johnson Napisano 15 Marca 2015 Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 Czas na zmianę auta. Po uzywaniu mitsubishi z super select i Dustera z dolaczanym 4x4 chce cos ze stalym 4x4 w dowolnym podziale, 50/50, 60/40. Wazne zeby zawsze pedzone byly 4 kola, w razie poslizgu moze sie to dowolnie zmieniac. Patrzylem na ostatnie pajero sport i jest moim faworytem bo z l200 jestem mega zadowlony. Kto poza subaru i mitsubishi daje taki naped? Audi przy silnikach poprzecznych? Nissam w Pathfinderze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 15 Marca 2015 Udostępnij Napisano 15 Marca 2015 ... > Kto poza subaru i mitsubishi daje taki naped? Grand Vitara. Jest centralny dyfer i na stałe 4WD. W zależności od wersji z różnymi, dodatkowymi opcjami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 Jeep? Suzuki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 Co Cię denerwowało w dołączanym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Doktorek_Norbik Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > Co Cię denerwowało w dołączanym? Dołączam się do pytania... Tez mnie to interesuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krisker Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > Kto poza subaru i mitsubishi daje taki naped? Audi przy silnikach poprzecznych? Audi przy wzdłużnych. Torsen jako centralny dyfer, na osiach dyfry otwarte blokowane hamulcami (EDS). W starociach (80, 90, 100) otwarte dyfry z możliwością blokady centralnego i tylnego. W niektórych wersjach był torsen wraz z blokadą tylnego dyfra (np. 100 C4). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 16 Marca 2015 Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > Co Cię denerwowało w dołączanym? Mnie w Suzuki SX4 wkurzał odczuwalny moment dołączania napędu. W codziennej jeździe na suchym - no problem; na mokrym "kopnięcie" następowało co chwilę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnson Napisano 16 Marca 2015 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2015 > Co Cię denerwowało w dołączanym? w sumie to dziala ok i tak jak trzeba. Dolacza sie praktycznie bezwlocznie, bez glupich akcji np w polowie luku jak np w xc90. Denerwuje mnie roznica miedzy staly a tym, przez to ze mam porowanie. Dajmy na to masz sniegu/lodu 20cm. Smigasz po tym, jadac ze stalym 4x4 auto idzie prosto jak po szynach caly czas i caly czas napedza 4 kola wiec jest super stabilnie. Ten dolaczany jak tylko nie ma posligzu odpina sie, wiec zaczyna odrobine wozic autem. Jak jest nawierzchnia malo przyczepna to w trybie lock smiga super. Tylko ze nie moge tego uzywac na nawierzchniach przyczepnych bo nie ma centralnego mech. roznicowe wiec sie rozleci. Tym samym trzeba sie pilnowac. W terenie rozsadnym jak na auto bez blokad/reduktora w trybie lock radzi sobie super i tutaj pelen szacunek za dzielnosc, jestem pod wrazeniem. Nie jest to jakas duza rzecz ale jak moge miec lepiej to czemu nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.