bratPit Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 Witajcie, Dziś podjechałem pod bramki na autostradzie żeby zapłacić, i przy otwieraniu szyby usłyszałem charakterystyczne chrup odrywającego się lodu od szyby (nie było nigdzie widać lodu - po wczorajszej trasie musiała tam być zamarznięta woda) - i wszystko byłoby ok, tylko... po ruszeniu pojawił się szum - po zatrzymaniu moim oczom ukazał się taki widok - uszkodzona uszczelka szyby Jak się ją wymienia - rozumiem, że trzeba rozebrać drzwi? (jeżeli tak to ciekawie bo całe drzwi mam wyciszone ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 Nie jestem pewien czy to co pokazujesz to rozerwana uszczelka bo jak pamiętam ten fragment tak właśnie wygląda jakby był rozerwany a fabryka tak go po prostu zaprojektowała. Tu masz manual jak się pozbyć świstów (mnie nie pomogło i dalej szumiało aż do końca użytkowania): astra-h.ru Żeby wymienić tą uszczelkę trzeba odkręcać boczek bo ta uszczelka schodzi dosyć nisko w drzwiach i o ile można by ją teoretycznie wyciągnąć, to założyć jej z powrotem raczej nie będzie szans. Spróbuj wyciągnąć z ramy drzwi górny jej fragment i uformuj na nowo. Powinno trochę pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > Tu masz manual > jak się pozbyć świstów (mnie nie pomogło i dalej szumiało aż do końca użytkowania): > astra-h.ru za bardzo nie łapię co trzeba zrobić na podstawie tego zdjęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > za bardzo nie łapię co trzeba zrobić na podstawie tego zdjęcia Poprawiłem link. Należy wyciągnąć uszczelkę i ułożyć ją ponownie tak, aby nie było mikroskopijnej szczelinki między uszczelką a ramą drzwi. Na kacapskim forum porada była rewelacją. Na którymś z polskich for też się zachwycali, że nastała cisza. Mnie jak zwykle g... to dało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > Wyciągnąć uszczelkę i ułożyć ją, aby nie było mikroskopijnej szczelinki między uszczelką a ramą > drzwi. > Na kacapskim forum porada była rewelacją. Na którymś z polskich for też się zachwycali, że nastała > cisza. Mnie jak zwykle g... to dało. Generalnie Astra H widzę że sprawia mnóstwo problemów, drobiazgów. Kurcze ja miałem 4.5 roku i 70kkm i nic się nie działo poza odpryskiem spod listwy chromowanej na klapie. I powiem szczerze wydałem sporo na nią, a po 4 latach ten odprysk mnie nieco zadziwił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > Generalnie Astra H widzę że sprawia mnóstwo problemów, drobiazgów. A nie mówiłem jakiś czas temu o jakości Astry H? Syf, kiła i mogiła. Być może zbyt emocjonalnie podchodzę do tego, ale Astra sporo mi nerwów zjadła. PS. Znajomy sprzedaje VC z 2003 roku 2.2 DTI. Brać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > Poprawiłem link. Należy wyciągnąć uszczelkę i ułożyć ją ponownie tak, aby nie było mikroskopijnej > szczelinki między uszczelką a ramą drzwi. > Na kacapskim forum porada była rewelacją. Na którymś z polskich for też się zachwycali, że nastała > cisza. Mnie jak zwykle g... to dało. ale to tylko w tym narożniku robimy ? uszczelka jest wklejana w ramkę czy tylko na wcisk? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 7 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > Nie jestem pewien czy to co pokazujesz to rozerwana uszczelka bo jak pamiętam ten fragment tak > właśnie wygląda jakby był rozerwany a fabryka tak go po prostu zaprojektowała. a zatem zamarznięta woda spowodowała pociągnięcie któregoś z fragmentów uszczelki w dół i pojawiło się świszczenie... > Tu masz manual > jak się pozbyć świstów (mnie nie pomogło i dalej szumiało aż do końca użytkowania): > astra-h.ru > Żeby wymienić tą uszczelkę trzeba odkręcać boczek bo ta uszczelka schodzi dosyć nisko w drzwiach i > o ile można by ją teoretycznie wyciągnąć, to założyć jej z powrotem raczej nie będzie szans. > Spróbuj wyciągnąć z ramy drzwi górny jej fragment i uformuj na nowo. Powinno trochę pomóc. OK, dzięki posprawdzam, patrzyłem na to na szybko przy autostradzie i wydawało mi się że ona się rozerwała, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > PS. Znajomy sprzedaje VC z 2003 roku 2.2 DTI. Brać? nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > nie Mechanik z ASO a więc wszystko na bieżąco. Tylko pompa dwuwtykowa może nie być w każdej chwili "na bieżąco" a jako, że ja mam pecha, to pewnie by mi zaraz po zakupie padła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > nie lepiej kupić Astrę H Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 7 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > A nie mówiłem jakiś czas temu o jakości Astry H? Syf, kiła i mogiła. no bo przecież A-H to lifiting A-G, więc zmienili wygląd, pocięli koszty gdzie sie dało i efekt jest widoczny, > Być może zbyt emocjonalnie > podchodzę do tego, ale Astra sporo mi nerwów zjadła. nie jesteś sam w tym odczuciu, ja się czuję jak osioł że się wpakowałem w to auto, tylko nie wiem co kupić w zamian heh, > PS. Znajomy sprzedaje VC z 2003 roku 2.2 DTI. Brać? ja bym był ostrożny - bałbym się o blacharkę - choć nie wiem jak V-C wyglądają pod tym względem? Chodzi o to, że pojeździsz rok a jak zacznie wyłazić ruda to nikt nie będzie chciał tego auta kupić chyba, że za psie pieniądze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > a zatem zamarznięta woda spowodowała pociągnięcie któregoś z fragmentów uszczelki w dół i pojawiło > się