Qulek Napisano 24 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2015 Witam. Mam pytanie o auto z tematu - mam do kupienia taką Omegę. O samochodach trochę wiem , ale z samą Omegą nie miałem żadnej styczności. Auto pewniak jeśli chodzi o historię, przebieg (dość niski więc może nie będę pisał żeby się ze mnie nie śmiać ) w jakiejś fajniejszej wersji (skóry, automat, klima dwustrefowa, jakieś lepsze audio [bose??] ). Co się psuje, co dokucza (sławetna rdza ?? ) i pytanie klucz - jak się to z gazem dogaduje ? domyślam się że spalić musi (wiadomo 6 cylindów i rwd i masa). Na co szczególnie zwrócić uwagę ? Z góry dzięki za odpowiedzi/podpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 24 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2015 > Witam. Mam pytanie o auto z tematu - mam do kupienia taką Omegę. O samochodach trochę wiem , ale z > samą Omegą nie miałem żadnej styczności. Auto pewniak jeśli chodzi o historię, przebieg (dość > niski więc może nie będę pisał żeby się ze mnie nie śmiać ) w jakiejś fajniejszej wersji > (skóry, automat, klima dwustrefowa, jakieś lepsze audio [bose??] ). Co się psuje, co dokucza > (sławetna rdza ?? ) i pytanie klucz - jak się to z gazem dogaduje ? domyślam się że spalić > musi (wiadomo 6 cylindów i rwd i masa). Na co szczególnie zwrócić uwagę ? Z góry dzięki za > odpowiedzi/podpowiedzi 2001 to 2,6V6 180KM już powinna być. Cudne auto V6 to V6, jak coś padnie w silniku to kaszana, ale trochę poprawionych tematów w stosunku do 2,5. Szczerze powiedziawszy nie pamiętam większych problemów z tym silnikiem, może za małą styczność miałem. Znajomy miał zagazowaną i ... nigdy się nie skarżył (a lubi bardzo ) Jak pewny stan - brać, komfort duży Ale jak coś strzeli w silniku to będzie bolało, to już trochę auto dla konesera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 24 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2015 Obstawiam że to rocznik 2000 ale rejestrowany w 2001 bo na bank jest 2,5 (przynajmniej tak mi się wydaje ) Boję się trochę skrzyni bo nic o niej nie wiem i nie za bardzo mogę coś w necie znaleźć.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 24 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2015 > 2001 to 2,6V6 180KM już powinna być. V6 2.5 24V o mocy 170 KM (kod: X25XE) do roku 2000 V6 2.6 24V o mocy 180 KM (kod: Y26SE) w latach 2001-2003 tak to leciało niech chopak podrzuci VIN to się sprawdzi co tam siedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 24 Lutego 2015 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2015 > V6 2.5 24V o mocy 170 KM (kod: X25XE) do roku 2000 > V6 2.6 24V o mocy 180 KM (kod: Y26SE) w latach 2001-2003 to widziałem w wikipedii > tak to leciało niech chopak podrzuci VIN to się sprawdzi co tam siedzi wezmę sobie od niego vin bo to kolega Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 24 Lutego 2015 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2015 > V6 2.5 24V o mocy 170 KM (kod: X25XE) do roku 2000 > V6 2.6 24V o mocy 180 KM (kod: Y26SE) w latach 2001-2003 > tak to leciało niech chopak podrzuci VIN to się sprawdzi co tam siedzi katalogowo, Panie, to tak widać: VIN rozstrzygnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 4 Marca 2015 Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 auto fajne, ale zajebiście drogie w naprawach. Ja mam 2.0 16V, kupiłem pił roku temu, od tego czasu wjebalem w auto już jakieś 7 tysi, a auto dalej nie jeździ. Teraz muszę zmienić czujniki za ok. 500, potem z tysiak na naprawę LPG i pewnie coś jeszcze. A gdzie blacharka jeszcze? Z dyche to lekko mnie wyjdzie (same części), a za auto dałem 3,5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 4 Marca 2015 Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 Który rok? Przebieg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 4 Marca 2015 Udostępnij Napisano 4 Marca 2015 Sorry ale właśnie jak się kupuje najtańsze to potem tak wychodzi...z tego co pamiętam to pecha miałeś po