gala Napisano 15 Marca 2015 Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 czołem, czy to normalne aby hamulec zachowywal sie jakby byl zapowietrzony? tzn. wciskam pedal, idzie dosc miekko jednak hamowanie jest takie niepewne a pedal wpada do samego konca w podloge. Wystarczy ze puszcze pedal i jeszcze raz go wcisne wtedy robi sie twardy i heble biora ze z fotela chce wysadzic. i co ciekawe: aby pedal zrobil sie twardy nie musze mocno go wciskac za pierwszym razem. ot wystarczy mamy skok typu 1-2 cm ze auto nawet nie zacznie zwalniac, odpuszczenie i wtedy mozna juz normalnie hamowac. Tak jest za kazdym razem. Wymienilem plyn hamulcowy, odpowietrzalem uklad ze trzy razy i ciagle to samo. o co kaman? punto tak ma czy co? aha moj kropek ma abs jesli to istotne.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 15 Marca 2015 Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 Nie, Punto tak nie ma. Jaki jest poziom plynu w zbiorniczku, czasem nie za wysoki?? Wyglada na zle odpowietrzony uklad albo uszkodzona pompe hamulcowa. Wyciekow nie ma?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gala Napisano 16 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > Nie, Punto tak nie ma. > Jaki jest poziom plynu w zbiorniczku, czasem nie za wysoki?? > Wyglada na zle odpowietrzony uklad albo uszkodzona pompe hamulcowa. Wyciekow nie ma?? stan płynu ok, wycieków nie ma, czy tu jest jakaś specjalna procedura do odpowietrzania jak z układem chłodzenia czy normalnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > stan płynu ok, wycieków nie ma, > czy tu jest jakaś specjalna procedura do odpowietrzania jak z układem chłodzenia czy normalnie? Nie ma specjalnej procedury. Tylko powinno sie zaczac od najbardziej oddalonego kola (czyli tylne prawe), ale tak jest w przypadku kazdego samochodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gala Napisano 16 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > Nie ma specjalnej procedury. Tylko powinno sie zaczac od najbardziej oddalonego kola (czyli tylne > prawe), ale tak jest w przypadku kazdego samochodu. Zastanawia mnie coś innego: przy wyłączonym silniku mogę "pompować" hamulcem i pedał nie zmienia twardości. Ciągle jest taki sam. Jak można sprawdzić, czy pompa "puszcza" wewnątrz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 17 Marca 2015 Udostępnij Napisano 17 Marca 2015 > Zastanawia mnie coś innego: > przy wyłączonym silniku mogę "pompować" hamulcem i pedał nie zmienia twardości. Ciągle jest taki > sam. Sprawdz jeszcze raz czy na pewno nie masz za duzo plynu. Moze cos nie tak z serwem > Jak można sprawdzić, czy pompa "puszcza" wewnątrz? A nie wiem czy jest jakis prosty sposob Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jian Napisano 18 Marca 2015 Udostępnij Napisano 18 Marca 2015 > Zastanawia mnie coś innego: > przy wyłączonym silniku mogę "pompować" hamulcem i pedał nie zmienia twardości. Ciągle jest taki > sam. > Jak można sprawdzić, czy pompa "puszcza" wewnątrz? a sprzęgło odpowietrzyłeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gala Napisano 18 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2015 > a sprzęgło odpowietrzyłeś ? nie, to ale co to ma wspólnego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 19 Marca 2015 Udostępnij Napisano 19 Marca 2015 > nie, to ale co to ma wspólnego? Tak, ten sam plyn jest w obu tych ukladach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 19 Marca 2015 Udostępnij Napisano 19 Marca 2015 > Tak, ten sam plyn jest w obu tych ukladach. Tylko, że do sprzęgła płyn pobierany jest znacznie wyżej niż do hamulców - zasada działania tych połączonych układów jest taka, że najpierw kończy się sprzęgło, a dopiero później siadają hamulce, jak hydraulika sprzęgła jest nieszczelna to płynu powinno starczyć dla hamulców. Jedyna sytuacja gdy układ hydrauliczny sprzęgła wpływa na układ hamulcowy występuje wtedy, gdy układ hamulcowy jest baaardzo zapowietrzony i zasysa na tyle dużo płynu, że ciągnie go z "przestrzeni", w której pracuje też układ hydrauliczny sprzęgła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.