Skocz do zawartości

SC - problem z prądem


Astyn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od kilku dni borykam się ze spadkiem napięcia.

Zauważyłem to po obrotomierzu i liczniku który przygasa podczas:

- zamykania szyb

- załączenie kierunkowskazu

- naciskaniu hamulca

Od tego samego czasu zaczęły sie problemy ze wspomaganiem które w miejscu działa opornie bo poł obrotu kierownicy a pozniej bardzo ciezko i slychac jak silnik wspomagania cos sie meczy ale ukrecic kierownica jest bardzo ciezko.

Natomias jak juz jade chocby bardzo powoli działa wzorowo...

Ładowanie na pozniomie 14,45V a przy obciążeniu 14,20V wiec jest ok.

Mierzyłem od aku do deski bezpieczników i dalatuje ładnie 14,4V.

Na dodatek przuważyłem że auto zaczeło coś nie równo pracować od tego czasu.

Wieczorem otworzyłem maske i niestety mała dyskoteka.

Iskra skacze z kabla na cewke i z kabli na okolice monowania linki gazu i listwy wtyskowej. Co do kabli to nie oszczedzam bo co rok zakładam nowe a te obecne maja 4 miesiące.... kuny?

Moje pytanie czy przewody WN mogą wpływać na takie rzeczy jak opisałem powyżej? Nierowna praca silnika rozumiem ale podswietlenie obrotka i wspomaganie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro zauwazyłes problem to go usuń najpierw wink.gif Załóż stare kable wink.gif Może to ma jakiś związek z tym,

u siebie miałem mase( przy cewkach) poluzowaną, była załapana ale kręciła się luźno na śrubce i autko przerywało i zaświecała się marchewa, głupia rzecz a problem był, sprawdz te kable moze pomoze skoro ładowanie wporządku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A sprawdzałeś wszystkie połączenia masy w instalacji? Mi to wygląda na brak dobrego połączenia

> gdzieś z budą.

Sprawdziłem mase na aku, 2 w komorze silnika oraz ta na silniku - bez zmian.

No i teraz wieczorem zerknełem pod maske i niestety nadal iskra skacze w okolicach wtrysków frown.gif A nowe kable NGK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sprawdziłem mase na aku, 2 w komorze silnika oraz ta na silniku - bez zmian.

> No i teraz wieczorem zerknełem pod maske i niestety nadal iskra skacze w okolicach wtrysków A nowe

> kable NGK

A napewno przeskakuje z zapłonówek? może jest zwarcie jakiegoś przewodu instalacji z masą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.