jednej naprawie silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 5 Marca 2015 Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 Auto mega fajne i wygodne na trasy. Silnik 2.5 trwały i podatny na tanie modyfikacje, z gazem smiga az miło. Spalanie w granicach 13-14l bez szalenstw. Niestety 2,5 w połączeniu z automatem w omedze odpycha się tak sobie. Rdza jak to w oplu lubi wyskoczyc, ale bez tragedii. A co do kolegi od x20xev, to za te 7 tys mogłes miec conajmniej 10 gołych słupków w tej cenie do auta. Drogie czesci? czujnik za 500zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 5 Marca 2015 Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 > Który rok? Przebieg? 97 rok 200kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 5 Marca 2015 Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 > Sorry ale właśnie jak się kupuje najtańsze to potem tak wychodzi...z tego co pamiętam to pecha > miałeś po jednej naprawie silnika? Tak, miałem pecha w postaci partaczy od naprawy głowicy, teraz jak drugi raz była robiona to połowa bebechow do wymiany poszła (8 prowadnic i 6 zaworów) A auto nie było najtańsze bo wystawowa cena była 5kzl, takich co wystawione z ok. 3, to nawet nie dało się oglądać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 5 Marca 2015 Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 > A co do kolegi od x20xev, to za te 7 tys mogłes miec conajmniej 10 gołych słupków w tej cenie do > auta. Drogie czesci? czujnik za 500zł? Nie chce złomu do remontu, bo jeden już mam, nie widzę sensu remontować 10, jak mogę 1. A co do ceny czujników to albo nie masz pojęcia z czego się śmiejesz, albo lubisz badziewiaste części montować, albo chcesz sobie tu pohejtować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 5 Marca 2015 Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 > Tak, miałem pecha w postaci partaczy od naprawy głowicy, teraz jak drugi raz była robiona to połowa > bebechow do wymiany poszła (8 prowadnic i 6 zaworów) > A auto nie było najtańsze bo wystawowa cena była 5kzl, takich co wystawione z ok. 3, to nawet nie > dało się oglądać Kupiłeś za 3.5kpln 18 letni samochód i się dziwisz? Za dobrą Omegę w tym wieku w Niemczech trzeba dać 2-3x tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 5 Marca 2015 Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 > Kupiłeś za 3.5kpln 18 letni samochód i się dziwisz? Za dobrą Omegę w tym wieku w Niemczech trzeba > dać 2-3x tyle. Tak, za tyle kupiłem, bo takie są stawki w Polsce. A tylko w Polsce kupuję - OT takie zboczenie A, przepraszam, jakbym dał 10kzł, to rozumiem, że wtedy w zamian za to ten tłok by się nie wypalił? A może ty umiesz zdiagnozować nie rozbierając silnika, czy zaraz wywali dziurę w tłoku? jak tak to napisz jak to się robi, chętnie się dokształcę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 5 Marca 2015 Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 > Tak, za tyle kupiłem, bo takie są stawki w Polsce. > A tylko w Polsce kupuję - OT takie zboczenie > A, przepraszam, jakbym dał 10kzł, to rozumiem, że wtedy w zamian za to ten tłok by się nie wypalił? > A może ty umiesz zdiagnozować nie rozbierając silnika, czy zaraz wywali dziurę w tłoku? jak tak to > napisz jak to się robi, chętnie się dokształcę Nie, ale może chociaż miała by te 200kkm w rzeczywistości. Jeśli sądziłeś, kupując tą Omegę, że pojeździ kilka lat bez awarii to się przeliczyłeś - pamiętaj dostajesz to za co zapłacisz - tanio zapłaciłeś tanio dostałeś, to raz. Dwa masz pretensje do samochodu o to że partacze go naprawili i musiałeś drugi raz to samo robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 5 Marca 2015 Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 > Nie, ale może chociaż miała by te 200kkm w rzeczywistości. Jeśli sądziłeś, kupując tą Omegę, że > pojeździ kilka lat bez awarii to się przeliczyłeś - pamiętaj dostajesz to za co zapłacisz - > tanio zapłaciłeś tanio dostałeś, to raz. Dwa masz pretensje do samochodu