeniu do kompa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> fabrycznie nie ma zaślepki, jest to komplet poduszka, ładunek maskownica.

> Zegary możesz odpiąć przy podłączonym aku, ale jak je odepniesz, to nie przekręcaj stacyjki, bo ci

> potem wysypie tysiącami błędów. Mogą być jeszcze jakieś jaja ze sterownikiem, poduszek, ale tu

> powinny być błędy po podłączeniu do kompa.

Co do zegarow rozumiem, a co do poduszki kierowcy miałem na myśli odkrecenie 3 śrub od spodu. Rozumiem że pochylając ja zobaczę podobny zestaw jak po stronie pasażera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co do zegarow rozumiem, a co do poduszki kierowcy miałem na myśli odkrecenie 3 śrub od spodu.

> Rozumiem że pochylając ja zobaczę podobny zestaw jak po stronie pasażera?

pewnie tak, ja nigdy poduchy od punto nie zdejmowałem zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.