świszczenie... Tak przypuszczam, bo uszczelka siedzi na wcisk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > nie jesteś sam w tym odczuciu, ja się czuję jak osioł że się wpakowałem w to auto, nie chcę zapeszać ale ja od kwietnia mam auto i jestem z niego bardzo zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 7 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > nie chcę zapeszać ale ja od kwietnia mam auto i jestem z niego bardzo zadowolony nie no wiesz, pewnie jak ode mnie ktoś kupi to auto to też będzie zadowolony bo będzie miał wymienione wszystko po kolei Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > nie no wiesz, pewnie jak ode mnie ktoś kupi to auto to też będzie zadowolony bo będzie miał > wymienione wszystko po kolei czyli pewnie Helmut, który posiadał moj egzemplarz był pewnie jakimś twoim dalekim krewnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 Podszedłem do auta zobaczyć czy mam tą szparę a przy okazji zrobiłem zdjęcie - u mnie uszczelka wygląda tak, czyli też jest tak wyprofilowana dziwnie na górze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 7 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > Podszedłem do auta zobaczyć czy mam tą szparę a przy okazji zrobiłem zdjęcie - u mnie uszczelka > wygląda tak, czyli też jest tak wyprofilowana dziwnie na górze Dzięki za te zdjęcia - czyli jednak uszkodziła mi się ta uszczelka - rozdarła się i szpara jest większa niż u Ciebie czy na zdjęciach z rosyjskiego forum. Uszczelka do zmiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > A nie mówiłem jakiś czas temu o jakości Astry H? Syf, kiła i mogiła. Być może zbyt emocjonalnie > podchodzę do tego, ale Astra sporo mi nerwów zjadła. > PS. Znajomy sprzedaje VC z 2003 roku 2.2 DTI. Brać? VC bym brał - ja jestem zakochany w tym samochodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > VC bym brał - ja jestem zakochany w tym samochodzie. Właśnie to mnie męczy, bo auto mimo iż stare to wciąż mi się podoba Jest identyczna jak na zdjęciu powyżej, jeździ nią od 2009 roku. Cholernie podoba mi się wyciszenie i spokój jaki panuje w tym aucie. Kufer też spory, pali mało, wszystko jest na czas zrobione. Tylko ten rocznik - 2003 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > Właśnie to mnie męczy, bo auto mimo iż stare to wciąż mi się podoba > Jest identyczna jak na zdjęciu powyżej, jeździ nią od 2009 roku. > Cholernie podoba mi się wyciszenie i spokój jaki panuje w tym aucie. Kufer też spory, pali mało, > wszystko jest na czas zrobione. Tylko ten rocznik - 2003 A co z pompą w 2,2 DTI i kosztami jej naprawy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > A co z pompą w 2,2 DTI i kosztami jej naprawy ? Zależy co się zepsuje, ale w przypadku totalnej agonii tanio nie jest - 2 kzł w auto-krak z roczną gwarancją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 7 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > A co z pompą w 2,2 DTI i kosztami jej naprawy ? w 2.2 rzadko leciały pompy (w porównaniu do tych w 2.0), co oczywiście nie oznacza, że nie ma takiego ryzyka, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 7 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > A nie mówiłem jakiś czas temu o jakości Astry H? Syf, kiła i mogiła. Być może zbyt emocjonalnie > podchodzę do tego, ale Astra sporo mi nerwów zjadła. ATSD ciekawe jakie są ceny transakcyjne obecnie tych aut - ciekawe ile mogę za nią wziąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > w 2.2 rzadko leciały pompy (w porównaniu do tych w 2.0), co oczywiście nie oznacza, że nie ma > takiego ryzyka, Jest jeszcze jedno ryzyko, trochę większe i bardziej kosztowne: to pękające wały korbowe a po takiej akcji słupek silnika nadaje się na złom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 7 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > Jest jeszcze jedno ryzyko, trochę większe i bardziej kosztowne: to pękające wały korbowe a po > takiej akcji słupek silnika nadaje się na złom. hmm ale to już trzeba by mieć dużego pecha, żeby strzelił wał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > hmm ale to już trzeba by mieć dużego pecha, żeby strzelił wał żaden pech. Auto kupione w PL ze 180tkm na budziku a w rzeczywistości "na oś" - gotowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > Zależy co się zepsuje, ale w przypadku totalnej agonii tanio nie jest - 2 kzł w auto-krak z roczną > gwarancją. A ja bym właśnie kupił 2.2DTI na przekór wszystkiemu. Dbać o przelewy, jak nie będzie łapać powietrza to i jeździć będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 7 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > żaden pech. > Auto kupione w PL ze 180tkm na budziku a w rzeczywistości "na oś" - gotowe. to reguła w 22DTR że pękają wały? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 7 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2015 > A ja bym właśnie kupił 2.2DTI na przekór wszystkiemu. Dbać o przelewy, jak nie będzie łapać > powietrza to i jeździć będzie. jak by mnie już całkiem Budda opuścił i chciałbym diesla to osobiście szukałbym 1.9 - 120KM, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2015 > to reguła w 22DTR że pękają wały? reguła to może za dużo powiedziane ale kilka przypadków o uszy się obiło. Zawsze auto skręcone, przebiegi spore (300>) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.