caliber2001 Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 Jak w temacie: 1) czy błędy komputer są sygnalizowane zawsze przez dwie kontrolki (tj czerwona poduszki i pomarańczowa silnika)? 2) czy po włączeniu zapłonu kontrolka poduszki pasażera (pomarańczowa) powinna się zapalić? 3) czym może być spowodowane nie włączanie się kontrolki poduszki pasażera niezależnie od pozycji na przełączniku? Na razie chyba tyle, ale że Kropka zaczęła mieć humory, to pewnie pojawią się kolejne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > Jak w temacie: > 1) czy błędy komputer są sygnalizowane zawsze przez dwie kontrolki (tj czerwona poduszki i > pomarańczowa silnika)? Nie > 2) czy po włączeniu zapłonu kontrolka poduszki pasażera (pomarańczowa) powinna się zapalić? Na chwile tak > 3) czym może być spowodowane nie włączanie się kontrolki poduszki pasażera niezależnie od pozycji > na przełączniku? > Na razie chyba tyle, ale że Kropka zaczęła mieć humory, to pewnie pojawią się kolejne. Brakiem poduszki pasazera. Moze jej nigdy tam nie bylo w tym aucie, a ktos zmienil deche na taka z przelacznikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
caliber2001 Napisano 24 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > Nie > Na chwile tak > Brakiem poduszki pasazera. Moze jej nigdy tam nie bylo w tym aucie, a ktos zmienil deche na taka z > przelacznikiem. Czyli mam jakieś grubsze cyrki tym samochodem :/ o błędzie silnika zawsze informowały mnie dwie (poduszka i silnik), lampka poduchy pasażera się nigdy nie zapaliła. Poduszkę nad schowkiem widać, wszelkie oznaczenia w samochodzie także wskazują na to, że ona tam jest. Od czego zacząć dochodzenie do prawdy ? Nie wiem czy ma znaczenie, że mowa o angliku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > Czyli mam jakieś grubsze cyrki tym samochodem :/ o błędzie silnika zawsze informowały mnie dwie > (poduszka i silnik), lampka poduchy pasażera się nigdy nie zapaliła. Poduszkę nad schowkiem > widać, wszelkie oznaczenia w samochodzie także wskazują na to, że ona tam jest. Od czego > zacząć dochodzenie do prawdy ? Nie wiem czy ma znaczenie, że mowa o angliku. O bledzie silnika informuje "check", a o bledzie airbag'a informuje poduszka. Obie dzialaja niezaleznie. Nie ma znaczenia, ze to angol. Na poczatek wypadaloby podlaczyc auto pod kompa, popatrzec jakie sa bledy itd. Moze cos dzieje sie CANem i dlatego sa takie dziwne przypadki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
caliber2001 Napisano 24 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > O bledzie silnika informuje "check", a o bledzie airbag'a informuje poduszka. Obie dzialaja > niezaleznie. Nie ma znaczenia, ze to angol. Na poczatek wypadaloby podlaczyc auto pod kompa, > popatrzec jakie sa bledy itd. Moze cos dzieje sie CANem i dlatego sa takie dziwne przypadki Ostatnio byl problem ze nie palil na wszystkie cylindry - blad P0301, nie palil na wszystkich cylindrach, wiecej bledow nie pokazal, ale o bledzie informowaly wlasnie obie kontrolki jednoczesnie palace sie na stale, wczesniej w czasie jazdy tez mrugaly obie. Od czego zaczac poszukiwanie problemu? Elma powinienem dostac jakos w tym tygodniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > Czyli mam jakieś grubsze cyrki tym samochodem :/ o błędzie silnika zawsze informowały mnie dwie > (poduszka i silnik), lampka poduchy pasażera się nigdy nie zapaliła. Poduszkę nad schowkiem > widać, wszelkie oznaczenia w samochodzie także wskazują na to, że ona tam jest. Od czego > zacząć dochodzenie do prawdy ? Nie wiem czy ma znaczenie, że mowa o angliku. Czuje, że kto zrobił ci sprytną podmiankę, Możliwe że auto miało dzwona, poduszki zastąpiono zaślepkami a kontrolkę poduszki zlutowano z kontrolką checka, żeby zaświecała się na chwilę po przekręceniu stacyjki. O ile dobrze pamiętam, jak otworzysz schowek przed pasażerem, to chyba widać od spodu ładunek i nawet chyba kawałek szmaty poduszki było widać. Jak nie to śrubokręty w dłoń i odkręcać poduchy żeby sprawdzić czy są, do tego możesz wyjąć licznik i obejrzeć płytkę czy nic nikt nie kombinował. Tak niestety bywa, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
caliber2001 Napisano 24 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > Czuje, że kto zrobił ci sprytną podmiankę, Możliwe że auto miało dzwona, poduszki zastąpiono > zaślepkami a kontrolkę poduszki zlutowano z kontrolką checka, żeby zaświecała się na chwilę po > przekręceniu stacyjki. > O ile dobrze pamiętam, jak otworzysz schowek przed pasażerem, to chyba widać od spodu ładunek i > nawet chyba kawałek szmaty poduszki było widać. > Jak nie to śrubokrte w dłoń i odkręcać poduchy żeby sprawdzić czy są, do tego możesz wyjąć licznik > i obejrzeć płytkę czy nic nikt nie kombinował. > Tak niestety bywa, Poduche po stronie pasażera widać zbiornik tez, wiec tu niby jest wszystko ok. Odnośnie poduchy kierowcy to wystarczy odkręcić zaslepke i bedzie widać? Zegary mogę odpiac przy podlaczonym akumulatorze, czy muszą być odpiete? Gdzie i na co jeszcze warto zwrócić uwagę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 24 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > Poduche po stronie pasażera widać zbiornik tez, wiec tu niby jest wszystko ok. Odnośnie poduchy > kierowcy to wystarczy odkręcić zaslepke i bedzie widać? Zegary mogę odpiac przy podlaczonym > akumulatorze, czy muszą być odpiete? Gdzie i na co jeszcze warto zwrócić uwagę? fabrycznie nie ma zaślepki, jest to komplet poduszka, ładunek maskownica. Zegary możesz odpiąć przy podłączonym aku, ale jak je odepniesz, to nie przekręcaj stacyjki, bo ci potem wysypie tysiącami błędów. Mogą być jeszcze jakieś jaja ze sterownikiem, poduszek, ale tu powinny być błędy po podłączeniu do kompa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
caliber2001 Napisano 24 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 24 Listopada 2014 > fabrycznie nie ma zaślepki, jest to komplet poduszka, ładunek maskownica. > Zegary możesz odpiąć przy podłączonym aku, ale jak je odepniesz, to nie przekręcaj stacyjki, bo ci > potem wysypie tysiącami błędów. Mogą być jeszcze jakieś jaja ze sterownikiem, poduszek, ale tu > powinny być błędy po podłączeniu do kompa. Co do zegarow rozumiem, a co do poduszki kierowcy miałem na myśli odkrecenie 3 śrub od spodu. Rozumiem że pochylając ja zobaczę podobny zestaw jak po stronie pasażera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 25 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2014 > Co do zegarow rozumiem, a co do poduszki kierowcy miałem na myśli odkrecenie 3 śrub od spodu. > Rozumiem że pochylając ja zobaczę podobny zestaw jak po stronie pasażera? pewnie tak, ja nigdy poduchy od punto nie zdejmowałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.