o to że partacze go > naprawili i musiałeś drugi raz to samo robić. Po pierwsze WOGÓLE nie interesowały mnie "wskazania licznika", tylko ogólny stan techniczny. Po drugie, raz jeszcze Ci piszę, że nie kupowałem najtańszego dostępnego, raczej z ponad średniej, a to że udało mi się tyle zbić z ceny to tylko kwestia tego, że obie strony chciały ubić interes, a właściciel sprzedał może duuużo taniej niż wystawił, ale jak już do niego dzwoniłem (zresztą tydzień przed kupnem) to sam powiedział, że jestem pierwszy, który pyta ile auto pali,. czemu sprzedaje, jak długo ma, ect. ect. Mówił, że tylko dzwonili handlarze z tekstem, że dają 2kzł i nie musi nawet odpalać, ale on nie chciał takim sprzedać. Słuchaj, koleś od którego kupowałem to gość koło 50-tki, normalny facet o lekko kapelusznikowym stylu jazdy i bardzo znikomej znajomości mechaniki. Koleś sam sobie to auto ściągnął, sam założył gaz, pokazywał mi jakieś tam papiery, w których się przegieg zgadzał (choć jak piszę nie interesowało mnie to), miał jakieś papiery po szwabsku, z podanym przebiegiem z roku jak ściągał, potem na FV od gazu też przebieg - ja nie wchodziłem w szczegóły. pan sobie pykał nim pomalutku po Toruniu, teraz kupił sobie Insignie i co miał patrzeć się na to auto? A co do ori przebiegu, powiem Ci tak, teraz jak auto było drugi raz rozbierane, to już załatwiłem gościa do pomiaru owalizacji cylindrów i wogóle już wszystkiego i koleś mówił, że silnika jest idealny, gdzie niegdzie były odchyłki rzędu 0,02mm, ale mówił, że to norma, żadnych beczółek ani tym podobnych nie ma, więc jednak sądzę, że jakby auto miałlo pół miliona to byłoby już jakieś zużycie.Co do pretensji do auta, to ja nie mam żadnych, tylko pisałem, że części (dobre markowe) są drogie. A że ich trochę potrzeba to robi się sumka. no za pierwszym razem na same graty poszło 2300zł, teraz 1700, a po drodze jeszcze robiłem hamulce i inne rzeczy to się nazbierało. Ale cóż, jak się chce mieć wygodnie w dupę co to, trzba zapłacić. Generalnie to powiem, szczerze, że wolę wrzucić 10kzł w auto i przez kilka (3-5) lat się cieszyć niż jakbym miał cały czas jeździć w bańkami oleju w bagażniku. A tak zrobione będzie i tylko jazda - więc w sumie to cieszę się, że dałem tylko 3,5 a nie 5 czy 7 kloców, z aauto, bo z różnicy ceny sobie przynajmniej porobię, a jak pisałem wcześniej cena wyjściowa nic nie mówi o stanie np. silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 5 Marca 2015 Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 Bo Omega to dobry samochód, teraz jakbym miał przedlifta w dobrym stanie V6 i trochę luźnej kasy to bym zanabył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 5 Marca 2015 Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 > Bo Omega to dobry samochód, teraz jakbym miał przedlifta w dobrym stanie V6 i trochę luźnej kasy to > bym zanabył. A ja Ci właśnie powiem, że świadomie nie wybrałem V-ki, nawet dwoma jechałem na jeździe próbnej i bez ogródek mogę powiedzieć, że 2.0 16V dużo lepiej zbiera się w miejskim gąszczu, a i na trasie nie ma możliwości wykorzystać jego możliwości (przynajmniej legalnie). Poza tym V-ki są najczęściej zajeżdżone, a 2.0 wybierają raczej normalni ludzie do normalnej jazdy. Z tym zbieraniem się, to musi to być "wina" innege zestopniowania skrzyni biegów (mam na myśli manual), bo automata nie chciałem i takim nie jeździłem. Poza tm to się tak mówi, że pali to samo, ale to nie prawda - przy normalnej lekko dynamicznej jeździe po mieście na klimie miałem spalanie LPG 12-12.5 - to średnie. jak odchodziłem bokiem spod świateł to było 17, ale jak zastosujesz kapelusz to na mieście mieści się w 10l lpg- a to już baaardzo dobry wynik na taką kolubrynę. na trasie przy przepisowej jeździe 8,5, średnio (jeżdząc do 130) 10, a jak fruwasz 180-200 to 12,5-13. Takiego spalanie w V-ce napewno nie uzyskasz, a przynajmniej w manualu wogóle nie czuć tych dodatkowych koni w stosunku do 2.0 A jak pomyślę sobie o tych wiecznie cieknących