koNik Napisano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 > Konik... Ja rozumiem, że lubisz stare auta, ale mogę ci pokazać niebite E34 które ruda chrupie w > standardowych miejscach. Co ciekawe jedyny element który jest powtórnie lakierowany (maska) > trzyma sie świetnie. Wszystko dokładnie badane miernikiem. ja po prostu mam e34, e32 i miałem poprzednie e32 i nie widzę jakiegoś dramatu - ot kilka miejsc do ogarnięcia za +/- 1000zł jeśli już w ogóle i po problemie. Widziałem znacznie gorsze, młodsze auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 > ja po prostu mam e34, e32 i miałem poprzednie e32 i nie widzę jakiegoś dramatu - ot kilka miejsc do > ogarnięcia za +/- 1000zł jeśli już w ogóle i po problemie. Widziałem znacznie gorsze, młodsze > auta 4x ranty drzwi (przy czym kierowcy to już praktycznie cięcie i spawanie), tylne nadkola (drobne guzki spod lakieru ale już chrupie). za tysiaka to nie wiem czy to się da ogarnąć. No ale będę musiał zrobić bo w sumie dobre auto. tylko ta rdza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 > 4x ranty drzwi (przy czym kierowcy to już praktycznie cięcie i spawanie), tylne nadkola (drobne > guzki spod lakieru ale już chrupie). > za tysiaka to nie wiem czy to się da ogarnąć. No ale będę musiał zrobić bo w sumie dobre auto. > tylko ta rdza... Da się, ale w słoikowie nie w Wawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 > Da się, ale w słoikowie nie w Wawie da się nawet w garażu szprejem tylko nie chcę żeby mi to wyszło po roku na nowo. Jak już coś robię w tym samochodzie to solidnie. Jak mam drutować to wolę nie dotykać (bo oryginalne psujące się części są i tak lepsze niż nowe tanie zamienniki). A nie oszukujmy się, to jest malowanie 6 elementów (do listwy albo do zagięcia blachy z cieniowaniem). Ja bym tego za tysiaka porządnie nikomu nie zrobił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 16 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 > c coupe Czy to w ogole jest kolor uniwarsalny, czy zdecydowanie damski? http://img17.allegroimg.pl/photos/oryginal/48/90/92/39/4890923913_3 Zaczyna mi brakowac zwrotnego samochodu, do ktorego wskocze i pojade za rog na zakupy. Obejrzalbym ten egzemplarz, ale jest stosunkowo drogi, nieprawdaz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 > Czy to w ogole jest kolor uniwarsalny, czy zdecydowanie damski? > http://img17.allegroimg.pl/photos/oryginal/48/90/92/39/4890923913_3 > Zaczyna mi brakowac zwrotnego samochodu, do ktorego wskocze i pojade za rog na zakupy. > Obejrzalbym ten egzemplarz, ale jest stosunkowo drogi, nieprawdaz? widzę cię w nim W jasnych, powycieranych, obcisłych jeansach i prześwitującej koszulce spod której przebijają sterczące sutki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 > da się nawet w garażu szprejem tylko nie chcę żeby mi to wyszło po roku na nowo. Jak już coś robię > w tym samochodzie to solidnie. Jak mam drutować to wolę nie dotykać (bo oryginalne psujące się > części są i tak lepsze niż nowe tanie zamienniki). A nie oszukujmy się, to jest malowanie 6 > elementów (do listwy albo do zagięcia blachy z cieniowaniem). Ja bym tego za tysiaka porządnie > nikomu nie zrobił. Jeśli liczysz za element to tak, jak policzysz jeszcze po stawkach warszawskich 550zł/el to już w ogóle piękna sumka, ja bym u swojego gościa w tysiaku się zamknął z wycięciem błotników i wspawaniem reperaturek, tylko że on mieszka na wsi i robi w garażu swoim na swojej posesji, nie powiedziałbym, że to druciarnia, bo pracował wcześniej w najlepszym zakładzie lakierniczym w okolicy, a teraz poszedł na swoje. Nie płaci 9-15 tys za lokal, więc i ceny ma niższe, myślisz, że Ci warszawscy to cenią się za robotę?Nie, bo ich mega czynsze gonią. Mi zawsze szacuje ilość roboczogodzin a nie za element, bo wie, że nie jedno auto już robił i nie jedno będzie robił. Druciarstwa nie odwala, jak próg jest zgnity, to idzie wymiana, a nie pianka poliuretanowa i szpachla+lakier z puszki. A taki koleś jest w wawie, niedaleko Marywilskiej, w lecie można podziwiać co robi, bo robi to na parkingu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 nie mówię aż o takim druciarstwie. Chodzi o włosy i muchy pod bezbarwnym. bez solidnych, czystych warunków to sobie słupki do płota można malować a nie samochód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 > nie mówię aż o takim druciarstwie. Chodzi o włosy i muchy pod bezbarwnym. bez solidnych, czystych > warunków to sobie słupki do płota można malować a nie samochód. W wawie niewiele jest warsztatów co w normalnych, akceptowalnych warunkach polakieruje mając komorę. Typ u którego robię oczywiście nie ma komory, zcw robi na zasadzie czyszczenia podłogi, zmoczenie jej by kurz się nie unosił, rozkłada folię malarską i wjeżdża autem które ma malować. Wychodzi mu to całkiem ok, nie ma mowy o sprawach typu włos, ale nie zawsze uda się na gładko i czasami jakiś paproszek pod bezbarwnym się znajdzie, póki co zauważyłem na srebrnym i czarnym. Ale jest to na tyle niewidoczne (jak wiesz że el malowany i nosa przykleisz do elementu to znajdziesz), że nie warto sobie zawracać tym głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.