Astyn Napisano 7 Marca 2015 Udostępnij Napisano 7 Marca 2015 Witam Od kilku dni borykam się ze spadkiem napięcia. Zauważyłem to po obrotomierzu i liczniku który przygasa podczas: - zamykania szyb - załączenie kierunkowskazu - naciskaniu hamulca Od tego samego czasu zaczęły sie problemy ze wspomaganiem które w miejscu działa opornie bo poł obrotu kierownicy a pozniej bardzo ciezko i slychac jak silnik wspomagania cos sie meczy ale ukrecic kierownica jest bardzo ciezko. Natomias jak juz jade chocby bardzo powoli działa wzorowo... Ładowanie na pozniomie 14,45V a przy obciążeniu 14,20V wiec jest ok. Mierzyłem od aku do deski bezpieczników i dalatuje ładnie 14,4V. Na dodatek przuważyłem że auto zaczeło coś nie równo pracować od tego czasu. Wieczorem otworzyłem maske i niestety mała dyskoteka. Iskra skacze z kabla na cewke i z kabli na okolice monowania linki gazu i listwy wtyskowej. Co do kabli to nie oszczedzam bo co rok zakładam nowe a te obecne maja 4 miesiące.... kuny? Moje pytanie czy przewody WN mogą wpływać na takie rzeczy jak opisałem powyżej? Nierowna praca silnika rozumiem ale podswietlenie obrotka i wspomaganie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NobSon Napisano 7 Marca 2015 Udostępnij Napisano 7 Marca 2015 Skoro zauwazyłes problem to go usuń najpierw Załóż stare kable Może to ma jakiś związek z tym, u siebie miałem mase( przy cewkach) poluzowaną, była załapana ale kręciła się luźno na śrubce i autko przerywało i zaświecała się marchewa, głupia rzecz a problem był, sprawdz te kable moze pomoze skoro ładowanie wporządku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_ArtuR_ Napisano 7 Marca 2015 Udostępnij Napisano 7 Marca 2015 Miałem podobne objawy w PII, wymiana kabli załatwiła problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astyn Napisano 9 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 > Miałem podobne objawy w PII, wymiana kabli załatwiła problem Wymiana kabli nic nie dała problem nadal.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 9 Marca 2015 Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 > Wymiana kabli nic nie dała problem nadal.... A sprawdzałeś wszystkie połączenia masy w instalacji? Mi to wygląda na brak dobrego połączenia gdzieś z budą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Astyn Napisano 9 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 > A sprawdzałeś wszystkie połączenia masy w instalacji? Mi to wygląda na brak dobrego połączenia > gdzieś z budą. Sprawdziłem mase na aku, 2 w komorze silnika oraz ta na silniku - bez zmian. No i teraz wieczorem zerknełem pod maske i niestety nadal iskra skacze w okolicach wtrysków A nowe kable NGK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tasiemiec Napisano 9 Marca 2015 Udostępnij Napisano 9 Marca 2015 > Sprawdziłem mase na aku, 2 w komorze silnika oraz ta na silniku - bez zmian. > No i teraz wieczorem zerknełem pod maske i niestety nadal iskra skacze w okolicach wtrysków A nowe > kable NGK A napewno przeskakuje z zapłonówek? może jest zwarcie jakiegoś przewodu instalacji z masą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.