pokrywach tych dwóch głowic, o wiecznych problemach z UPG na niewiadomo której głowicy to już wole R4. Sam pamiętam obie V-ki, które oglądałem, to książkowe objawy - płynu w zbiorniczku wyrównawczym żadna nie miała, mówię do gościa, że coś nie tak, że pewnie się gotuje czy coś, a on mówi, że nie zauważył, żeby się gotowała, a płynu nie sprawdza bo "żadna kontrolka mu się nie zapaliła" Naprawdę jak zobaczyłem te dwie sztuki, to już jiałem dość V-ek, a sprzedający to też nie byli gówniarzami już... A co do przedlifta - to to był wymóg konieczny w moim przypadku, bo za cholere mi się nie podoba wnętrze B FL, także skreślałem je odarzu bez względu na cenę czy cokolwiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 5 Marca 2015 Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 Miałem i nie jest tak źle, problem z deklami da się rozwiązać na stałe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 5 Marca 2015 Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 > Nie chce złomu do remontu, bo jeden już mam, nie widzę sensu remontować 10, jak mogę 1. > A co do ceny czujników to albo nie masz pojęcia z czego się śmiejesz, albo lubisz badziewiaste > części montować, albo chcesz sobie tu pohejtować Uświadom mnie, bo miałem x20xev i x18xe i musiałem wymienic czujnik wałka rozrzadu i wału korbowego. Kupowałem oryginały GM, rozrzadu 100zł, wału korbowego 150zł. Który czujnik kosztuje w tym silniku 500zł...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 5 Marca 2015 Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 > A ja Ci właśnie powiem, że świadomie nie wybrałem V-ki, nawet dwoma jechałem na jeździe próbnej i > bez ogródek mogę powiedzieć, że 2.0 16V dużo lepiej zbiera się w miejskim gąszczu, a i na > trasie nie ma możliwości wykorzystać jego możliwości (przynajmniej legalnie). > Poza tym V-ki są najczęściej zajeżdżone, a 2.0 wybierają raczej normalni ludzie do normalnej jazdy. > Z tym zbieraniem się, to musi to być "wina" innege zestopniowania skrzyni biegów (mam na myśli > manual), bo automata nie chciałem i takim nie jeździłem. > Poza tm to się tak mówi, że pali to samo, ale to nie prawda - przy normalnej lekko dynamicznej > jeździe po mieście na klimie miałem spalanie LPG 12-12.5 - to średnie. > jak odchodziłem bokiem spod świateł to było 17, ale jak zastosujesz kapelusz to na mieście mieści > się w 10l lpg- a to już baaardzo dobry wynik na taką kolubrynę. > na trasie przy przepisowej jeździe 8,5, średnio (jeżdząc do 130) 10, a jak fruwasz 180-200 to > 12,5-13. > Takiego spalanie w V-ce napewno nie uzyskasz, a przynajmniej w manualu wogóle nie czuć tych > dodatkowych koni w stosunku do 2.0 > A jak pomyślę sobie o tych wiecznie cieknących pokrywach tych dwóch głowic, o wiecznych problemach > z UPG na niewiadomo której głowicy to już wole R4. > Sam pamiętam obie V-ki, które oglądałem, to książkowe objawy - płynu w zbiorniczku wyrównawczym > żadna nie miała, mówię do gościa, że coś nie tak, że pewnie się gotuje czy coś, a on mówi, że > nie zauważył, żeby się gotowała, a płynu nie sprawdza bo "żadna kontrolka mu się nie zapaliła" > Naprawdę jak zobaczyłem te dwie sztuki, to już jiałem dość V-ek, a sprzedający to też nie byli > gówniarzami już... > A co do przedlifta - to to był wymóg konieczny w moim przypadku, bo za cholere mi się nie podoba > wnętrze B FL, także skreślałem je odarzu bez względu na cenę czy cokolwiek Zgadzam sie z Tobą, ze x20xev jest dosyc dynamiczny i ma niski apetyt na paliwo. Mi srednio spalał 11-12l lpg. Ale te V6 którymi jechałes musiały byc jakies dobite. V6 budzi sie juz przy nizszych obrotach i jest elastyczny Ba nawet jezdziłem 2.2 w Omedze FL i dużo jej brakowało do V6. Co do spalania to tez nie jest jakies okrótne, jak już wspomniałem 2.0 spalał mi 11-12l lpg, 3.2 V6 mi teraz spala ok 13-14l lpg przy identycznej jezdzie. A duuuuzo lepiej sie odpycha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 5 Marca 2015 Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 > Uświadom mnie, bo miałem x20xev i x18xe i musiałem wymienic czujnik wałka rozrzadu i wału > korbowego. Kupowałem oryginały GM, rozrzadu 100zł, wału korbowego 150zł. > Który czujnik kosztuje w tym silniku 500zł...? nie czujnik, a czujniki- 2szt. Położenia wałka rozrządu i położenia wału korbowego. Mam na myśli nowe ori Siemens, choć widziałem dziś że alle zamienniki zaczynają się już od 40zł nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 5 Marca 2015 Udostępnij Napisano 5 Marca 2015 > widziałem dziś że alle zamienniki zaczynają się już od 40zł > nowe jak nie chcesz kłopotów to nawet o tym nie myśl To poszukaj używki: może działać może nie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 6 Marca 2015 Udostępnij Napisano 6 Marca 2015 > jak nie chcesz kłopotów to nawet o tym nie myśl > To poszukaj używki: może działać może nie... Wiem, dlatego pisałem że 5 stow potrzebuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 6 Marca 2015 Udostępnij Napisano 6 Marca 2015 > nie czujnik, a czujniki- 2szt. > Położenia wałka rozrządu i położenia wału korbowego. > Mam na myśli nowe ori Siemens, choć widziałem dziś że alle zamienniki zaczynają się już od 40zł > nowe A ja wyraznie napisałem ile kosztuja oryginały, bo sam to przerabiałem... http://allegro.pl/czujnik-walka-rozrzadu-opel-astra-vectra-omega-wwa-i5043401053.html Ori Siemens jak to napisałes 88pln http://allegro.pl/czujnik-walu-korbowego-opel-vectra-omega-5wk9607-i5116726839.html Ori Siemens wału korbowego 160pln Jakby nie było brakuje mi drugie 250pln=??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 6 Marca 2015 Udostępnij Napisano 6 Marca 2015 > Wiem, dlatego pisałem że 5 stow potrzebuje TAK ale tylko jeśli masz czujnik wału inny niż pokazuje czachabrava. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 6 Marca 2015 Udostępnij Napisano 6 Marca 2015 > TAK ale tylko jeśli masz czujnik wału inny niż pokazuje czachabrava. Do x20xev jest na 100% ten co podałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudek Napisano 6 Marca 2015 Udostępnij Napisano 6 Marca 2015 > auto fajne, ale zajebiście drogie w naprawach. Ja mam 2.0 16V, kupiłem pił roku temu, od tego czasu > wjebalem w auto już jakieś 7 tysi, a auto dalej nie jeździ. > Teraz muszę zmienić czujniki za ok. 500, potem z tysiak na naprawę LPG i pewnie coś jeszcze. > A gdzie blacharka jeszcze? Z dyche to lekko mnie wyjdzie (same części), a za auto dałem 3,5 W 2009r kupiłem 2.2 z lpg 2000r 300 000km Obecnie ma 600 000 najwieksza naprawa: Czujnik położenia wału 400zl Reszta to czysta eksploatacja.... Auto uruchamiane 15-20 razy dziennie i rozrusznik dalej działa nawet.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 6 Marca 2015 Udostępnij Napisano 6 Marca 2015 > Do x20xev jest na 100% ten co podałem Również ten, załóż się. Ile dajesz? I żeby było śmieszniej: wałka rozrządu - również może mieć inny. Są pewne okoliczności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 7 Marca 2015 Udostępnij Napisano 7 Marca 2015 > Również ten, załóż się. > Ile dajesz? > I żeby było śmieszniej: wałka rozrządu - również może mieć inny. Są pewne okoliczności Raz sie spotkałem z inną wtyczką, ale po dorobieniu wtyczki smigał ok. Tak to w x18xe i x20xev zawsze montowałem te co podlinkowałem. Ale może byc jakas wydumka jak to w oplu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 7 Marca 2015 Udostępnij Napisano 7 Marca 2015 > Również ten, załóż się. > Ile dajesz? Przecinam, 10% dla mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 7 Marca 2015 Udostępnij Napisano 7 Marca 2015 > Raz sie spotkałem z inną wtyczką, ale po dorobieniu wtyczki smigał ok. Tak to w x18xe i x20xev > zawsze montowałem te co podlinkowałem. Ale może byc jakas wydumka jak to w oplu bo wtyczką się właśnie różnią, masz do nr silnika i od nr silnika - inne są prowadzenia na wtyczce. A weź reklamuj potem czujnik z dorobioną wtyczką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 mój czujnik położenia wału