Skocz do zawartości

Zakup Saab 9-3 SS


Rekomendowane odpowiedzi

Jako, że jest to model bazujący na Vectrze C to rzeczy typu silnik (1.8, 1.9TID), zawieszenie jest mi znane, jednak chciałbym zasięgnąć opinii na co zwrócić uwagę przy zakupie ogólnie Saaba - co się psuje z rzeczy szczególnych tej marce.

Zawieszenie i jego elementy to jest żywcem wzięte z VC czy nie?

Budżet do 20kpln - odpowiedni czy lepiej rozglądać się za 9-3 Igen?

Interesują mnie silniki tylko benzynowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik jedynie b207 pancerny, żaden v6.

Zawieszenie to samo co Vectra C

Psuje się elektronika: zamki drzwi, otwieranie szyb, mechanizm szyby, czyli jakieś pierdoły.

Samochód im nowszy rocznikowo tym więcej usterek eliminowano.

Jedynie co, to plastiki we wnętrzu skrzypią, a eko skóra po 200 tyś jest popękana i wyświechtana.

Jak na swoją moc, osiągi, wyposażenie, to brać, bo inne auta droższe w tym standardzie.

Za 20 znajdziesz dobry samochód.

Ostatnio za 32 koleś kupił diesla 1.9 z przebiegiem 100 tyś 2010r stan idealny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Psuje się elektronika: zamki drzwi, otwieranie szyb, mechanizm szyby, czyli jakieś pierdoły.

Podobno, praktycznie każdy element elektryczny ma swój moduł, który nim steruje, wychodzi na to że auto ma dosyć sporo tej elektroniki... hmm.gif jednak sądzę że nie jest tak upierdliwa jak np. w Lagunie II.

Zejdźmy na chwilę z 9-3SS, jak się sprawa ma z większym 9-5 I i IIgen (to chyba tzw. "paskuda" - chromowane obwódki wokół reflektorów). I generacja tania bardzo, ale w większości jest automat, którego nie biorę pod uwagę.

BTW

wiem o stronach saabotage.pl, saabklub.pl, na tej drugiej jestem zarejestrowany, ale być może tutaj też się czegoś dowiem i nie będę musiał szukać w kilkunastu miejsach. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Podobno, praktycznie każdy element elektryczny ma swój moduł, który nim steruje, wychodzi na to że

> auto ma dosyć sporo tej elektroniki... jednak sądzę że nie jest tak upierdliwa jak np. w

> Lagunie II.

Fakt, elektroniki jest sporo ok.gif Ja mojego saab'a mam już około roku (2003r.) i żadnych dużych usterek z tego tytułu nie miałem - jedynie zamek w tylnych drzwiach czasem się nie zamykał i lusterko nie opuszczało się do trybu "parkingowego" - wszystko usunięte tanim kosztem wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

95 paskuda zawieszenie i silniki benzynowe takie same jak wcześniej, doszedł tylko 1,9 diesel fiatowski od 2006.

Natomiast paskuda ma deske i plastiki z takisch samych materiałów jak SS, czyli tandeta straszna, brzydkie zegary.

Jak brać 95 to polifta 2002-2005. Plastiki niebo lepsze, super siedzenia, skóra na siedzeniach prawdziwa i bardzo dobra. Ceny blacharki do paskudy bardzo wysokie, do plifta niskie. Natomiast 95 to ciężka krowa, silniki b235 i b205 mają kłopoty ze smarowaniem i obraca się panewka. Silni te absolutnie nie są tak bezawaryjne jak b207 z SS. Natomiast w 95 jest fajny komfort i płynie jak tapczan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.