damian83dd Napisano 3 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2015 Witam co może być przyczyną problemu z odpaleniem na zimnym silniku ??? gdy auto jest ciepłe pali od kopa problemy pojawiają się tylko i wyłącznie zimą o co chodzi???? przekręcam kluczyk i muszę tak długo kręcić rozruch aż zapali się kontrolka oleju i po jakiś 3 do 5 sekund gdy kontrolka świeci silnik zapala i nie równo pracuje przez parę sekund zaraz potem zaczyna normalnie pracować po pierwszym trudnym odpaleniu każde kolejne jest od kopa co może być przyczyną ??? Autko to Passat B5 1,8 T 150 PS z gazem automat zawór n 75 wymieniony na nówkę oryginał ,świece nowe , turbo szczelne ,układ też , gaz serwisowany co rok,sam już nie wiem co może być przyczyną pomocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 3 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2015 A co pokazuje czujnik temperatury silnika w VAG-u? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
damian83dd Napisano 3 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2015 > A co pokazuje czujnik temperatury silnika w VAG-u? sprawny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 3 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2015 A nie dostaje sie gaz do kolektora i misza sie LPG z noPB i problem z odpaleniem do czasu przewietrzenia dolotu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
damian83dd Napisano 3 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2015 > A nie dostaje sie gaz do kolektora i misza sie LPG z noPB i problem z odpaleniem do czasu > przewietrzenia dolotu? jak to sprawdzić????chyba jedyna słuszna próba to wyjeździć gaz i pojechać na benzynie zgasić i na drugi dzień odpalić jeśli odpali od kopa to wina gazu jeśli nie to gdzie szukać???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RobertV664 Napisano 3 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2015 > jak to sprawdzić????chyba jedyna słuszna próba to wyjeździć gaz i pojechać na benzynie zgasić i na > drugi dzień odpalić jeśli odpali od kopa to wina gazu jeśli nie to gdzie szukać???? A nie będzie szybciej jak zakręcisz zawór w butli ? I nie zapomnij po tym wypalić gaz z układu najlepiej, na wolnych obrotach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
damian83dd Napisano 5 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2015 > A nie będzie szybciej jak zakręcisz zawór w butli ? I nie zapomnij po tym wypalić gaz z układu > najlepiej, na wolnych obrotach jechałem do pracy na benzynie nie załączałem gazu i nadal to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 5 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2015 > jechałem do pracy na benzynie nie załączałem gazu i nadal to samo Ale musialbys wylaczyc gaz poprzez zakrecenie butli oraz wypaleniu tego co w przewodach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konger Napisano 7 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2015 > jak to sprawdzić????chyba jedyna słuszna próba to wyjeździć gaz i pojechać na benzynie zgasić i na > drugi dzień odpalić jeśli odpali od kopa to wina gazu jeśli nie to gdzie szukać???? A gasisz auto na benzynie? Może to spróbuj. Dziwne tylko, co mówisz z tą kontrolką ciśnienia oleju. Że jej nie ma, potem się pojawia i dopiero wtedy odpala... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
damian83dd Napisano 8 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2015 > A gasisz auto na benzynie? Może to spróbuj. Dziwne tylko, co mówisz z tą kontrolką ciśnienia oleju. > Że jej nie ma, potem się pojawia i dopiero wtedy odpala... tak próbowałem już gasić nawet na benzynie, ale nic nie daje kontrolka oleju to rzecz oczywista wyskakuje jak długo kręcisz rozruchem informuje cię o tym że nie ma smarowania i właśnie za każdym razem muszę tak piłować przy rozruchu ale tylko zimą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
damian83dd Napisano 8 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2015 a druga sprawa nie mam siły do tego auta już i na pewno niebawem idzie na sprzedaż a ja kupię coś młodszego i innej marki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 8 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2015 > a druga sprawa nie mam siły do tego auta już i na pewno niebawem idzie na sprzedaż a ja kupię coś > młodszego i innej marki ponoc 80% zmian to zmiany na lepsze oby tak bylo. I ja pojde chyba tez ta droga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konger Napisano 8 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2015 > tak próbowałem już gasić nawet na benzynie, ale nic nie daje kontrolka oleju to rzecz oczywista > wyskakuje jak długo kręcisz rozruchem informuje cię o tym że nie ma smarowania i właśnie za > każdym razem muszę tak piłować przy rozruchu ale tylko zimą A, bo inaczej to zrozumiałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomecki Napisano 12 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 Mam ten sam problem od niedzieli. Czujnik temperatury silnika Norma w VWejach. Nawet w starych golfach to samo było. Dam se rękę tutejszego moderatora obciąć. Wymieniaj w ciemno, albo sprawdź na kompie i wtedy wymień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
damian83dd Napisano 12 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 > Mam ten sam problem od niedzieli. Czujnik temperatury silnika > Norma w VWejach. Nawet w starych golfach to samo było. > Dam se rękę tutejszego moderatora obciąć. Wymieniaj w ciemno, albo sprawdź na kompie i wtedy wymień na kompie niby ok było jak sprawdzał koleś ,dokładniejsze dane możesz podać tego czujnika do mojego pasata b5 1,8 T najlepiej nr seryjny części bo w de ciężko znaleźć bez numeru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomecki Napisano 12 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 > na kompie niby ok było jak sprawdzał koleś ,dokładniejsze dane możesz podać tego czujnika do mojego > pasata b5 1,8 T najlepiej nr seryjny części bo w de ciężko znaleźć bez numeru Próbowałem wygooglać, ale się nie udało Jest to czujnik G62, przeważnie niebieski lub zielony. Widać go gdzieś z tyłu bloku silnika, ale do wymiany dojście upierdliwe. Zadzwoń do motoryzacyjnego i pogadaj, na pewno od razu będą wiedzieli, a jak nie to po VINie sprawdzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 12 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2015 > na kompie niby ok było jak sprawdzał koleś ,dokładniejsze dane możesz podać tego czujnika do mojego > pasata b5 1,8 T najlepiej nr seryjny części bo w de ciężko znaleźć bez numeru kwadratowy: 059 919 501 Okrągły: 059 919 501A Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomecki Napisano 16 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2015 > Mam ten sam problem od niedzieli. Czujnik temperatury silnika odpowiadam sam sobie... u mnie po wymianie czujnika nie dość, że gorzej z odpalaniem to jeszcze zniknął wskaźnik temperatury prawdopodobnie (a przynajmniej mam taką nadzieję), że nowy (oryginalny) czujnik był walnięty. Dzisiaj będzie założony z powrotem stary, a nowy do wymiany... edit: nowy czujnik był walnięty, wymieniony na 'jeszcze nowszy' , który był sprawny i już odpalanie idealne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.