korbowego, a właściwie wtyczka (bo czujnika jeszcze nie odkręciłem) wyglada dokładnie jak ten Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > mój czujnik położenia wału korbowego, a właściwie wtyczka (bo czujnika jeszcze nie odkręciłem) > wyglada dokładnie jak ten czyli masz ten starszy, jak w linku powyżej 2 prowadzenia na środku wtyczki, po zewnętrznej stronie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > czyli masz ten starszy, jak w linku powyżej > 2 prowadzenia na środku wtyczki, po zewnętrznej stronie. nie, łącznie to ja mam 4 prowadzenia 2 zewnętrzne i 2 wewnętrzne o taki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > nie, łącznie to ja mam 4 prowadzenia > 2 zewnętrzne i 2 wewnętrzne > o taki nie porównuję prowadzeń na dole Twojego zdjęcia bo w obu są takie same. Czujniki różnią się właśnie prowadzeniami na górze (patrząc na Twoje zdjęcie), drugi ma taką: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 czyli kol. czachabrava podlinkował niewłaściwy typ a czy czujnik położenia wałka rozrządu też występuje w kilku wersjach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > czyli kol. czachabrava podlinkował niewłaściwy typ > a czy czujnik położenia wałka rozrządu też występuje w kilku wersjach? nie, dobry podlinkował Wałka: zobacz czy masz prostokątną wtyczkę czy owalną (prostokątny - mimo, że ciągle na rynku - dawno temu został zastąpiony owalną, sprzedawaną razem z wiązką do wlutowania). Jak masz prostokątną to masz ten z linku, najpopularniejszy. Nie ma ich już w Oplu, poza - na potęgę Jeśli masz owalną tzn że ktoś już wymieniał. Taniej odtworzyć stary układ (prostokąt + wtyczka) niż kupić porządny czujnik z owalną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > nie, dobry podlinkował nie, no przecież on mi podał 5WK9607, a ja potrzebuję S103857002Z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > nie, no przecież on mi podał 5WK9607, a ja potrzebuję S103857002Z nie analizowałem numerów siemensa tylko nr OPEL ze zdjęcia, i na pewno potrzebujesz 1238228 - taki jak na zdjęciu. Inna sprawa że prawdopodobnie miało być 5WK96071. I to jest inny numer tego samego czujnika, wydaje mi się że S103857002Z to numeracja VDO a ta krótka to Siemens. To jest ten czujnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 8 Marca 2015 Udostępnij Napisano 8 Marca 2015 > To jest ten czujnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 9 Marca 2015 Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 Czyli jakby nie było ten co podlinowałem To teraz technix na naprawie troche zaoszczedzisz i nie bedziesz moze narzekał na ceny czujników do starej kolumbryny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 9 Marca 2015 Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 Ale ja od początku piszę, że nie narzekam P.S. zostanie trochę kasy na radio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BeeMWe Napisano 10 Marca 2015 Udostępnij Napisano 10 Marca 2015 > P.S. zostanie trochę kasy na radio Jak kupisz jakieś chińskie ścierwo to cię wyśmieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 10 Marca 2015 Udostępnij Napisano 10 Marca 2015 > Jak kupisz jakieś chińskie ścierwo to cię wyśmieje Ale masz teraz na myśli, radio czy czujnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BeeMWe Napisano 10 Marca 2015 Udostępnij Napisano 10 Marca 2015 Oczywiście mam na myśli radio bo wiem o tym, że chińskiego czujnika byś nie kupił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 11 Marca 2015 Udostępnij Napisano 11 Marca 2015 > Oczywiście mam na myśli radio bo wiem o tym, że chińskiego czujnika byś nie kupił. to zapraszam na odpowiedni kącik - właśnie coś fajnego już znalazłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart220 Napisano 26 Marca 2015 Udostępnij Napisano 26 Marca 2015 > katalogowo, Panie, to tak widać: > VIN rozstrzygnie Zauważ ,że w wrześniu w oplu była zmiana modelowa.Więc obaj niby macie rację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.