manic Napisano 23 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2015 Czy ktoś może przerabiał przedni zderzak od wersji benzynowej i dostosowywał go do wersji diesla z IC? Chodzi oczywiście o wycięcie otworów z lewej strony - czy jest z tym jakiś problem i czym to najlepiej wyciąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 23 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2015 > Czy ktoś może przerabiał przedni zderzak od wersji benzynowej i dostosowywał go do wersji diesla z > IC? Chodzi oczywiście o wycięcie otworów z lewej strony - czy jest z tym jakiś problem i czym > to najlepiej wyciąć? Z tego co wiem to tam jest zaślepka plastikowa, wystarczy ją wyrwać No ale mogę się mylić.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzelub Napisano 24 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2015 > Czy ktoś może przerabiał przedni zderzak od wersji benzynowej i dostosowywał go do wersji diesla z IC? Chodzi oczywiście o wycięcie otworów z lewej strony - czy jest z tym jakiś problem i czym to najlepiej wyciąć? Pytanie podstawowe o jakiej wersji nadwoziowej mówisz 3D czy 5D? W 3D wystarczy wymienić plastikową lewą wkładkę grila zderzaka, ale w 5D już trzeba byłoby wycinać otwory/szczeliny pomiędzy żeberkami grila zderzaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 24 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2015 > Pytanie podstawowe o jakiej wersji nadwoziowej mówisz 3D czy 5D? > W 3D wystarczy wymienić plastikową lewą wkładkę grila zderzaka, ale w 5D już trzeba byłoby wycinać > otwory/szczeliny pomiędzy żeberkami grila zderzaka. Nie wiem czy to był ori zderzak, ale 5D widziałem też z zaślepką, wystarczyło ją wyrwać i po kłopocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manic Napisano 25 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 Chodzi o zderzak 5D/MW. Z zaślepką spotkałem się tylko raz i to po prawej stronie, jakby na chłodnicę klimy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzelub Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 > Z zaślepką spotkałem się tylko raz i to po prawej stronie, jakby na chłodnicę klimy. Chłodnica klimatyzacji czyli skraplacz jest zawsze montowany przed chłodnicą płynu chłodzącego silnik (rozwiązanie takie jest stosowane praktycznie we wszystkich samochodach osobowych). W Stilo z prawej strony "w zderzaku" montowane są sygnały dźwiękowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati6630 Napisano 25 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2015 > Chłodnica klimatyzacji czyli skraplacz jest zawsze montowany przed chłodnicą płynu chłodzącego > silnik (rozwiązanie takie jest stosowane praktycznie we wszystkich samochodach osobowych). > W Stilo z prawej strony "w zderzaku" montowane są sygnały dźwiękowe. Nie tylko, w wersji 140/150KM z prawej strony jest chłodnica oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.