simek18 Napisano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2014 Wtryskiwacze Reg Fast, reduktor zavoli zeta S. Wg mnie padł reduktor i puszcza za dużo gazu, ciśnienia niższego niż 1.38 bara nie da się ustawić, ale to chyba te "S" tak mają. Co założyć zamiast tego, żeby grało z tymi wtryskami? A może przesiąść się na BLOS? Quattro, automat. Gaz śmierdzi z wydechu, nierówno pracuje na wolnych obrotach, po zdjęciu nagi z gazu strzela w wydech, pali coraz więcej, ostatnio muszę dłużej rozgrzewać silnik, mimo, że sterownik LPG już przełączy na gaz, to silnik przerywa. Mam naprawdę lekką nogę, ale nie ma to większego znaczenia, bo od pewnego czasu czy cisnę pod czerwone pole, czy biegi zmieniają się przy max 2500obr/min pali tyle samo. Zaczął od 15 teraz żłopie 17, mimo, że zauważalnie więcej jadę na benzynie i bez klimatyzacji. Jazda mieszana, na pewno nie miejska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 31 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2014 Nikt, nic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krisker Napisano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2014 > Nikt, nic? 12V, czy 30V? Wtryski mogą mieć już dość lub są brudne. Sam reduktor może puszczać nawet więcej - elektronika i wtryski powinny to ogarnąć. Chyba że puszcza również podciśnieniem, ale żeby z tego powodu spalanie wzrosło, to jeszcze nie słyszałem. Przydałoby się zerknąć na mapy, temperaturę gazu i reduktora, a także przerosty. Do sprawdzenia także ciśnienie po dłuższym postoju (powinno być podobne jak podczas jazdy). No i koniecznie korekty w ECU benzynowym. Nie masz problemu z uruchamianiem na zimno? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Napisano 31 Grudnia 2014 Ile to auto pali benzyny w podobnym cyklu? Jaka elektronika? Skoro piszesz o ciśnieniu, to pewnie podpinałeś PC. Jeśli śmierdzi gazem, to pewnie wtryskiwacze LPG chodzą nierówno pomiędzy sobą. Zacząłbym od sprawdzenia, jak włączanie poszczególnych wtryskiwaczy LPG pojedynczo (o ile kontroler ma taką możliwość) wpływa na czas wtrysku benzyny. Silnik musi przed tym pracować dłuższą chwilę na benzynie. Może być tak, że dla wszystkich wtryskiwaczy czas wtrysku będzie zmieniał się w ten sam sposób - wtedy wystarczyłaby korekta ustawień mapy w kontrolerze, ale jeśli byłyby różnice pomiędzy poszczególnymi wtryskiwaczami, to oznaczałoby to, że są one do wyczyszczenia/regeneracji/wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.